JapCar 241 #81 Отговорено 9 Април На 27.03.2024 г. at 20:21, paruchev написа: Как е маслото? Малко карам, та не мога да преценя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 241 #82 Отговорено 9 Април Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 3 #83 Отговорено 13 Април На 9.04.2024 г. at 16:03, JapCar написа: Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...? 0888953975 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 241 #84 Отговорено 14 Април Както бях споменал, очаквах да има някакви скрити проблеми, след като беше така старателно напудрена външно и вътрешно... Днес светна чек енджина с грешка P0420, което е свързано с катализатора, или втората ламбда... Изтрих грешката, да видим кога ще се появи пак. Горенето на масло е потенциален проблем, но е рано да го установя, защото съм минал само около 100-на км., само градско, на къси разстояния... Вероятно заради това светна и грешката... На всяка кола от ауспуха капе конденз понякога, но при мен ми се струва прекалено много, когато работи загряла на място няколко минути..., не знам дали е някакъв показател за катализатора... Скоро ще я продухам на дълъг път, на високи обороти, защото градско, рядко минавам 2000..., та да видим как са нещата след това. Друг конструктивен кусур, е мястото на разширителното казанче на антифриза- долу ниско под акумулатора. Изключено е да видиш нивото, дори с фенерче. Пусках крушка в гърловината и вече се вижда, че нивото е около 2 пръста над максимума... На никоя кола до сега не съм срещал такова тъпо решение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
satzata 0 #85 Отговорено понеделник в 11:19 (Редактирано) Привет, на приятелката ми сивикът е същият. Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Засега не съм усетил воланът да се променя при градско и извънградско шофиране. Бих казал, че е доста директен. Дали има някакъв датчик или да се покаже грешка, ако не работи адекватно? ПП. Извинявам се, че ти ползвам темата. Редактирано понеделник в 11:20 от satzata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 241 #86 Отговорено вторник в 21:25 На 22.04.2024 г. at 14:19, satzata написа: Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Купих EFB, 65Ah, полски, ще видя как е с него... Предупреждението за изключен Старт/стоп е логично да излиза при слаб акумулатор, но за хил асист не излиза съобщение, каква връзка с акумулатора...? Не знам дали го имам... как го пробваш? - караш по стръмна улица, натискаш съединител и спирачка и спираш, изключваш от скорост, пускаш спирачката и колата не се връща... Така ли? За нивото на антифриза, не виждам къде може да има датчик, та едва ли ще покаже... Оказа се, че и казанчетата са спир. течност на спирачката и съединителя, са само "фунии" за наливане и следене на нивото, а основните казанчета са някъде навътре, свързани с маркучета... Голям "кеф" ще е достъпа, ако се наложи смяна на помпите на спирачките или съединителя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове