Julian Voinov 15 #1 Публикувано 16 Май, 2022 Здравейте колеги.Не знам дали имам проблем с Црв-то но реших да ви питам.И така имам црв 3 генерация 2.0 бензин автомат. Наскоро му сложих модул за дневни светлини и всичко си работи перфектно, докато един ден бях спрял пред една витрина и забелязах, че на тихи обороти след като започна да навивам волана на ляво или на дясно дневните светлини започват да примигват докато не спра да въртя или изправя воланът. Не се опъват кабели не е това по скоро пада напрежението от генераторът под въздействието на електро усилвателя, модулът за дневните светлини се включва след като напрежението достигне 13.5v. Не съм замервал с колко ми зарежда генераторът. Тихите обороти са ми малко над 700 без включен климатроник на загрят двигател няма колебания в тях макар, че ми се струват ниски. С колко трябва да зарежда генераторът на тихи обороти? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EcKo 2 #2 Отговорено 14 Март, 2023 Колега, откри ли проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #3 Отговорено 15 Март, 2023 Оборотите не са ниски, даже са леко високи, което не е зле, но поради друга причина. На празен ход по спецификация са между 650 и 700. Възможно е да имаш проблем с алтернатора. Принципно Хонда има една джаджа, наречена ELD - Electronic Load Detector, която определя в зависимост от натоварването на мотора, дали алтернатора да зарежда или не. Когато той зарежда, напрежението което подава е около 14.3 - 14.4. волта. Или поне при мен е така, колата е еднаква с твоята. Дневните светлини на % от дългите ли са или отделни някакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове