st34 99 #1 Публикувано 6 Януари (Редактирано) Така, помпата е със запушен клапан на задно ляво колело. Електрическата част работи, тествана с лънч. Моята е с номер 57110-skngo-g011-m1 като трябва да е с управление на VSA Намирам такава 57110 s9a-e010-m1 и не мога да разбера дали ще стане, дали е съвместима, управлява ли VSA Ако попаднете на обява за продажба, дайте линк. Редактирано 6 Януари от st34 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #2 Отговорено 6 Януари (Редактирано) Намери си фейслифтова за части. OLX, Базар БГ. Има обяви, а има и морги. Ако чакаш тук, някой, нещо, може дълго да почакаш. Например https://bazar.bg/obiava-30008453/honda-cr-v-2-2-i-ctdi Редактирано 6 Януари от Ivan B добавяне на линк 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #3 Отговорено 6 Януари Лоша работа, няма втора употреба. Дайте отзиви за ФиНо Ауто ЕООД попаднах на обява, че рециклират abs-си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #4 Отговорено 6 Януари 0988809266 - Пробвай тук.Има доста на части. Какво прави АБС-а ? Ivan B Тука колегата веднага ще му помогне.Ще го прати за реглаж на клапани.Или да сложи оригинална спирачна течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #5 Отговорено 6 Януари z_chakarov, Благодаря за телефона ще звънна. Какво прави ли? При оглед на гумите и дисковете, задния ляв диск започнал леко да ръждясва. От време на време си ги оглеждам. Иначе нямаше да разбера. Други никакви симптоми, нито проблем със спирането. Накладки и спирачна течност течност сменени преди няколко месеца около 3-4 хил.км. И се започна .... В сервиза проверка на апарата и опит за обезвъздушаване, прокапаха няколко капки спирачна течност. Проверка на спирачния маркуч. Проверка на разпределителя (онова дето му викат кантар). До тук всичко е ок. Проследихме коя е тръбичката за заден ляв апарат и къде влиза в ABS. Оказа се блокирал клапан в затворено положение. Капчица не пуска. Другите тръбички при развиване и натискане на педала нямат проблеми. Елекриката работи, там са електромагнити и при сработване на магнита трябва да много бързо да затваря и отваря клапана или при сработване на VSA да блокира и отблокира някое от колелата. Ама това го знаеш... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyunkata 2 #6 Отговорено 8 Януари Колега, звънни на Янислав от Козлодуй, той почиства и рециклира хидравлични соленоиди на абс модули. При мен се получи с абс модул на cr-v 2, фейсова с vsa. Телефон: 088 9928676 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #7 Отговорено 9 Януари Tyunkata, Благодаря за инфото ще си запазя номера. Вчера поръчах от номера който даде z_chakarov, 0988809266 - Милко Тодоров. Сега чакам да видя какво ще дойде и дали ще работи. Ако не работи ще пратя единия за рециклиране. Може и от двата един да стане . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #8 Отговорено 9 Януари Пристигна! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #9 Отговорено 17 Януари Днес времето беше благосклонно и ми се падна и почивен ден. ABS е сменен и най-важното работи! Още веднъж Благодаря на z_chakarov за телефонния номер. Инфо! Въпреки откачането на акумулатора след първото запалване VSA и ABS останаха да светят на таблото, но без чека за грешки. Изгаснаха при първото принудително сработване на abs. Т.е. на 1,2,3-та газ и спирачка до ламарината , (отсечката дойде къса, но достатъчна). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове