Jump to content
ivopernik_76

Хонда джаз, с 1.4 бензин мотор-Малко мнения?

Recommended Posts

Здравейте искам да взема ,кола за жената ,може ли малко мнения  за Хонда джаз, с 1.4 бензин мотор.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип или взимаш 1.4, или не взимаш. Така и не разбрах смисъла от 1.2...

 

Като и да е - моторът е здрав, непретенциозен, с 8 свещи. Детски болести почти няма. С верига е, така че обслъжването се свежда до масло, филтри и почистване на EGR и тръбите на колектора за изгорели газове. По-скоро дай информация коя година Jazz гледаш, защото има разлики. 2002-2005 е L13A1/A2 двигател, после 2006-2008 e L13A5/A6. След 2009 вече става от I-DSi  на i-Vtec съответно от 83кс на 99 и т.н. и т.н. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 99% от новия внос са със запечени сегменти, горят масло и искат спешно основен ремонт.

Това е поради предишно използване на неправилно масло и извънредно дълъг интервал на смяна, на маслото.

Проблемът е като цяло при всички марки - нов внос, не само Хонда. А и за тукашните "Официални дилъри" - също!

 

Огледай края на ауспуха. Ако видиш чернилка по външната му страна, дори в периферията, от горе и отдолу, значи си готов за основен ремонт.

На тези двигатели ауспухът им трябва да е най-много ръждясал, ако са в изправно състояние!

Вече минах по тоя път. Та обръщам внимание да си знаете... ;)

 

Иначе тия двигателчета са изключително здрави, икономични и както е казал колегата PiToMeN, по-горе - обслужването се свежда до редовна смяна на масло, филтри и регулярно почистване на EGR, и EGR пътищата.

Колицата е изключително приятна за каране, особено градско. Направо е като детска играчка. :)

 

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2022 г. at 19:31, dandilov написа:

И 99% от новия внос са със запечени сегменти, горят масло и искат спешно основен ремонт.

Това е поради предишно използване на неправилно масло и извънредно дълъг интервал на смяна, на маслото.

Проблемът е като цяло при всички марки - нов внос, не само Хонда. А и за тукашните "Официални дилъри" - също!

 

Огледай края на ауспуха. Ако видиш чернилка по външната му страна, дори в периферията, от горе и отдолу, значи си готов за основен ремонт.

На тези двигатели ауспухът им трябва да е най-много ръждясал, ако са в изправно състояние!

Вече минах по тоя път. Та обръщам внимание да си знаете... ;)

 

Иначе тия двигателчета са изключително здрави, икономични и както е казал колегата PiToMeN, по-горе - обслужването се свежда до редовна смяна на масло, филтри и регулярно почистване на EGR, и EGR пътищата.

Колицата е изключително приятна за каране, особено градско. Направо е като детска играчка. :)Благодаря колега:)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2022 г. at 15:27, PiToMeN написа:

По принцип или взимаш 1.4, или не взимаш. Така и не разбрах смисъла от 1.2...

 

Като и да е - моторът е здрав, непретенциозен, с 8 свещи. Детски болести почти няма. С верига е, така че обслъжването се свежда до масло, филтри и почистване на EGR и тръбите на колектора за изгорели газове. По-скоро дай информация коя година Jazz гледаш, защото има разлики. 2002-2005 е L13A1/A2 двигател, после 2006-2008 e L13A5/A6. След 2009 вече става от I-DSi  на i-Vtec съответно от 83кс на 99 и т.н. и т.н. 

 

Благодаря колега:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...