assfull 112 #1 Публикувано 14 Юни, 2007 без много да се смеете,ама подочух за някакви валове за моята кафемелачка(SOHC) та да питам.интересно ми е дали някъде няма такова животно .питам за stage2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #2 Отговорено 14 Юни, 2007 (Редактирано) До колкото знам аз има такива валове,но са дефицит май. Има хора които си играят по някакъв начин с валовете и уж ги правят спортни (незнам как става) искат по 200лв за работата по вала, но не съм виждал такъв правен вал и не мога да кажа как е. т.е. не съм виждал HONDA с такъв. Редактирано 14 Юни, 2007 от Ники Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest enigma #3 Отговорено 14 Юни, 2007 някои от колегите беше споменал 4е има ,но явно са трудни за намиране.аз сега си търся шаиба 6те пробвам да живна със нея малко,някои знае ли от къде да си взема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 14 Юни, 2007 тва с олкотената шайба ми е малко общо взето ми се вижда ''бошлаф'' работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #5 Отговорено 14 Юни, 2007 абе незнам ''assfull'',но мисля да опитам стига да намеря-ште ти кажа какво се е случило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #6 Отговорено 14 Юни, 2007 ще се радвам да науча тайната за тая шайба .а относно тоя вал никой ли няма какво да добави .то верно че не сме много тия с тринайските ама се пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #7 Отговорено 14 Юни, 2007 все уж сме разбирачи пък .бъзикам се,ама сериозно ако някой има инфо за това къде колко да казва моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #8 Отговорено 14 Юни, 2007 за кой вал става на ваепрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #9 Отговорено 14 Юни, 2007 става въпрос за разпределителен вал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest enigma #10 Отговорено 14 Юни, 2007 и за спортна шаиба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 14 Юни, 2007 (Редактирано) все уж сме разбирачи пък .бъзикам се,ама сериозно ако някой има инфо за това къде колко да казва моля Колега , хората с подобни на твоя двигател направо сменят целия двигател Но това , което ти препоръчвам е изпускателна система , свщи , кабели , спортен филтър / монтиран и направен като хората / и после ако ти се занимава карбуратори от прелюд или сивик д14а1 / мисля , че беше / или спортни карбуратори мисля , че бяха на Вебер / но това някой да го потвърди / , може би бензинова помпа , която да лапа повече бензин , може да ти се поработи по главата / почистване , портване , смяна на нужното , което е за смяна / , почистване на колекторите от вътре За вал и аз само съм чувал и виждал един пич да продава преди 2 години във форума за д13-ка и до там , потърси в google-a да видим и той какво ще ти каже П.П. Тва е в кръга на шегата , но е изпробвано и върши страшно много работа - Караш 1 седмица някаква друга кола , по-тромава , по-слаба от твойта и след това ще се влюбиш в твойта Редактирано 14 Юни, 2007 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #12 Отговорено 18 Юни, 2007 благодаря на колегата TINO за съвета,но аз си харесвам мотора и за сега не смятам да го сменям.а относно за колекторите смятам да се заема първо с това щото май си прав .мисля да започна нещата от там и леко полека да градя върху тях.все пак съм благодарен за мненията и ако някой има какво да добави по темата ще съм му благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #13 Отговорено 18 Юни, 2007 сякаш вала е една от последните грижи. поне на мен така ми се струва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #14 Отговорено 18 Юни, 2007 сякаш вала е една от последните грижи. поне на мен така ми се струва да ти кажа доста материал изнамерих и смятам че първо трябва да мога добре да си пълня и празня мотора и след ова да мисля за вала,щото иначе няма как да усетя разликата.тва си е мое мнение,и речаваш дали да се съгласяваш с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #15 Отговорено 20 Юни, 2007 Идеята за шайбата не е толкова от това че е по-лека , а това да е леко раздвижна!Тия двигатели на Хонда по принцип са си добре олекотени, ако търсиш по-бързо развъртане ориентирай се след горепосочените от колегите процедури и към олекотен маховик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове