KillSwitCh 0 #1 Публикувано 20 Септември, 2022 Здравейте на всички от 2 - 3 години може би се подвизавам тук просто сега се регистрирам виждам че това е от МАЛКОТО ФОРУМИ БЕЗ ХЕЙТ и без да се " гъбаркат с теб " колкото и ТЪП и колкото и пъти да пишеш такива въпроси за което СТЕ ЧУДЕСНИ та по темата... Най - накрая реших след 2 - 3 години ИЗЧИТАНЕ НА ЦЯЛ ГУГЪЛ И безброй форуми БГ и ЕН и до каквото се докопам да се сдобия с хонда сивик 8 ма генерация хечбек. имам доста ТЪПИ и доста много въпроси и понеже и тук изчетох всичко почти но не всичко намерих реших да пусна 1 тема. Колата наистина има супер скъпа и сантиментална стойност за мен така че съм готов да налея определена сума пари в нея след покупка и да си я карам дълго ( а дано) Дизел или бензин - в момента карам дизел и не че е лошо просто не го виждам като моето ... имам страшен страх от дизела откъм съединител турбо и дюзи макар да съм патил само от турбо (рециклаж) 600 лв ме гръмнаха. Дизела знам че е единствено много по добре за " тунинг ( да надуеш конете )" от бензина. Не съм рейсинг тип нито пишлеме дето му е мерак за 300 + коня въпреки че няма човек да не обича да настъпва чат пат за дизела чести ли са " скъпите " болки които избройх по горе защото имам точно 2 ма приятели които карат дизел 8 ца и 2 мата супер много поддържат колите и 1 пати много точно с тези 3 защото и 3 те му се скапаха другия само консумативи и накладки .. но доста срещам хора да се оплакват от дизел-а като цяло и се чудя дали просто имат такъв ХУБАВ късмет или са ти " тупани " от към грижа за колата .. Тези притеснения ме насочват към бензина предимно въпреки че нямам предпочитание .. бензина е 144 коня и въпреки че знам атмосверен тунинг е по скъп че знам че не си струва освен ако не сложиш каруца с пари ме интересуват освен " ЧИП " друг начин за повдигане на конете ако успея до 170 поне ще е чудесно пък натам всичко е бонус но и на поне 165 170 ще се радвам извесно ми е за генерация за чип за въздушен филтър и с тях на бензин незнам какъв ще е ефекта и дали ще изкарам 20 - 25 коня с изпускателни колектори дросели и прочие нито съм запознат от към цени нито как се тунинговат и правят та 1 инфо дали има смис да се пипат за толкова малко коне или препратки към знаещи и можещи хора ще е чудесно (дизел - чип и си ти ) знам. също така пребоядисване - фолио .. знам че фолио-то излиза естествено по евтино и че 3М ако не греша се хвали и боготвори но издържа ли като цяло това нещо или е временно за няколко години и после край защото знам че няма как да се замени хубавата боя питам като алтернатива не само от към пари но и качество понеже искам МАТ 2 цвята затова питам дали фолиото ако е издържливо си струва парите пред боята ?? Другото което забелязах понеже TYPE S пакета много ми харесва а тя е с 2 врати разгледах доста сайтове но така и не намерих цял TYPE S пакет читав поне или явно не знам къде да търся не ми пречи да се разходя 250 - 300 километра за 1 фар или лайсна или бутонче дори както казах скъпа ми е много... също друг въпрос за фаровете трябва ли да е фейслит задължително или може и с "цял " фар защото искам да сложа angel eyes и това значи ли че понеже не са с лупи трябва да взема ЦЯЛ фар или има някъде някой който знае странно заклинание и чалъм че да стане подмяна само с лупи или каквото и да е нужно ? за което намерих само ИНДИЙИСКИ сайт .. https://autoglam.in/honda-city-ivtec-projector-headlamp/ или https://autoglam.in/honda-civic-2006-13-audi-style-hid-projector-headlights/ нещо подобно например но странно защо немога да конвертирам валутата в BG че да нзма какви парички е и в последствие се оказа че не пращат до БГ чудесно ... другото което е интересува ме за багажника това което съм оградил в бяло понеже не се хвали с багажник има ли как да се изреже и съответно там да се поберат 2 говорителя (бас) или само 1 без значение ? нещо различно от туба ... но да кажем добро озвучение и ако да някой който да се занимава с подобни неща ? това е предимно което искам да питам Просто от към КОЛИ не съм на " ти " и с майстори и с хора който се занимават с правенето на неща по колите.. Просто това е нещо което искам да го направя не от " КЕФ ЦЕНА НЯМА " а поради други причини които няма смис да споменавам Живея в София но това не ми пречи да обикалям за какво както и където се наложи.Благодарско! и с здраве ^^ P.s опитах се най сбито да го напиша.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #2 Отговорено 20 Септември, 2022 Яко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #3 Отговорено 21 Септември, 2022 Бензиновата е 140 коня, точно колкото и дизеловата. От 0 до 100 са горе долу на равно, после дизелът умира. Да, дизелът се чипосва лесно и евтино - на много места го правят и я вдигат между 170 и 190 коня. Бензинът атмосферно да го пипаш е безсмислено. Има прекрасни китове за турбиниране на R18A2 мотора и конете стават над тези на TypeR. Цената обаче няма да ти хареса. Гледал съм и swap с К20 мотора от TypeR, обаче е много играчка и пипане по шасито, за да се монтира. Дизеловата като цяло изисква повече поддръжка, съединител и маховик са ти консуматив, ако настъпваш. Мой колега два месеца не можеше да си вземе колата от сервиз заради дюзите. Ако е чипосана и с DPF може да имаш драми и там. За това, което си оградил с бяло, там са ти мотажите на задните амортисьори. Не мисля, че можеш да ползваш това място. Жертваш резервната гума, облепващ с хубава изолация и има прекрасни баскаси за това място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KillSwitCh 0 #4 Отговорено 21 Септември, 2022 (Редактирано) Тук не става въпрос за 50 - 100 коня тук става въпрос за 20 - 30 макс а за инфото на багажника мерси : ) нямам намерения да swap-вам просто нещо елементарно другите неща са ми по важни от конете гоня предимно визия. Редактирано 21 Септември, 2022 от KillSwitCh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #5 Отговорено 21 Септември, 2022 За визия горещо препоръчвам 18-ките от TypeR или някакви други, но 18-ки. Адско много я отварят. За предните фарове и стъклото по средата, то всичкото е поликарбонат, тъй като пожълтяват с времето, след полиране слагаш едно фолио - ако искаш може и с процент затъмнение, но ще загубиш малко от фаровете така. На моята ѝ бях сложил мигачи като на ауди в огледалата и лед на фаровете за мъгла и я карах така вместо дневни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KillSwitCh 0 #6 Отговорено 21 Септември, 2022 За джанти ясно интересува ме дали ако искам да пипам по фаровете понеже знам че са без лупи а искам angel eyes или demon Не съм решил дали трябва да търся цели фарове и за боята фолио м3 го хвали всеки но и доста хора казват че е временно " решение " и най - добре боя ? дали изобщо фолиото си струва като цяло освен ако не целиш временна промяна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #7 Отговорено 21 Септември, 2022 Моята кола я продадох с фолио на фаровете на 5 години и не можеш да познаеш, че е с фолио. 3M e скъпо и ненужно, има много други. Моята беше с Orafol, много хвалят и Llumar. Ако ще сменяш фаровете, фолиото ти е последната работа, поне няколко години няма да имаш проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове