Jump to content
Motorhead

Тунинг и i-DTEC питания за ACCORD 8 E

Recommended Posts

Тунинг въпросът накратко:


Мисля да я пребоядисвам в черен цвят (какъвто е и оригиналният) Въпроса е в това, че искам най красивото заводско черно, създадено от коя да е марка и вложено в серийно вроизводство. За сега съм се спрял на AUDI черно при A8.


Предложете черно, което сте забелязали че стои уникално яко. Моля без перли и разни други шукарии, коледа си отиде за близките 12 месеца.


Въпрос 2: Тъй, като ще се пребоядисва колата, имам желание, да и сложа някакъв аеро пакет, да речем TYPE S ИЛИ MUGEN. TYPE S- ясно - OLX, ама MUGEN от къде? Говоря за истински MUGEN с японски части или хубави алтернативи.

 

i-DTEC 2.2 150 - В крайна сметка след близо 13 години по пътищата с какви впечатления сте от този мотор? 
Има ли смисъл да слагам съединител от 2.4i TYPE S (Ако е възможно, и да вдигнем Нинтендо дискетата до 190 коня - колата е ръчка.) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разликата между дизел и бензин в съединителите е огромна. Едната няма общо с другото. Прочети, има какво и къде. На дизела се прави ремап и то доста успешно на този мотор. Ремап е нова настройка на горивната карта с цел повишаване на мощността. Без проблем става 200кс и около 100 нм отгоре. Може и повече, но става с пари. 
п.с. Съединител  става  от type S, но дизела- усилен е, тъй като заводски е 180кс. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...