Jump to content
kalinaki

Грешка P19E7

Recommended Posts

Привет на всички хонда маниаци. Преди 2 месеца се сдобих седна красавица 2006 набор, 1.8 бензин и с така недолюбваната i shift кутия....на мен пък ми допадна и за по малко от седмица реших,  че ше си я покарам поне още десетина години. Но....по съвет на познати и приятели първото нещо в обслужването е смяната на маслото в кутията и спирачната течност на робота. Използвах няколко съвета и клипчета, които намерих тук във форума и мисля че се справих повече от добре, защото и двете масла си бяха за смяна...особенно на робота. Честно казано не усетих някаква особена разлика след това, така че може би беше време и за обучение на робота. Поръчах от ebay  HDS v3.104. Докато дойде изгледах и изчетох безброй пъти процедурата по обучение и вчера се захванах да налея малко акъл на робота с  HDS-a. И както всички препоръчват първо статичната процедура. Всъщност до динамично обучение така и не стигнах, защото обучението на робота завърши неуспешно с появата на ей тая грешка P19E7. Пробвах още няколко пъти да завърша процедурата, но уви винаги без успех. Сега...колата си пали и върви, предавките се сменят добре, но на таблото постоянно свети систем чек със едно голямо зъбно колело. Та незнам какво да правя от тук нататък. Само да напомня, че не съм сменял съединител, а само течностите в кутията и робота Единственото, което ми идва на ум е да опитам тази процедура https://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/000000000001439.html. Но дет се вика приемам всякакви идеи за да се справя с адаптацията. И още нещо....нейде из Варна има ли някой който се занимава с такива Хондички. Благодаря предварително!

IMG_20231101_160855.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си направил с подмяната на течностите, но с обучението изглежда си се изхвърлил леко, може да си иска оригинален HDS или пък нещо да не правиш както трябва, примерно да иска и динамично обучение.

https://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/000000000001439.html

Това пробва ли го?

Иначе как се държеше робота преди манипулациите?

Казваш, че не е имало промяна след смяна на течностите, но това не е признак на нищо, ако преди това не е имало проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално се държеше колата. Никакви признаци за нещо нередно. Въпреки това смених тези течности. Преди малко си писах с един руснак и той ми каза че най вероятно не съм обезвъздушил робота както трябва. Дори препоръча да обезвъздуша робота само ръчно като обикновен съединител и тогава пак да пробвам процедурата по статично обучение. Утре ще пробвам и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай ръчно, аз на моя така съм му я сменял вече няколко пъти и никакви проблеми не съм имал, дори според мен е по-безопасния метод, тъй като не участва актуатора.

И все пак направи и динамично обучение, моята като я карах в Бултрако й направиха и двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не издържах и се заех отново с хондичката. Прекарах около 100 мл. дот4 през системата...излязоха 2...3 балончета, но бяха съвсем малки. Явно обаче  са били от голямо  значение. Закачих HDS. Сканирах за грешки. Освен P19E7 ( която след изтриване се появяваше мигновено) имаше и още една грешка p19fb. Само втората грешка се изтри. Пуснах статично обучение и воала....процедурата беше успешна и голямото зъбно колело от таблото изчезна. Утре ще я обуча и 1 движение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, има значение обезвъздушавенето, тъй като хода на буталото е малък и не случайно в линка горе се минава отново и отново през тази стъпка, при тази грешка.

Проучи хубаво процеса за динамичното обучение, в линка го има подробно описано, че не е шега тази трансмисия, ако забие на скорост, нито можеш да я запалиш, нито да я качиш на влекач, ще трябва да викаш паяк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо покарах малко.....братушката каза да не очаквам  някакви значителни промени след статичното обучение. Неговите съвети бяха динамичното обучение да стане на студен двигател. Мисля да го послушам.  Но всичко това утре...сега е време за една малка ракия няколко пъти. Успех на всички хонда маниаци.....!!!!

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...