Jump to content
solun

Питане относно закупуване на ЦРВ2,фейса 2005год, 2.0 150к.с. автомат, ГИ

Recommended Posts

Здравейте!

Харесах едно ЦРВ 05г.феислифт, след разговор със собственика се оказва , че само една от задните гуми е отворила (така ми каза по тел , аз още не съм ходил да я гледам , на 150 км е от мен) - това възможно ли е ?  Майстор бил му казал, че с 2см подложки на задните пружини щяла да се изправи колата (аз не съм толкова сигурен, .....той е продавача и за това ми излага най-лесния вариант, но не мисля, че с подложките ще се реши проблема). Тук във форума , ако си спомням добре, колега беше писал, че и след смяна на тампоните от зад пак не е могъл да вкара едно от колелата в границите.

Колата е вкарана от Италия преди 4 години, сложен й е ГИ в Пловдив Landirenzo. По документите дет ми прати на Вайбър, виждам, че изпарителя е Landirenzo Е13 67R-010056, който се води като бюджетен вариант (така пише в сайта им), на някой места го дават за 160конски сили, на други 140к.с. и ел.блок за управление  Landirenzo Е13 67R - 016043, дюзи  Landirenzo Е13 67R - 010323.

За този двигател достатъчен ли е изпарителя и удачен избор ли е?

Собственика казва, че по някога му светка чека заради бедна смес при ламбда сондата (мисля, че така се изрази), но нямало проблем , после му гаснел. Разхода му средно е 13л/100км - по негови думи. Бутилката май е 43...44литрова (630/180).

За автомата и задния диф бил сипвал само Хонда маслата, за ДВГ 5w30 (но не хондовското).

Има ли начин, както при тди двигателите , да се повиши мощността и на тоя К20 с някакъв чип.? В Дигитал тунинг пишат в каталога си 150к.с а след чипа 167к.с....... целта ми е да подобря малко динамиката заради автомата, притесненията са ми, че при изпреварване ще е малко мудна колата. 

Как би се отразило това леко покачване на конете върху автоматичната кутия и има ли кой да я ремонтира при евентуални проблеми? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях на оглед на въпросното ЦРВ2  К20 150 коня, автоматик, 2005г. фейса. с Г.И. Ландиренцо.

От дясната страна на мотора където е ангренажа има стичане на масло по цялата страна и покрай шайбата на коляновия вал, капака вероятно е свалян защото има и от сивия силикон на Виктор Рейнц, омаслено е чак по маншона на полуоската и гредата. Гледах, но не можах да установя от къде точно тръгва теча. По купето от долу няма омазване от теча и на багажника също няма следи от него ( обаче собственика спомена, че ползва колата градско и е в малко населено място та няма и къде да развива скорости за да може това масло да се завихри и омаже от долу или отзад). Кара с  Мотул 5в40 . По асфалта дет беше паркирана колата нямаше пресни следи от масло.

На запален двигател отвих капачката за наливане на масло в двг-то и от там доста (по моя преценка) духаше въздух без какъвто и да е цвят, пръски на масло почти нямаше (за 30сек да речем 10тина капчици). Правил е реглаж на клапаните като е взел колата преди 30х.км, питах го за валовете как са - каза, че майстора не е споменал за проблем по главата.

Не знам при  тоя мотор това духане от гърловината дали е нормално !?

Колата е с автомат, при наклон на изкачване когато е на Д, и реша да спра, като пусна педала на спирачката , запазва положението си, трябва да подам газ за да тръгне. На по-голям наклон обаче не може баш да запази стационарното си положение. 

Когато съм на наклон  и съм включил на R за да кача на заден ход байра, като спра и после пусна спирачката колата тръгва леко полеко на пред и трябва да подам газ за да потегли на заден. По време на движение превключва без тласъци, О/Д , ЛОК - Ъпа, Кикдауна работят според мен нормално. Имам чувството, че колата е една идея по-тромава от ЦРВ1 автомат, макар да дават 11,9 сек-100км/ч на двойката срещу 12,5 сек на еденичката. Може и до настройките на Г.И. да е......на бензин не я пробвах как ще ускорява. Собственика каза, че е сменявал маслото с оригиналното преди 30х.км., но не знае как е сменено - само 3л. ли са налети или е цялото сменено - майстора му е казал, че всички филтри и масла по колата са сменени (Хонда в ск. кутия и диф, Мотул в двг), той е платил и си е взел колата. 

Задната врата (на багажника) е леко провиснала и при затваряне се усеща, че закача, не е нещо фрапиращо. Може ли от пантите да се регулира ? Предполагам, че от тежеста на резервната гума се получава това.

Леко тегли на дясно волана - не видях от долу по купето да има кривини, но задно дясно колело е малко извън нормите (така са му казали когато е ходил на реглаж, .....на око като си зад колата почти не се забелязва или по-скоро не би направило впечатление ако не ти каже някой, че има проблем там). 

Очаквам да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури (каза, че са налични), които има за да ми проверят (ако е възможно) до кога е поддържана, на какви км е била там преди да дойде в България и т.н.

 

 

  

Редактирано от solun

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Така, както го описваш, автоматикът работи нормално.

Тегленето на волана може да е нормално, но трябва да се види разпечатката от реглажа, иначе само празни приказки - "малко извън нормите".

Според мен колата трябва да се прегледа в сервиз, и то от хора, които разбират. Продавачът не е сигурен какво и колко е сменено, италианските документи я дадат някаква информация, я - не. Най-добре е ти да си и направиш пълно обслужване.

Хора всякакви, но аз лично такава кола не бих взел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Някой запознат ли е при ЦРВ2 2,4 162к.с. всичките само с автомат ли са или има и с ръчни скорости?

Разглеждам обявите и с този двигател, но ми прави впечатление, че колата е фейслифт, но таблото е от преди фейса, - това при всичките ли с големия мотор е така (и възможно ли е таблото да се смени с такова от преди фейса,, за да не са в мили а в километри показанията)?

И какъв е реалния разход на бензин(и на газ при, който е с ГИ)  при 2,4 - в нета почти няма коректни данни за този К24А1 при ЦРВ2?

На градско пише  11,2л / извънградско 9,4л на 100км,

а при 150 коньовия двигател с автомат 12,2 градско/ 7,6 извън гр./ 9,9 среден разход - някак си нереално ми се струва 9,4л извън градско при 2,4литровия  срещу 7,6л/100км при 2.0литровия - разлика  грубо казано от 2л гориво и то само за 400кубика повече обем на ДВГто и автомата му е 5 степенен (срещу 4 степенния при 150 коньовия).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такова 2.4 бензин и газ-ръчни скорости .Общо взето не са лоши.Оригиналното табло е в мили и ситни букви в километри .Разхода е поносим .Автоматичните скорости вдигат разхода.Друго конкретно -питай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦРВ нов внос вкарано от Словения - някой запознат ли е с автомобилите вкарани от там ?

Продавача твърди, че колата има пълна сервизна история, разбрахме се да ми  снима словенския талон,....... изпрати ми го  на Вайбър.

Виждам ВИН номера на колата, идея как мога да го проверя ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...