Kraitan 0 #1 Публикувано 10 Юли, 2022 Здравейте някой знае ли кое регулира работния обем на компресора на климатика след като компресора няма клапан за променливо ходов обем колата е 2.0 бензин 2003 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #2 Отговорено 13 Юли, 2022 И се налага такова регулиране защото? Просто компресора си работи на включ/изключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kraitan 0 #3 Отговорено 13 Юли, 2022 Когато се вдигнат оборотите на двигателя налягането се вдига повечето компресори имат клапан за променливо ходов обем за да компенсира вдигането на високото налягане на фреона този компресор няма кое го регулира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #4 Отговорено 14 Юли, 2022 Това не е компресор за въздух. Налягането на фреон-а зависи от температурата му и обратно. Компресорите с променлив ходов обем са сложени с друга цел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 14 Юли, 2022 На повечето хонди не се ли ползва винтов компресор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #6 Отговорено 14 Юли, 2022 Е чак пък винтов, бъркаш понятията. Scroll и screw са различни понятия. И аз лично имах на старата Хонда от великите и нечупливи scroll (спирални образно казано) компресори, който изхвърлих с кеф след като се счупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове