JapCar 309 #1 Публикувано 30 Юли, 2022 Бях споменавал в темата за вентилация на купето, че се каня да слагам светодиод от компресора, да виждам реално кога той работи, защото иначе на дисплея има само AC ON или OFF и то го показва само ако натиснеш бутона AC. Пробвах светодиод от релето на компресора (изкаран до чистачките) и става... Достъпът до кабелите на релетата отдолу ми се вижда сложен и вързах тънка жица за крачето на релето, преди да го вкарам. Като е включен климатроника, виждам как включва изключва компресора. Сега трябва да го вкарам в купето, за това два въпроса: - От къде най-лесно да прекарам вътре тънка жица? Масата мога да хвана и отвътре, а може и две жици, ако няма удобно място. - Има ли тема с обяснение, как се сваля панела около бутоните, да видя къде ще намеря място на светодиода? Добре ще е да е около бутона AC... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2 Отговорено 31 Юли, 2022 (Редактирано) Здравей. Аз съм с АТ и всички кабеляци, които съм пускал между купето и моторния отсек са прекарани през един маншон на мястото на педала за съединителя. Ако си с ръчка ще трябва да намериш друг вариант. Относно панела, този под волана е на 2 винта и клипси а фризчето покрай бутоните за VSA е само на клипси. При положение, че обсъждаме един и същи панел. Редактирано 31 Юли, 2022 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #3 Отговорено 31 Юли, 2022 Преди 8 часа, Ivan_Ch написа: Здравей. Аз съм с АТ и всички кабеляци, които съм пускал между купето и моторния отсек са прекарани през един маншон на мястото на педала за съединителя. Ако си с ръчка ще трябва да намериш друг вариант. Относно панела, този под волана е на 2 винта и клипси а фризчето покрай бутоните за VSA е само на клипси. При положение, че обсъждаме един и същи панел. С ръчни съм, ще огледам около педалите... Става дума за панела в средата, на който е дисплея и бутоните, ще търся място около AC бутона... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #4 Отговорено 3 Август, 2022 Махнах само горния панел, с дюзите/решетките и сложих светодиода в една от тях. За да го сложа около бутона АС е страхотно разглобяване и не си струва... и така ще върши работа. Проводниците прекарах покрай едно гумено уплътнение/ маншон за дебел кабел, влизащ в купето... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Polad112 1 #5 Отговорено 9 Август, 2022 Така е, много трудно се разглабя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #6 Отговорено 9 Август, 2022 преди 16 минути, Polad112 написа: Така е, много трудно се разглабя Да, установих го и си струва, само ако трябва да отстраняваш някакъв проблем... В моя случай и така върши работа и е полезна "екстра" поне за мен... Пробвах го, мога да изключвам компресора (от бутона AC), когато не е необходим, виждам го и си духа само външен въздух. Иначе пак го изключваш, но трябва да гледаш ситния надпис на дисплея дали е OFF или ON. При изключено положение, ако натиснеш само вентилатор да ти духа, се включва и компресора..., веднага го виждам и изключвам... Виждам и когато е на климатик, кога включва/изключва, а ако нямаш достатъчно фреон/налягане или повреден датчик, веднага виждаш, че нещо не е наред... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове