Nikolay Mihaylov 0 #1 Публикувано 15 Декември, 2022 Здравейте колеги, интересувам се от въпросната кола от заглавието. Някой били представил информация за първоначално обслужване, вторични такива, лесно ли се намират части и нещо по специфично спрямо доста по разпространения хечбек. Разбира се говорим за двигател 1.8 ивтек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro1986 1 #2 Отговорено 6 Януари, 2023 На 15.12.2022 г. at 11:05, Nikolay Mihaylov написа: Здравейте колеги, интересувам се от въпросната кола от заглавието. Някой били представил информация за първоначално обслужване, вторични такива, лесно ли се намират части и нещо по специфично спрямо доста по разпространения хечбек. Разбира се говорим за двигател 1.8 ивтек. Здравейте. Имам такава - седан, мотор 1.8, US модел. Спрямо разпространения хеч бек модел ,тук имаме един доста по голям и удобен автомобил,което всъщност можете да прочете навсякъде. Особенно в комбинация ,която не е хибрид ще забележите чувствително по големия по обем багажник. Продължаваме с далеч по добрата визия и представяне на пътя заради задното окачване,което вече е измислено и решено по интелигентно.Не е на права греда и комфорта е на друго ,по високо ниво. Тук, в Европа масово разпространен е седана с хибриден двигател,който всъщност е онзи малък 1.3 двигател с 8 свещи ,ведно с присъединен ел.мотор и батерия с пренебрежими капацитети и за да стане още по интересно върви със скорости тип вариатор,в допълнение на който, страда динамиката и всички тези изброени неща крият "изненади" на вторичният пазар. За мен лично това не беше вариант и заложих на класическата изпитана рецепта - добре познатия двигател R18 sedan US версия. Части за модела има доста,намират се спокойно като цените са много конкурентни.Общо взето автомобила е рай за каране и рай за поддръжка. Използвайте добри масла и консумативи ,препоръчани за тази Хонда и тя ще ви се отблагодари с дълговечност и надеждност. Ако имате въпроси ще помагам. Със здраве 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #3 Отговорено 7 Януари, 2023 С всичко описано мога да се съглся и подкрепя, но не и с това, че от CVT кутията страда динамиката, обратното е, другия фактор е понижения разход при CVT. Ако R18 мотора го имаше със CVT кутия нещата щяха да са много различни. Вярно е, че няма да могат да се дърпат каравани със CVT, не и ако целта е да издържи дълго скоростната кутия. Преди месеци имаше обява на седан FD шаси с R16 двигател и на снимки колата изглеждаше запазена, ако е продадена, някой е направил добър избор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro1986 1 #4 Отговорено 7 Януари, 2023 (Редактирано) Не знам дали сте запознат ,но CVT има няколко вариации.Лично съм карал такъв Сивик седан със CVT и си беше чист трамвай от всякъде. Карал съм и Jazz 2012 CVT и там е съвсем друго. Усещането,динамика и работа на кутията е забележително напреднало във всяко отношение. А за евентуален ремонт на свт по добре и да не започвам. Моят съвет- заложете на класическият автомат щ.Направила са го неубиваем,в други форуми сочат пробези далеч над 300 000км без ремонт и никакво пазене Редактирано 11 Януари, 2023 от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #5 Отговорено 7 Януари, 2023 Имах Сивик Хибрид до скоро след новата батерия изобщо не беше трамвай, при потегляне дори и с по-малко натискане превърташе гумите, отделно си ускоряваше нормално. Гледал съм сравнения две еднакви шасита едното с R18, другото хибрид, до 180км/ч вървяха на равно. В немското мобиле и по америкнските групи много хибриди са между 300 и 500 000 с оригиналните кутии. Мисълта ми е, че не са чак толкова зле и няма нищо страшно с покупката на кола с такава скоростна кутия. Джаз Хибрид или Джаз без хибридна система сте карали, защото от едното до другото има едни 200кг. разлика, които си оказват влияние в поведението на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #6 Отговорено 8 Януари, 2023 (Редактирано) Това са километрите на моя Хибрид CVT не съм имал проблеми до удара .Кутията я продадох преди 6 месеца и не са ми се оплакали.Всичко зависи от подръжката,сменях маслото и външния филтър на всеки 2 години с оригинално. Редактирано 8 Януари, 2023 от nakata 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro1986 1 #7 Отговорено 9 Януари, 2023 Здравейте. Да , разбира се че и тук има и положителни, има и отрицателни случай. Пожелавам ви късмет и безгрижие със свт-то Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #8 Отговорено 9 Януари, 2023 Ако е подържан редовно е ок.Американския седан е с 6 степенна кутия.В Пловдив има една американка над 520 000 и включва перфектно .От този модел има Акури с К20. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro1986 1 #9 Отговорено 9 Януари, 2023 Да,хубавото е ,че и аз съм попадал на информация из чуждите форуми ,че от този модел с автомат има доста големи пробези, като такива от 400-500 000км. Моят е канадски ,както той така и американскят е 5степенен класически. 1.8vtec 140к.с .Автомобила се кара само и единствено на бензин и никога не имало газови уредби. Казвам го,за да засегна и разхода. В Пловдив ,само градско 11на 100, извънградско 7,смесен 9 литра. Показанията при мен са 180000км (които без да се проверят не са миродавни) За 2007година модел колата се държи достойно ,вози комфортно и има много голям багажник. Като минуси бих изтъкнал проблема с досадните тампони на Макферсън ,както и това ,че отзад е на барабани(което ми казаха ,че за Канада били така). Накратко за сега най общо за това се сещам.Не съм маниак ако ме разбирате и не търся проблеми там където ги няма. Освен навременна поддръжка ,при това с препоръчани за модела консумативи ,лично според мен (правилно или не) е спазването на условието, винаги да подгрявам мотора и автомата при първо палене. Е,това е което мога да кажа за сега. Живи и здрави да бъдем ,колите се сменят.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове