iosif 2 #1 Публикувано 21 Март Здравейте! На скоро ми се скъса предна дясна полуоска на колата. Намирането на нова обаче е невъзможно. Въпроса ми е дали ще пасне полусока от 1.8 моделите на 1.6 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #2 Отговорено 21 Март Мисля че не стават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iosif 2 #3 Отговорено 30 Март Така! Успях сам да стигна до извода, че полуоска от акорд с различна кубатура на двигателя изобщо не е добра идея. Миналата седмица поръчах една полуоска, защото моята се скъса заради тампона на нея, който се беше напукал че и скъсал и от събирането на вода раждясва, обаче се оказа, че тази полуоска (новата) е усилвана. За това намерих още една и я взех, защото е малко несигурна работата с първата. Проблема на 2 рата беше, че външното каре беше разбито. Викам му пращай карето не е проблем. На другия ден дойде, огледах я, на пръта пишеше акорд 1.6i 99г. До тук добре! Свалихме скъсаната полуоска и почнахме да ги сравняваме да не се окажат различни. Но е трудно да се сравнява новата със счупената. Сменихме карето, сложихме я, пробвахме как се движи колата с нея няма проблеми. Но на другия ден тръгвам от нас с колата, почвам да правя маневри за да обърна колата и когато дадох пълен ляв на колелетата се чу едно удряне. Слязох да видя какво стана и гледам пръта на полуоската е излязал от външното каре. Зегерката която държи пръта в карето беше съсипана. Ще сложа снимка за да видите. Че идва майстора да сложи нова зегерка за да може колата да отиде на самоход до сервиза. В сервиза махнахме полуоската и я сравнихме с 1 вата която се отказах да слагам. Имаше 3 сантиметра разлика. Така стигнах до извода, че са ми пратили грешна полуоска. Дали при надписването са объркали нещо не знам. При 1.8 и 2.0 двигателите скоросната котия е по близо до дясното колело и затова полуоските им са по малки (поне аз така мисля ако трябва да погледнем над нещата логично). Сложихме подсилената и майстора каза, че тази полуоска се монтира 2 пъти по лесно. Пробвахме я и проблеми нямаше. Та ако притежавате такава хонда или ще си закопувате поглеждайте предната дясна полуоска в какво състояние е, защото нови полуоски за тях няма а старите дет са 2 ра употреба няма гаранция при тях. Дори и те се намират много трудно. Моя съвет е да го махнете тоя тампон. Той се води като стабилизатор ама е напълно излишен. Това не се отнася само за 1.6 хондите . Много внимавайте какви частиси взимате, защото ще имате много проблеми и главоболия след това както аз имах!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #4 Отговорено 1 Април Нови полуоски има. Но цената е ..... Виж от Amayama или някоя автоморга ако намериш. Също и в Балканпартс. Колата го заслужава че дори и за нова към 1400 да се бръкнеш. Прекрасна кола, винаги ще я помня и ще съжалявам че я продадох! Тампона, да, създава проблеми и точно там се скъса и на моята. Но това е кола на години, трябва да се избягва да се кара във влажно време 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #5 Отговорено 2 Април На 30.03.2024 г. at 15:23, iosif написа: Но е трудно да се сравнява новата със счупената Кое му е трудното. Майсторлък трябва. Колегата във втория пост ти отговори на въпроса. Освен купето 1.6 мотора и скоростите почти нямат нищо общо с 1.8, 2.0 и 2.3 моторите и дизела. Мотор, скоростна кутия, алернатор и не само са вгражждани от Civic моделите от тези и предходни години. Икономичен модел е. Със скорост 160-170км/ч има ли вибрации без тампона на полуоската? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iosif 2 #6 Отговорено 8 Април Не знам дали има вибрация защото не съм вдигал толкова. Като ходих до София вдигнах 154/5 км ама вибрации нямаше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове