Jump to content
Bobyyy

Насоки, идеи, препоръка за майстор около София

Recommended Posts

Здравейте, доста време се чудих как да кръстя темата, съжалявам ако не съм спазил правилата.
Та наскоро закупих Honda Accord 7 Tourer 2.0 с множество "тунинги", откъдето произхождат няколко проблема или може би са нормално нещо за тия коли.
Колата има нужда от регулаж на клапаните, думите на предишния собственик от който я взех не са меродавни, знам как чукат клапаните. Следователно търся препоръки за майстор. Следващия проблем е монтажа на "спортен филтър", страшно изпълнение с канализационна тръба е изместен по далеч от двигателя, някаква преградата да пази от топлина няма, около периферията на "спортния филтър" се намира и виновника за това решение, поне така предполагам, монтирания изпарител на газовата (газовата е марка Plineks), следователно ми трябва майстор който да го измести или нагоди така че да си върна кутията за филтъра. Относно това, моето следващо питане е има ли разлика кутията на филтъра между седан и комби от тези години, както и дали става от дизел, имам я от скоро и не съм обикалял моргите.

Следващия въпрос е нормално ли е да държи 900 оборота като загрее, виждат ми се множко.
След всичко написано мога да дам и малко уточнения: колата върви еднакво и на газ и на бензин, по един и същ начин се държи и набира. Досега се е карала с 5w40 марка и модел неизвестни, масло не изгорила при мен за близо 1800 км, следващата смяна с Ravenol 5w30 DXG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За майстори не мога да те насоча. От това, което съм чел ако има проблем с клапаните - няма да чуваш чукане. Клапаните се натягат и шумовете по мотора утихват. Но така или иначе щом се кара на газ се прави регулярен реглаж на около 20 000 км. Оборотите са много високи. Моята е 2,4 с газ и е нагласена на 650 - 700 оборота. Добре си се насочил към смяната на вискозитета на маслото. За другите неща не мога да добавя нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика във филтърната кутия за седан и комби, стига да е 2.0 мотор. От дизел е съвсем различно. Оборотите 900 са много. Норма е около 650 без електрически товар. Трябва да се закачи на диагностика и да видиш за грешки, понеже лампата чек може и да е изскубана. На тоя мотор входящите клапани се отпускат и хлопат лекичко с времето, а изходящите се натягат и там вече нищо не се чува, а може и да ги помиришеш в даден момент. Преди или след фейслифта е? Тия високи обороти може да са понеже дърпа въздух или от простотиите с филтъра или от някой вакуум маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...