Jump to content
jica

Покупка на кола от къде

Recommended Posts

От къде е най-добре да се вземе кола като имам само едно в предвид и то е от къде ще е най-читава. Цената не е от значение на различните места.Моите разсъждения са следните: Германия - читави двигатели лошо купе много раждясалиИталия - добри купета няма ръжда ама двигатели много зле ония незнаят че трябва да сменят маслото.България - добрата страна е че може да я закараш на сервиз да я прегледат, обаче като знам какви коли вкарват нашите автокъщи най-големите боклуци закрепват ги колкото да ги продадът и после ходи си бий главата.Целта на нашите автокъщи не е да вкарват качествени коли дори и на по-високи цени а да продадът колкото се може по-скъпо.Като се направи една проста сметка как читавите коли например в Германия и Италия са по 1500 евро а тук идват на 3500 4000лв къде им е печалбата?Като в тези размишления естествено има изключения защтото на всякъде има читави и не читави коли.Триумя се и затова бих искал да разискваме тая тема та да реша от къде да си купя кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде хора посъветвайте ме кво да направя от къде да си купя кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,преди година търсих CIVIC5 и останах с впечатлението че от Италия в края на краищата си остава най добре.гледах доста германки,швейцарки и тн. ама сичко е леш от долу.моята е италианка 95г.и мога да ти кажа че съм много доволен.за мен е по важно да имаш купе за да имаш кола,ако ме разбираш какво имам впредвид.дано съм помогнал,а за това че леко ги понакипряд и гледат по бързо да ги продадат са си виновни само копувачите,щото не гледат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,преди година търсих CIVIC5 и останах с впечатлението че от Италия в края на краищата си остава най добре.гледах доста германки,швейцарки и тн. ама сичко е леш от долу.моята е италианка 95г.и мога да ти кажа че съм много доволен.за мен е по важно да имаш купе за да имаш кола,ако ме разбираш какво имам впредвид.дано съм помогнал,а за това че леко ги понакипряд и гледат по бързо да ги продадат са си виновни само копувачите,щото не гледат ;)

И аз точно това се колебая и си мисля че е по-добре да е с здраво купе защото тръгне ли ръжда няма спиране дори и да кърпиш а двигател се прави или се намира на старо.Тогава да питам кое е по-добре от Италия директно или от България която е внесена от Италия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колегине съм съгласен, че всичко коли от Германия или Австрия са загинали от ръждаАз нямам много наблюдения, но аз си взех Хондата от Виена- но да си кажа там нямаше сняг през миналата година, колата е била 9 години на открито, и без грам ръжда !Според мен- ДА, използват се соли за размразяване през зимата, но ИЗВЪН ВИЕНА много повече, отколкото в самата нея поради това, че почти няма снегове.успех и късмет в търсенето и намирането на твоята кола !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и едно друго предимство на италянските че почти всички са с пълните екстри в сравнение с германските. Германците изглежда са големи скръндзи защото 2/3 от колите нямат ел.пакет по наблюдение от мобиле.де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хе Хе вие кви ги говорите германците са доста по отговорни по отношение на колите си я идете на Горубляне примерно и питайте търговците на коли защо не внасят или ако внасят защо много по малко от Германия.По свестните продавачи казват не ние сметка да вкарваме коли от Г. много са читави и затова разбира се и по скъпи няма смисал защото тук трябва да ги продаваме на цени много по високи от италянските коли примерно.А и колите в Германия на две години минават TUV не ти ли е читава колата технически и визуално не ти дават сертификат и те шибат с едни данъци и тези коли Германците ги продават и ние и др. балкански народи ги копуваме и после викаме лош вид и т.н , така че изказванията са неуместни ходете и разпитайте.

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели, които живеят Италия и от тях знам, че когато италиянец иска да си купи кола на старо, отива в Германия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре според мен от България , но от човек .... не от къща.Лошото е ,че който има читава Хонда много рядко продава ;)Ти каква искаш да купиш ?Разгледай обявите на форума , тук-там изпадат хубави коли ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sirakoff

Най-добре според мен от България , но от човек .... не от къща.Лошото е ,че който има читава Хонда много рядко продава ;)Ти каква искаш да купиш ?Разгледай обявите на форума , тук-там изпадат хубави коли ....

така си е ... чакане му е майката...да не говорим че на мен вече не ми се чака за кола... днес бях пак на горубляне.... имам чувството че основната част от колите са купени за до 2000EUR и после тука почват от 6000 лв.... ненормална работа...да не говорим че днес един ми продаваше D16B2 за VTEC мотор... цял живот ги бил карал и знаел... умрех и се ядосах...да не говорим че беше скъсана от каране колата, а на килоетража 104000... от шведската част на италия била... и вика 7900 последно.... е нямам думи! Пак си ходя пеша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Германия - читави двигатели лошо купе много раждясали...Като се направи една проста сметка как читавите коли например в Германия и Италия са по 1500 евро а тук идват на 3500 4000лв къде им е печалбата?

Мога да ти гарантирам че в Германия колите са в много добро състояние, вече две години съм в Германия и не съм видял мръсна кола на улицата, страшно си ги пазят. За италиянските, незнам, само слухове съм чувал. Колите които се купуват от Германия и се вкарват за прадажба са главно коли които не са минали немския технически преглед (TÜV), за който вече спомена един колега. Собственика на стар автомобил, който не е минал прегледа в Германия има три възможности. 1 - да вложи пари да си я стегне, което тук в Германия не е никак евтино, поне според мои наблюдения (говоря за качествен ремонт, иначе има някои турски и руски сервизи които ще я закърпят колкото да мине) а и повечето такива хора предпочитат да я сменят с нова; 2 - да я изхвърли, но и тогава трябва да плаща такса и разноски по извозването на колата му; 3 - да я продаде за експорт. И аз съм си търсил в Германия кола и забелязах че евтините коли са без този TÜV и имат доста забележки, но те се продават само за експорт. Тези коли се купуват от автокъщи от други държави включително и български. Аз също се бях замислил за покупка на кола от България (като гледах цени в автокъщите), цената е почти същата като цената на читава кола в Германия с TÜV (говоря за кола взета от ръка, не от автокъща) + разноските за застраховка, червени номера и разходи за път до България. Доста се бях замислил окаде ги взимат тези коли, начисляват си печалба и ги продават на цени на които аз тук намирах запазени коли, незнам. Единствения извод до който стигам е, че запазените коли в Германия са скъпи, а не са тези евтините които се продават по автокъщите в България. От България бих си взел кола от ръка, но не и от автокъща. Успех! Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва че от германия са най-читави а пък и техните прегледи са най-строги а и самите германци са най-културната нация в европа. За тва единствените минуси са раждата и малкото екстри по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е внос от Австрия взех я от Враца 95г. 1.3 има и климатик и другите екстри да не ги изброявам само люка ми не се отваря ама се опитва моторчето да го отвори ;) ,та искам да кажа няма много ръжда по нея огледал съм си я цялата абсолютно обслужена беше с нови гуми летни перфектна ходова част и двигател даже изглежда като нов и след 5 месеца каране още няма омасляване никъде имала е ударено от дясно и калника и фара бяха сменени с нови дадох 4700 за нея тогава може и да ви се струва много,но сега по спаднаха цените

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как моята е от Италия и си има всияки тюфове за гърнета спирачки и тн. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давайте хора пишете нали в спора се ражда истината а аз все пак трябва да реша от къде да си взема кола ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих обобщил така:- Италия - лошо поддържани коли на много километри с единствен плюс липса на ръжда от луга- Германия - прилично поддържани коли, често на много километри и тръгнали от лугата ламарини- България - коли със замазани сериозни удари и/или над 200к км. и върнати километражиНе твърдя, че на 100% са така, но в общия случай ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... от шведската част на италия била...

Е тва ме разкърти ;) Не го бях чувал тоя лаф.Иначе като говорите за ръжда, 5 генерация ли имате предвид? След това не ставаха ли по-добри покритията? Мойта е 6-та от Австрия, 96 год. и няма ръжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sCoff

И аз имах същата идея, колега. Също съм заинтересован по този въпрос, но вече си мисля за Прелюд или Акорд купе след '89, Леджънд купе може и Сивик но с 1.6. Абе изобщо де що е Хонда над 120к.с. след '89 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа от опит.Отиваш някъде, не говориш езика и си никой. По автокъщите, даже да не са араби повечето собственици са разни тарикати тип Горубляне, които като те видят веднага вдигат цената поне с 50%.Мойта практика позказва, или трябва да ходиш по обяви от вестници, което е много тежка, да не кажа - безнадеждна задача или да си с българин, живеещ отдавна в стараната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от България като се купува /и не само като се замисля/ се гледа салона дали е запазен. Ако не е запазен салона значи или колата е разпорена от каране и километража не отговаря /ако показва прилични километри/ или е била на някой който не се е грижел добре за нея , което пак е еквивалентно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното е да имаш търпение............и от бг можеш да си купиш свястна кола дори от автокъща............от който и държава да отидеш сам без език и разполагащ с време шанса да вземеш нещо читаво е към 10% ;) ..........автотърговците се подържат особенно ако взимаш коли или части редовно от тях...........дори коли бонус съм виждал да дават ;) ......така че не ги мисли как печелятАз ако бях на твое място щях да взема това http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11345 и да не си създавам излишни главоболияУспех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли, които съм купувал са купувани в БГ.От Италия, Германия и тн. купуваш кола на сляпо! Всеки сам си преценява обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Хонда от Холандия. Не съм много запознат просто питам. Ако има някой запознат нека сподели ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа от опит.Отиваш някъде, не говориш езика и си никой. По автокъщите, даже да не са араби повечето собственици са разни тарикати тип Горубляне, които като те видят веднага вдигат цената поне с 50%.Мойта практика позказва, или трябва да ходиш по обяви от вестници, което е много тежка, да не кажа - безнадеждна задача или да си с българин, живеещ отдавна в стараната.

Мноооо точно казано и самата истина,явно си ял хурката по чужбина като мен първият път :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш,Португалия.Малко е дале4е,но тука сняг няма,а и португалците ги карат на специализиран сервиз на 15 000км.Само дето държат малко на съединител де,ама тва е нормално.Така 4е ако искаш може да се намери нещо сносноКоли по на 20 год без ръжда,без гнило,а и на малко км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOSS`HOGG ти коли ли вкарваш защтото на мен ми трябва същата но с 1,5 двигател с ел.пакетговорех за тази кола http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11345

По принцип предимно хонди гледам да вкарвам,след една седмица заминавам,но гледам че такива сивици има доста за продан и се чудя дали вобще да вземам такъв сивик 5г.Със сигорност ще гледам да докарам сивик 5г седан с 4 врати и сивик 5г. купе,но за хетчбека се колебая честно казано.
А защо не искаш да внасяш 5г. хечове че аз искам точно такъв да си взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде е най-добре да се вземе кола като имам само едно в предвид и то е от къде ще е най-читава. Цената не е от значение на различните места.Моите разсъждения са следните: Германия - читави двигатели лошо купе много раждясалиИталия - добри купета няма ръжда ама двигатели много зле ония незнаят че трябва да сменят маслото.България - добрата страна е че може да я закараш на сервиз да я прегледат, обаче като знам какви коли вкарват нашите автокъщи най-големите боклуци закрепват ги колкото да ги продадът и после ходи си бий главата.Целта на нашите автокъщи не е да вкарват качествени коли дори и на по-високи цени а да продадът колкото се може по-скъпо.Като се направи една проста сметка как читавите коли например в Германия и Италия са по 1500 евро а тук идват на 3500 4000лв къде им е печалбата?Като в тези размишления естествено има изключения защтото на всякъде има читави и не читави коли.Триумя се и затова бих искал да разискваме тая тема та да реша от къде да си купя кола.

Последните 5 коли - за последните 2 години сме взимали все от частни лица в БГ. Не нарочно, просто така се получи - бяха по-читави от тези в автокъщите. Като взимаш от човек винаги можеш да я закараш където си поискаш на сервиз. Ако ти откажат - и ти се отказвай... :) За автокъщите - повечето нямат номера - репликата е защо ше я караш викни си майстор тука, номерата са н-стотин лв., или трябва да се кара за 70 л. на платформа до сервиза ... Търсихме на един приятел преди 1г. ***** - в една автокъща един дори се изцепи - може да се кара на сервиз, ама компресия не можело да и се мери защото като отвъртели свещите после щяла да се преебе резбата и да протече...?!? :( ... Друг лаф, който чух от познати - "мойте коли не се карат", т.е. дори и не може да направиш пробно кръгче с колата? Смешна работа. Един глупак така ме отказа да взема един **** миналата година - това в официален представител ва марката в БГ, става въпрос за 2 годишна кола върната от лизинг. Във всяка фирма можеш да си поръчаш тест-драйв в удобно за теб време - ама втора употреба кола не се кара? Значи и има нещо, или просто шефа на фирмата някакси адски мрази да се карат колите за продан втора употреба, друго не мога да измисля? ЗА навън - от Германия - високи цени наистина, но ако ти трябва хубава кола си заслужава - иначе колегите са го описали достатъчно красноречиво - отиваш някъде без език, без нищо... оправяй се. От Италия - всички, повтарям всички коли, които се внасят с автовози у нас от Италия са, както се казва на съответния жаргон у нас - "спрени от движение". Това също са коли без технически прегледи, с проблеми и т.н. Товарят се от моргите и хаайде хоп - у нас! 10 годишна кола над 500 евро търговец от Италия не взима. Правете си сметките. Иначе читави коли също има там, но не са по-евтини от Германия. И двете ми коли в момента са в такова състояние, че не ми се продават - за какво ми е да си слагам таралеж в гащите, като си поръчам нещо от чужбина - какво има да се сменя по него, а аз като няма какво да сменям...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нали сега вече е забранено да се вкарват коли дето са в морги и спрени от движение...поне по клаузите на европейския съюз.... иначе по темата аз писах по-рано... още съм ядосан на продавача... и продължавам да си търся колата :)

Редактирано от sirakoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest georgivanov1
Отговорено (Редактирано)

Колеги,не знам как вървят в БГ,но тук гледам доста добри оферти.Направете справка и пишете дали са изгодни.Сайта е португалски,но се разбира Виж ТукНамират се и по евтини,но иска много търсенеКак вървят регистрациите в БГ-мито-акцизи и т.н.т.

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOSS`HOGG ти коли ли вкарваш защтото на мен ми трябва същата но с 1,5 двигател с ел.пакетговорех за тази кола http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11345

По принцип предимно хонди гледам да вкарвам,след една седмица заминавам,но гледам че такива сивици има доста за продан и се чудя дали вобще да вземам такъв сивик 5г.Със сигорност ще гледам да докарам сивик 5г седан с 4 врати и сивик 5г. купе,но за хетчбека се колебая честно казано.
А защо не искаш да внасяш 5г. хечове че аз искам точно такъв да си взема.
Защото тук в момента има голям избор на 5г.хеч и то на хубави цени,аз продавам витек на 4000лв, и се продава трудно а кво остава за 1.3 или 1.5 тряя да го продавам на цената която съм го взел и пак не се знае дали ще се продаде.Просто всеки си мисли че навън колите са без пари,но аз мога да кажа от опит че навън няма перфектна кола без забележки и да е на хубава цена даже ще ти излезе по ефтино на сия купиш от тук.Кола без забележки в перфектно състояние се цени и там било то германия или австрия,и е почти невъзможно да се намери такава кола на добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и от всичко казано до тук вярвам че всеки е разбрал едно хубавата кола струва много пари ,лошата по малко ако вашата кола е ок ще я продадете ли за малко пари е и аз искам такава евтина пък хубава няма значение от къде е нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и от всичко казано до тук вярвам че всеки е разбрал едно хубавата кола струва много пари ,лошата по малко ако вашата кола е ок ще я продадете ли за малко пари е и аз искам такава евтина пък хубава няма значение от къде е нали?

колегата е абсолютно прав. Ако един автомобил цената варира от2000 до 6000 лв,орентираи се към по високата цена .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко крайно мнение ще изкажа но практиката показва това: Колата е като жената, взимаш я пък какъв боклук ще се окаже, никой не знае :D Късмет си е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега,виж тук един колега продава това което търсиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея португалци защо не обичат да си снимат колите? Аз няма да си сменям колата скоро но ти принципно би ли съдействал на някой от клуба за кола от Португалия?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest georgivanov1

Тея португалци защо не обичат да си снимат колите? Как така не оби4ат,за моята ли става въпросАз няма да си сменям колата скоро но ти принципно би ли съдействал на някой от клуба за кола от Португалия?Поздрави

Нямам нищо против да помогна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Не, във сайта 80% от обявите намаха снимка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, във сайта 80% от обявите намаха снимка ;)

 

Извинявай,но не ти бях разбрах въпроса!

 

За снимка се плаща се допълнително,а и това са обяви от вестник

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най добре е да се вземе кола от Белгия Холандия или Швейцария .Като швейцария много много не е за препоръчване.Излизат малко по скъпо но все пак колата се купува за теб .А ако искаш да продаваш коли взимаш от Италия Австрия Германия.Незнам дали ще ми се обидят потребителите на форума които внасят коли но Кола Нов Внос От България никога няма да си купя.Защото 99% от тези хора са Мошенници .Проверено и доказано.Стават богати на гърба на нас.В Белгия и Холандия Планини няма Сняг няма асфалта е перфектен като купиш колата задължават собственика да мине технически преглед .И всичко е много строго .Почти няма изгнила кола там.За това взима се отпуска 10 дена и екскурзията почва ;)

Съгласен съм с теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...