ceco_accord 6125 #1 Публикувано 21 Декември, 2023 (Редактирано) Вчера го забелязах, но не знам от кога е. Съдейки по охлузването на боята по рамото (което е опирало в дефлектора), вероятно не е отдавна. Предполагам трябва да сваля дефлектора с пръскалките (третото видео) и да затегна гайката на рамото? Поне така си мисля, съдейки от снимка за модела в нета. Едва ли е по-сериозно и разлуфтено в самата кинематика на лостовете, понеже местейки дясната, лявата не мърда. Някой да е имал такъв проблем? Има ли "подводни камъни" в таз операция? VID_20231221_080417.mp4 VID_20231221_080503.mp4 VID_20231221_080734.mp4 Редактирано 21 Декември, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #2 Отговорено 28 Декември, 2023 Привет, Вчера сменях рамената на чистачките. Ако опират в момента, и само се затегне гайката, според мен бързо ще се обели боята. В menuala има настройки къде трябва да са чистачките при налягане на гайките. Според мен това е тънкият момент. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #3 Отговорено 28 Декември, 2023 Ако си срещнал коректната позиция на рамената, сподели я, да не ровя за инфо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yak 17 #4 Отговорено 28 Декември, 2023 (Редактирано) не мога да пейстна линка. От Towox Honda Legend съм ги взел - Windshield and nozzle adjustment. KB1,2007( SJA7E00J54300065701MBAT00 ) (towox.ru) Редактирано 28 Декември, 2023 от Yak 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #5 Отговорено 1 Януари (Редактирано) Ч.Н.Г. Днес, напук на традицията си викам, чекай да видя "тая крива нива и тоз пиян вол". Бях трезвен де. Прибрахме се в ранния следобед, бе топло, та изкарах Леджо от летаргичния зимен сън и си викам, или ще е каквото си мисля и ще успея за 30-тина мин, или за още толко ще затворя обратно, ако е по-сложно, па ще му мисля по-натам. Откопчах щипките, откачих уплътнението и повдигнах дефлектора. В двата му края има по 1 малко винтче, но за тях нямах подходящо къса рапидка, защото краищата на капака са точно там и ниско над тях. Тези винтчета държат накакви тампончета към дефлектора, а не него към купето. Той се щраква странично в лайсните по А колонките отстрани на стъклото. И там откачих, но не рискувах да го вадя. Огъва се, но пластмасата е крехка и ме достраша. Не откачах и шлаухите за пръскалките, които са монтирани отдолу на този дефлектор. Но пък видях че и така има място за да извадя пвц капачката на гайката. После пъхна камък 17 и с тресчотката дозатегнах гайката на рамото почти цял оборот. Не знам защо се е отхлабила. Рамената си бяха в стандартното долно положение и не ги вдигах в "зимен режим" - и така става. После проверих и рамото - вече не хлапчеше като на клипчето горе. Почистих малко листа, събрах всичко по обратния реди и аз доволен. Редактирано 1 Януари от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове