Jump to content
JapCar

Ще имам Сивик 9, вероятно и въпроси.

Recommended Posts

На 27.03.2024 г. at 20:21, paruchev написа:

Как е маслото?

Малко карам, та не мога да преценя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.04.2024 г. at 16:03, JapCar написа:

Няма ли някои с такъв Сивик от Плевен, да сравня някои неща...?

0888953975 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както бях споменал, очаквах да има някакви скрити проблеми, след като беше така старателно напудрена външно и вътрешно...

Днес светна чек енджина с грешка P0420, което е свързано с катализатора, или втората ламбда...

Изтрих грешката, да видим кога ще се появи пак.

Горенето на масло е потенциален проблем, но е рано да го установя, защото съм минал само около 100-на км., само градско, на къси разстояния... Вероятно заради това светна и грешката...

На всяка кола от ауспуха капе конденз понякога, но при мен ми се струва прекалено много, когато работи загряла на място няколко минути..., не знам дали е някакъв показател за катализатора... Скоро ще я продухам на дълъг път, на високи обороти, защото градско, рядко минавам 2000..., та да видим как са нещата след това.

Друг конструктивен кусур, е мястото на разширителното казанче на антифриза- долу ниско под акумулатора. Изключено е да видиш нивото, дори с фенерче. Пусках крушка в гърловината и вече се вижда, че нивото е около 2 пръста над максимума... На никоя кола до сега не съм срещал такова тъпо решение...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, на приятелката ми сивикът е същият. Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка.

 

Засега не съм усетил воланът да се променя при градско и извънградско шофиране. Бих казал, че е доста директен. Дали има някакъв датчик или да се покаже грешка, ако не работи адекватно?

 

ПП. Извинявам се, че ти ползвам темата.

Редактирано от satzata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.04.2024 г. at 14:19, satzata написа:

Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка.

Купих EFB, 65Ah, полски, ще видя как е с него...

Предупреждението за изключен Старт/стоп е логично да излиза при слаб акумулатор, но за хил асист не излиза съобщение, каква връзка с акумулатора...? Не знам дали го имам... как го пробваш? - караш по стръмна улица, натискаш съединител и спирачка и спираш, изключваш от скорост, пускаш спирачката и колата не се връща... Така ли?

За нивото на антифриза, не виждам къде може да има датчик, та едва ли ще покаже...

Оказа се, че и казанчетата са спир. течност на спирачката и съединителя, са само "фунии" за наливане и следене на нивото, а основните казанчета са някъде навътре, свързани с маркучета... Голям "кеф" ще е достъпа, ако се наложи смяна на помпите на спирачките или съединителя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...