Jump to content

Recommended Posts

на коя страна се отвива болта на шайбата на коляновия вал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резбата е нормална. Понякога се закучват тия пущини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо ме е** мамата и неще

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

с мамата трябва да стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита я разивахме с пистолета за развиване на джанти,но става и с подалга траба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

развива се с пистолет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

лост трябва колега, ако не ти се намира пистолет де ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ИДИ ПРИ НЯКОЙ ГУМАДЖИЯ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегай при вулканизатор да я развият -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

после ако имам време ще ти снимам с каво развих болта бая зор видях ама се развине бързаи не чукаи по болта ако не ти се сменява семеринга на коляновия вал на болта резбата е нормална тоест се развива обратно на часовниковата стрелка пробвах с грековерт не стана иска си бая рамо

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Aз имах такъв проблем миналата седмица и я развихме мноо лесно след като подложихме парче бронз на болта на вала,след това 1,2 удара с чук по бронза,за да не удряме директно по болта,и след това с гайковерта без грам проблем се разви. А това за резбата каква е ,нормална си е ...

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бегай при вулканизатор

ИДИ ПРИ НЯКОЙ ГУМАДЖИЯ

развива се с пистолет

моита я разивахме с пистолета за развиване на джанти

Още някой? Пропуснахте пневматичен гайковерт ;) Има и хидравлични ама са голямя рядкост ;) Ако ти е читав съединитела, на пета, спирачка и дълга тръба. Ако изпусне, ИСТИНСКИ гайковерт, не като на Софийските гумаджии ;) И накрая най-лесния начин, Хонда спешъл тул ;) Има го във всеки сервиз мануал. Прави се лесно и за разлика от другите методи е безотказен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такова премеждие, при смяната на ангренажните ремъци. Монтьорите ги хвана страх, да на прецакат нещо, защото и с дългата тръба и с големия пневматичен гайковерт, болта не помръдна. И тогава докараха един резак - нагреваха го 2 пъти до червено, докато се отви. Оказа се, че по резбата има нещо синьо, прилича на боя. Казаха, е се маже с това, за да не се саморазвива, което в случая не е много нужно :-), ама италианеца го е намазал... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Оказа се, че по резбата има нещо синьо, прилича на боя. Казаха, е се маже с това, за да не се саморазвива, което в случая не е много нужно :-), ама италианеца го е намазал... ;)

Като започне да се саморазвива на пътя и си на 150км от София, ела да видиш къв кеф е ;) малко като не навреме го усетиш и току виж започнала да се преебава шпонката.... мъканаскоро се напатих (да не кажа преди 2 дни) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...