Jump to content
ceco_accord

Луфт в рамото на дясната чистачка.

Recommended Posts

Вчера го забелязах, но не знам от кога е.

Съдейки по охлузването на боята по рамото (което е опирало в дефлектора), вероятно не е отдавна.

Предполагам трябва да сваля дефлектора с пръскалките (третото видео) и да затегна гайката на рамото?

Поне така си мисля, съдейки от снимка за модела в нета.

QsAAAgLHduA-960.jpg

Едва ли е по-сериозно и разлуфтено в самата кинематика на лостовете, понеже местейки дясната, лявата не мърда.

Някой да е имал такъв проблем? Има ли "подводни камъни" в таз операция?

IMG_20231221_081856_edit_290343318361423.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, 

 

Вчера сменях рамената на чистачките. Ако опират в момента, и само се затегне гайката, според мен бързо ще се обели боята. В menuala има настройки къде трябва да са чистачките при налягане на гайките. Според мен това е тънкият момент.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си срещнал коректната позиция на рамената, сподели я, да не ровя за инфо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да пейстна линка. От Towox Honda Legend съм ги взел - Windshield and nozzle adjustment. KB1,2007( SJA7E00J54300065701MBAT00 ) (towox.ru)

Редактирано от Yak
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ч.Н.Г.

Днес, напук на традицията си викам, чекай да видя "тая крива нива и тоз пиян вол". Бях трезвен де. ;)

Прибрахме се в ранния следобед, бе топло, та изкарах Леджо от летаргичния зимен сън и си викам, или ще е каквото си мисля и ще успея за 30-тина мин, или за още толко ще затворя обратно, ако е по-сложно, па ще му мисля по-натам.

Откопчах щипките, откачих уплътнението и повдигнах дефлектора. В двата му края има по 1 малко винтче, но за тях нямах подходящо къса рапидка, защото краищата на капака са точно там и ниско над тях. Тези винтчета държат накакви тампончета към дефлектора, а не него към купето. Той се щраква странично в лайсните по А колонките отстрани на стъклото. И там откачих, но не рискувах да го вадя. Огъва се, но пластмасата е крехка и ме достраша. Не откачах и шлаухите за пръскалките, които са монтирани отдолу на този дефлектор.

Но пък видях че и така има място за да извадя пвц капачката на гайката. После пъхна камък 17 и с тресчотката дозатегнах гайката на рамото почти цял оборот. Не знам защо се е отхлабила. Рамената си бяха в стандартното долно положение и не ги вдигах в "зимен режим" - и така става. После проверих и рамото - вече не хлапчеше като на клипчето горе.

Почистих малко листа, събрах всичко по обратния реди и аз доволен. :)

IMG_20240101_162239.jpg

IMG_20240101_162131.jpg

IMG_20240101_162151.jpg

IMG_20240101_161957_edit_553389688513472.jpg

IMG_20240101_161900_edit_553525348755639.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...