Deodriver 35 #1 Публикувано 19 Февруари, 2023 Здравейте колеги.Доста дълго не съм писал по форума,макар че имаше за какво да се пишеИмам лек за сега проблем с ЦРВ-то.Преди два дена колата не можа да запали заради слаб акумулатор,но като казвам слаб нямам предвид паднал напълно.Просто много малко му трябваше и щеше да запали.Както и да е,дадохме ток и вече проблеми няма,пали си колата.Мерихме зареждането и беше 14.1V,но лампата на акумулатора не светва веднага след даване на контакт.Светва след 1-2сек. и като запаля гасне последна,а преди не беше така.Въпроса ми е имал ли е някой сходен проблем?Да се насочвам към четки,реле,диоден блок ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #2 Отговорено 19 Февруари, 2023 По-скоро почни от акумулатора, не бързай с ремонтите. Ако имаш зарядно свали и го зареди напълно и след като го разкачиш изчакваш 2 часа мериш с мултицет волтажа. По тази таблица ще се ориентираш има ли живот в него и дали там е проблема. Волтажа на алтернатора ти изглежда добре. По стандарт го дават 14.4v , но при хондите не е толкова, моето црв винаги е показвало 14-14.1v Освен това системата им е умна, има разлика с колко зарежда при пуснати консуматори и без консуматори. Така, че замервай винаги при светнати фарове. Без консуматори волтажа пада на 13 и нещо волта, но това не трябва да те притеснява, такава е системата. И аз така бях тръгнал да правя ремонти, но като разнищих нещата и смених акумулатора не съм имал проблеми 2 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове