Jump to content
Fen8

Странен шум между 1700-2000 оборота

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, 

Проблема се появи след смяна на ангренаш или поне аз след това разбрах, защото ми загря доста и докато работеше на място и чаках да изстине, докато се включи перката на място исках да вдигна обороти да видя дали ще играе стрелката и ще надуе за проблем със главата. 

Cменен антифриз , масла скоростна, водна помпа, ремъци, всичко.

Всички маркучи са топли и не са надути , не бълбука във казанчето , звука се чува между 1800-2000 оборота от дясно около ремъка, не е стържене а като бълбукане се чува, не мисля че от кора или нещо външно или поне не се видя. Когато е на свободна и на първа на полусъеденител го прави , оборотите не играят, бензин и газ преди и след като мине оборотитe изчезва като при паданетото  не се чува. Във движение не съм забелязъл, защото трудно се чува.

Благодаря !!!

16 Jul, 18.59.aac

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е хлабав ангренажа и при тия обороти да изпада в резонанс и да шляпка я в капак, я в най-близкото нещо, което може да закачи. Този, който ти смени всички тия неща какво казва по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото зачетох и други теми явно проблема не е от марката а се случва според зависи кое, как е направено или развалено вече, но си е често срещан проблем. 

Не знам от тоя рекордер колко добре се чува записа и дали се различава какъв е и от каквo е шума ?

 

зацапан дебитомер
изпуснал амортисьор на оптяжната ролка на ангренажа.
хидравлични повдигачи

затегнат не разхлабен ангренаж, но явно и във двата случая се получава

 

Утре ще говорим със майстора, интересното е че не се чува като удър от ремък а като все едно въздух във системата , но покрай капака на ангренажa. Имаше загуби на антифриз, под колата нямаше локва , долях малко минерална вода, тука незнам дестилирана май се препоръчваше , ама да не е от чешмата. Aко не е обездушен както трябва, доколкото разбрах има пробка и се обезвъздушава самостоятелно дано е от това.

 

 

 

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващай го тоя майстор за ушите и да си оправя бакиите. Заради такива специалисти тук повечето станахме майстори. Не се чува добре от записа, но нещо къркори или приплесква някъде. Най-добре ще знае този, който е творил по колата. Иначе ако смяташ сам да я оправяш тогава ще го мислим кое как се проверява. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оправям нищо, защото много пъти става, че развалям останалото :D Пуснах питане защото мислех, че е проблем на марката, ако нещо има някаква спецификация, но явно са всеобщи неща и се оказа често срещан проблем. Сега незнам доколко майсторите са виновни, но е така до някъде, защото за предния проблем имах 3 различни мнения и нито едното излезна правилно :lol:газаджията ми намери проблем който не беше свързан със неговата дейност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това куркане преди ремонтите имаше ли го? На мен ми звучи баш като някоя въртяща се част да закача някъде. 

 

Записа къде го правиш - в моторния отсек или от купето?

 

Като ти смениха антифриза кранчето на парното беше ли отворено на макс (на горещо)? Я вземи го отвори и покарай така, да не се окаже че е глътнала въздух там. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го усетил преди ремонта , сигурно щях да го чуя , на първа полусъединител се чува също. Cлед ремонта като загря, тогава на място и на свободна качвах до 3500-4000 оборота да видя дали стрелката ще мърда, датчик за температура да е сигурно.

Записъл съм го на вдигнат капак и колкото мога по близо със телефона, парното не е барано защото маркучите си бяха много топли и аз помислих че е от това вчера ,до някъде знам симптоми на прегряла глава, няма парно , надути маркучи , балончета радиатора. Днеска ще я покарам малко на парно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от парното.Около ангренажa , водната помпа, нова помпа разваля ли се за 300-400км ?
Оставих я нa един майстор тука близко, довечера ще знам какво е дано е хлабав ангренаж и да не е разчукан зъбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтяжната ролка, няма за повече затягне и има луфт. И сега сваляне и ако болта нещо не е както трябва, нов болт и нова ролка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Късмет съм изкарал, че не е изтропала.

Двa въпросa.

Като слагате обтяжната ролка слагате ли лепило, самозатягаща ce смес нещо или директно навивате болта , другото ако е проблем във болта трябва ли да се смени и ролката ?

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагай ролка INА, идва със самообтяжна пружина в комплекта. Слагаш пружината, превърташ ремъка по процедура, стягаш болта и махаш пружината. Не ти трябва лепило. Не знам с какъв болт си и дали някой не ти го е сменил при поредния ремонт. Скоро 3-та смяна ще правя по същия начин и със същата ролка. Внимавай на кой даваш да ти пипа по колата, подбирай запознати с Хонда. Мога да ти кажа как се прави всичко по процедура, ама след като няма да го правиш ти ще трябва да наливам агъл на майстора ти...

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси много за инфото,  добре че тука споделяте инфо като ида при майстора и го разпитам сравнявам и си правя до някъде сметка дали си струва. Това за майсторите е малко трудно , много се чака при повечето а тоя ремонт оставаха 4к километра до смятана 36-37к бях изкарал и гледах да сменям.  Сега нямам голям избор и е на късмет, ще видя като я свалят какво ще се прави , аз ще настоявам за нова така и така се сваля, парите не са малко а е във гаранция.  

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Друго което ми е интересно , колко струва подобен ремонт,  защото като цена ми се видя наистина висока ?

 

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва колкото ти иска майстора и колкото си склонен да дадеш. На мен ми струва стойността на частите + времето и + нужните инструменти, които евентуално ще си набавя/направя за смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е че всеки взима различно, просто ми беше интересно горе долу колко струва.

Иначе тоя болт към ролката директно ли се навива или се слага лепило да затегне повече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лепило.

image.thumb.png.b147a1d712cc6f02ad39814b91825b90.pngimage.thumb.png.134f3aa8e948ef2dd2a882146b934461.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...