BaiJack 4 #1 Публикувано 4 Декември, 2023 Здравейте колеги. Колата е Хонда Акорд 2.2 i-ctdi 2007г. Проблем: Колата гасне в движение. Светва енджин чека и пали след 4-5 минути. Преди да минат тези 4-5мин. колата не пали. Акумулатора е нов и върти без проблем. След, като запали върви нормално, без предърпване или нещо нехарактерно. Вчера за 5км разстояние угасна два пъти в движение. Забелязах, че става, когато сменям примерно от 3-та на втора при натискането на съединителя и пускането на газта. Когато угасне в движение се губи хидравликата и спирачките до някъде. Когато угасна за първи път преди месец енджин чека се изчисти сам след известно време. На място колата работи без проблем. Скоро ще я нося на диагностика, но бих искал да знам от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2 Отговорено 18 Януари (Редактирано) И аз имам подобен проблем. При работа на място изведнъж двигателя (Акорд 7 дизел, фейс) угасва,като завъртя със стартера пали веднага. При движение на ниска скорост усещам как угасва и веднага се запалва. Забива за части от секундата муцуната без да пипам газта и продължава да работи. Сега не пали на температура около нулата, като се постопли пали от раз. При тестване с HDS ми дава грешка в ABS (загуба на комуникация). С чисто нов акумулатор съм. Когато работи, живите данни са прекрасни. Редактирано 18 Януари от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3 Отговорено 23 Януари Разбрах къде е проблема - в ЕКУ-то. Днес на -2 градуса затоплих компютъра с духалката и колата веднага запали. Сега търся ЕКУ. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #4 Отговорено 29 Януари Отвори го виж вътре ако и е влизало вода и окислява платката, още от вън ще си проличи ако има ръжда някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #5 Отговорено 30 Януари Няма влага или вода нито отвън, нито отвътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #6 Отговорено 31 Март Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове