Bobyyy 0 #1 Публикувано 21 Март, 2023 Здравейте, доста време се чудих как да кръстя темата, съжалявам ако не съм спазил правилата. Та наскоро закупих Honda Accord 7 Tourer 2.0 с множество "тунинги", откъдето произхождат няколко проблема или може би са нормално нещо за тия коли. Колата има нужда от регулаж на клапаните, думите на предишния собственик от който я взех не са меродавни, знам как чукат клапаните. Следователно търся препоръки за майстор. Следващия проблем е монтажа на "спортен филтър", страшно изпълнение с канализационна тръба е изместен по далеч от двигателя, някаква преградата да пази от топлина няма, около периферията на "спортния филтър" се намира и виновника за това решение, поне така предполагам, монтирания изпарител на газовата (газовата е марка Plineks), следователно ми трябва майстор който да го измести или нагоди така че да си върна кутията за филтъра. Относно това, моето следващо питане е има ли разлика кутията на филтъра между седан и комби от тези години, както и дали става от дизел, имам я от скоро и не съм обикалял моргите. Следващия въпрос е нормално ли е да държи 900 оборота като загрее, виждат ми се множко. След всичко написано мога да дам и малко уточнения: колата върви еднакво и на газ и на бензин, по един и същ начин се държи и набира. Досега се е карала с 5w40 марка и модел неизвестни, масло не изгорила при мен за близо 1800 км, следващата смяна с Ravenol 5w30 DXG. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #2 Отговорено 22 Март, 2023 За майстори не мога да те насоча. От това, което съм чел ако има проблем с клапаните - няма да чуваш чукане. Клапаните се натягат и шумовете по мотора утихват. Но така или иначе щом се кара на газ се прави регулярен реглаж на около 20 000 км. Оборотите са много високи. Моята е 2,4 с газ и е нагласена на 650 - 700 оборота. Добре си се насочил към смяната на вискозитета на маслото. За другите неща не мога да добавя нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #3 Отговорено 1 Май, 2023 Няма разлика във филтърната кутия за седан и комби, стига да е 2.0 мотор. От дизел е съвсем различно. Оборотите 900 са много. Норма е около 650 без електрически товар. Трябва да се закачи на диагностика и да видиш за грешки, понеже лампата чек може и да е изскубана. На тоя мотор входящите клапани се отпускат и хлопат лекичко с времето, а изходящите се натягат и там вече нищо не се чува, а може и да ги помиришеш в даден момент. Преди или след фейслифта е? Тия високи обороти може да са понеже дърпа въздух или от простотиите с филтъра или от някой вакуум маркуч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове