ivopernik_76 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2022 Здравейте искам да взема ,кола за жената ,може ли малко мнения за Хонда джаз, с 1.4 бензин мотор.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #2 Отговорено 1 Декември, 2022 По принцип или взимаш 1.4, или не взимаш. Така и не разбрах смисъла от 1.2... Като и да е - моторът е здрав, непретенциозен, с 8 свещи. Детски болести почти няма. С верига е, така че обслъжването се свежда до масло, филтри и почистване на EGR и тръбите на колектора за изгорели газове. По-скоро дай информация коя година Jazz гледаш, защото има разлики. 2002-2005 е L13A1/A2 двигател, после 2006-2008 e L13A5/A6. След 2009 вече става от I-DSi на i-Vtec съответно от 83кс на 99 и т.н. и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #3 Отговорено 1 Декември, 2022 (Редактирано) И 99% от новия внос са със запечени сегменти, горят масло и искат спешно основен ремонт. Това е поради предишно използване на неправилно масло и извънредно дълъг интервал на смяна, на маслото. Проблемът е като цяло при всички марки - нов внос, не само Хонда. А и за тукашните "Официални дилъри" - също! Огледай края на ауспуха. Ако видиш чернилка по външната му страна, дори в периферията, от горе и отдолу, значи си готов за основен ремонт. На тези двигатели ауспухът им трябва да е най-много ръждясал, ако са в изправно състояние! Вече минах по тоя път. Та обръщам внимание да си знаете... Иначе тия двигателчета са изключително здрави, икономични и както е казал колегата PiToMeN, по-горе - обслужването се свежда до редовна смяна на масло, филтри и регулярно почистване на EGR, и EGR пътищата. Колицата е изключително приятна за каране, особено градско. Направо е като детска играчка. Редактирано 1 Декември, 2022 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivopernik_76 0 #4 Отговорено 5 Декември, 2022 На 1.12.2022 г. at 19:31, dandilov написа: И 99% от новия внос са със запечени сегменти, горят масло и искат спешно основен ремонт. Това е поради предишно използване на неправилно масло и извънредно дълъг интервал на смяна, на маслото. Проблемът е като цяло при всички марки - нов внос, не само Хонда. А и за тукашните "Официални дилъри" - също! Огледай края на ауспуха. Ако видиш чернилка по външната му страна, дори в периферията, от горе и отдолу, значи си готов за основен ремонт. На тези двигатели ауспухът им трябва да е най-много ръждясал, ако са в изправно състояние! Вече минах по тоя път. Та обръщам внимание да си знаете... Иначе тия двигателчета са изключително здрави, икономични и както е казал колегата PiToMeN, по-горе - обслужването се свежда до редовна смяна на масло, филтри и регулярно почистване на EGR, и EGR пътищата. Колицата е изключително приятна за каране, особено градско. Направо е като детска играчка. Благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivopernik_76 0 #5 Отговорено 5 Декември, 2022 На 1.12.2022 г. at 15:27, PiToMeN написа: По принцип или взимаш 1.4, или не взимаш. Така и не разбрах смисъла от 1.2... Като и да е - моторът е здрав, непретенциозен, с 8 свещи. Детски болести почти няма. С верига е, така че обслъжването се свежда до масло, филтри и почистване на EGR и тръбите на колектора за изгорели газове. По-скоро дай информация коя година Jazz гледаш, защото има разлики. 2002-2005 е L13A1/A2 двигател, после 2006-2008 e L13A5/A6. След 2009 вече става от I-DSi на i-Vtec съответно от 83кс на 99 и т.н. и т.н. Благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове