Jump to content

solun

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно solun

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Враца

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ако са клапаните, ще се усещат и при двата вида гориво, особено на студен двигател е по-осезаемо прекъсването на работата му. Вероятно проблема е комплексен - демек и клапаните трябва да се проверят, но и рейката ще е за подмяна (филтрите са ясни, че задължително трябва да ги смени). За майстор , да , би трябвало всеки занимаващ се с ремонт на ДВГта да може да регулира клапаните на този двигател, особеността тук е, че задължително трябва реглажа да е на студен мотор (оставя се вечерта МПСто и на сутринта се регулират), а това малко от тези майстори го знаят и спазват.
  2. Не. Но търся читава такава и да е фейсова , за сега все още не попадам на такъв екземпляр. А и искам да е с 2,4 мотора, автомат, което още повече ограничава избора.
  3. Може би е по-добре да посетиш майстор, който е ел. специалист и разбира от работата си. Не се знае преди теб, кой какви интервенции е правил по колата в тая насока и къде какво е вързал/объркал и т.н. Имахме един бус Дукато (в зората на 90те години, когато и намирането на части беше все още проблемно за западни коли), динамото отказа да зарежда, но пък и лампата не светеше за да ме извести за проблема. Та в последствие, майстора при когото отидох, ремонтира динамото ( с части дет е могъл да намери и напасне) и каза , че вече когато динамото зарежда/работи коректно, демек при запален двигател ще ми свети ламБата (обясни ми и защо го е вързал на обратно да отчита, но не си спомням, лайк съм в ел сферата). Та не е изключено и в твоя случай нещо такова да се е получило след намесата на човешка ръка. Понеже си написал Враца за местоположение, бих ти препоръчал Любен от Череша (предполагам знаеш къде се намира Череша, подминаваш отбивката за Чирен, и горе на байра в дясно завиваш, на 100тина метра в отбивката е сервиза му). Има и добър електричар (познати ходят там и от тях го знам) малко под борса Ферит, Стефан се казва. Сещам се и за Франсизкуп , дет са под Руски и преди новата бензиностанция на Феникс петрол. Просто трябва да се попита там дали техния електричар би се заел с проблема ти.
  4. Здравейте! Без да съм притежател на такава Хонда все още, мога да кажа, че това което съм виждал масово са бутилки с обем 44л и зареждате около 35-36л. газ. Преди време гледах една Хонда и собственика й твърдеше, че неговата е 47л и събира към 37-9л (аз лично не я погледнах в багажника как точно е монтирана и дали има някакви интервенции за да влезе безпроблемно на това място - просто не ми хареса колата и не съм се завирал на всякъде да огледам обстойно). А също съм попадал и на ЦРВ с монтирана 40л бутилка, собственика твърдеше, че повече от 27-8л не може да зареди и мислел около варианта да сложи тип пура. Майстора Газаджия твърдял, че по-голяма тороидална не можела да влезе в легена, такива се били монтирали в тоя автомобил и толкова си събирали 40 литровите бутилки (27-28л).
  5. Всеки, който се занимава с тенекеджийски/бояджийски услуги по колите ще е на ясно как точно да я демонтира старата и да монтира новата врата барабар с кабелите по нея(естествено читав такъв майстор , не някой мърляч). За Варна не знам такива майстори. Вероятно и човек с добри технически познания и с нужните инструменти (предполагам ти самия би могъл или ако имаш такъв приятел) би могъл да се справи с тази задача (до колкото схванах, само ще сменяш 5тата врата без да се налага друга интервенция по нея).
  6. ЦРВ нов внос вкарано от Словения - някой запознат ли е с автомобилите вкарани от там ? Продавача твърди, че колата има пълна сервизна история, разбрахме се да ми снима словенския талон,....... изпрати ми го на Вайбър. Виждам ВИН номера на колата, идея как мога да го проверя ?
  7. Здравейте! Някой запознат ли е при ЦРВ2 2,4 162к.с. всичките само с автомат ли са или има и с ръчни скорости? Разглеждам обявите и с този двигател, но ми прави впечатление, че колата е фейслифт, но таблото е от преди фейса, - това при всичките ли с големия мотор е така (и възможно ли е таблото да се смени с такова от преди фейса,, за да не са в мили а в километри показанията)? И какъв е реалния разход на бензин(и на газ при, който е с ГИ) при 2,4 - в нета почти няма коректни данни за този К24А1 при ЦРВ2? На градско пише 11,2л / извънградско 9,4л на 100км, а при 150 коньовия двигател с автомат 12,2 градско/ 7,6 извън гр./ 9,9 среден разход - някак си нереално ми се струва 9,4л извън градско при 2,4литровия срещу 7,6л/100км при 2.0литровия - разлика грубо казано от 2л гориво и то само за 400кубика повече обем на ДВГто и автомата му е 5 степенен (срещу 4 степенния при 150 коньовия).
  8. Да , натоварени са от Карс хелп, но са и много отзивчиви. Преди няколко дена разговарях с Георги от тази фирма, и уговорката ни беше ако ми хареса колата , да му се обадя, обеща да намери време и да огледа автомобила, като преди това да осигуря подемник или канал в някой сервиз в населеното място дет е колата. До среща с него не стигнахме, защото собственика на автомобила трябваше да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури на МПСто (които той каза, че ги има още в първия ни разговор по телефона). Аз ходих на оглед на колата, карах я, имах някой забележки и щях след огледа на Георги да преценявам дали си заслужава покупката за мен. Нооооо продавача ми писа след няколко часа, че не можел да намери баш тия документи и фактури - което за мен вече беше доста странно, и червената лампа почна да ми мига. Та се отказах от тая кола.
  9. Сервизите в София за които аз се сещам: - Бултрако официален представител на марката .....вкарват ти колата и чакаш диагнозата като не присъстваш (поне така беше преди 10тина години, сега може и да са се променили нещата, трябва да ги попиташ) - Юби ко ......макар да има и негативни мнения в сайта за тоя сервиз, аз лично бях доволен (с някой много малки изключения) от ремонтите по колата ми, а и можех да наблюдавам точно какво правят по автомобила, с мен са били винаги любезни и отзивчиви на въпросите и претенциите ми. - Това е другия сервиз за който разбрах тук от сайта. Не съм имал честа да го посетя, но коментарите за Слави (Станислав Методиев) са положителни и че е точен и прецизен човек. В темата има и негов телефон. Ако продавача не се съгласи с колата да ходи до София в сервиз, то трябва ти да заведеш някой дето разбира. Има фирми занимаващи се с това. Ето тази е такава https://cars-help.com/bg/za-nas/ , вероятно има и други такива. Не съм ползвал услугите й и не мога да изкажа мнение за тях. Но смятам да ги ангажирам ако попадна на читав автомобил.
  10. Здравейте! Ако не сте добре запознат с особеностите на този модел автомобил, може би по-разумно би било да водите със себе си и човек който е на ясно какво да гледа и проверява - с цел да избегнете до колкото е възможно попадането на лош екземпляр и да не разчитате само на късмета си. Перник Ви е близо и имайки предвид еуфорията, в която обикновено е човек преди покупката на нов (втора употреба) автомобил бихте могъл да се уговорите с продавача да погледнете колата визуално, да направите тест драйв . Ако прецените, че това е вашето МПС, то се разберете с продавача кога може да закарате автомобила на сервиз - в София на няколко места могат да я погледнат професионално (при положение, че продавача се съгласи), в Перник не знам, кой им разбира на Хондите, а и има вероятност продавача да се познава с някой от сервиза и в този случай мнението няма да е достатъчно обективно, за това е добре Вие да вземете "ваш човек" , който е на ясно с нещата. Ако нямате такъв човек, то има и фирми , които се занимават с такава консултация срещу заплащане ( и по-добре 100....150лв за преглед и консултация, от колкото няколко хиляди лева за кола дет да си късаш нервите след покупката). Самия аз също търся ЦРВ2 , фейслифта, бензин. Имам и пусната тема в сайта с някои питания. Ходих на няколко огледа до сега - ами на снимките е едно, на "живо" е съвсем друго , а пък като я запалиш и покараш "перфектно състояние и реални километри" на мига започват да се изпаряват. А цените са ......може би вече с 1500 -2000лв от горе в сравнение със само до преди няколко месеца.
  11. Вчера бях на оглед на въпросното ЦРВ2 К20 150 коня, автоматик, 2005г. фейса. с Г.И. Ландиренцо. От дясната страна на мотора където е ангренажа има стичане на масло по цялата страна и покрай шайбата на коляновия вал, капака вероятно е свалян защото има и от сивия силикон на Виктор Рейнц, омаслено е чак по маншона на полуоската и гредата. Гледах, но не можах да установя от къде точно тръгва теча. По купето от долу няма омазване от теча и на багажника също няма следи от него ( обаче собственика спомена, че ползва колата градско и е в малко населено място та няма и къде да развива скорости за да може това масло да се завихри и омаже от долу или отзад). Кара с Мотул 5в40 . По асфалта дет беше паркирана колата нямаше пресни следи от масло. На запален двигател отвих капачката за наливане на масло в двг-то и от там доста (по моя преценка) духаше въздух без какъвто и да е цвят, пръски на масло почти нямаше (за 30сек да речем 10тина капчици). Правил е реглаж на клапаните като е взел колата преди 30х.км, питах го за валовете как са - каза, че майстора не е споменал за проблем по главата. Не знам при тоя мотор това духане от гърловината дали е нормално !? Колата е с автомат, при наклон на изкачване когато е на Д, и реша да спра, като пусна педала на спирачката , запазва положението си, трябва да подам газ за да тръгне. На по-голям наклон обаче не може баш да запази стационарното си положение. Когато съм на наклон и съм включил на R за да кача на заден ход байра, като спра и после пусна спирачката колата тръгва леко полеко на пред и трябва да подам газ за да потегли на заден. По време на движение превключва без тласъци, О/Д , ЛОК - Ъпа, Кикдауна работят според мен нормално. Имам чувството, че колата е една идея по-тромава от ЦРВ1 автомат, макар да дават 11,9 сек-100км/ч на двойката срещу 12,5 сек на еденичката. Може и до настройките на Г.И. да е......на бензин не я пробвах как ще ускорява. Собственика каза, че е сменявал маслото с оригиналното преди 30х.км., но не знае как е сменено - само 3л. ли са налети или е цялото сменено - майстора му е казал, че всички филтри и масла по колата са сменени (Хонда в ск. кутия и диф, Мотул в двг), той е платил и си е взел колата. Задната врата (на багажника) е леко провиснала и при затваряне се усеща, че закача, не е нещо фрапиращо. Може ли от пантите да се регулира ? Предполагам, че от тежеста на резервната гума се получава това. Леко тегли на дясно волана - не видях от долу по купето да има кривини, но задно дясно колело е малко извън нормите (така са му казали когато е ходил на реглаж, .....на око като си зад колата почти не се забелязва или по-скоро не би направило впечатление ако не ти каже някой, че има проблем там). Очаквам да ми прати на Вайбър италианските документи и фактури (каза, че са налични), които има за да ми проверят (ако е възможно) до кога е поддържана, на какви км е била там преди да дойде в България и т.н.
  12. Здравейте! Харесах едно ЦРВ 05г.феислифт, след разговор със собственика се оказва , че само една от задните гуми е отворила (така ми каза по тел , аз още не съм ходил да я гледам , на 150 км е от мен) - това възможно ли е ? Майстор бил му казал, че с 2см подложки на задните пружини щяла да се изправи колата (аз не съм толкова сигурен, .....той е продавача и за това ми излага най-лесния вариант, но не мисля, че с подложките ще се реши проблема). Тук във форума , ако си спомням добре, колега беше писал, че и след смяна на тампоните от зад пак не е могъл да вкара едно от колелата в границите. Колата е вкарана от Италия преди 4 години, сложен й е ГИ в Пловдив Landirenzo. По документите дет ми прати на Вайбър, виждам, че изпарителя е Landirenzo Е13 67R-010056, който се води като бюджетен вариант (така пише в сайта им), на някой места го дават за 160конски сили, на други 140к.с. и ел.блок за управление Landirenzo Е13 67R - 016043, дюзи Landirenzo Е13 67R - 010323. За този двигател достатъчен ли е изпарителя и удачен избор ли е? Собственика казва, че по някога му светка чека заради бедна смес при ламбда сондата (мисля, че така се изрази), но нямало проблем , после му гаснел. Разхода му средно е 13л/100км - по негови думи. Бутилката май е 43...44литрова (630/180). За автомата и задния диф бил сипвал само Хонда маслата, за ДВГ 5w30 (но не хондовското). Има ли начин, както при тди двигателите , да се повиши мощността и на тоя К20 с някакъв чип.? В Дигитал тунинг пишат в каталога си 150к.с а след чипа 167к.с....... целта ми е да подобря малко динамиката заради автомата, притесненията са ми, че при изпреварване ще е малко мудна колата. Как би се отразило това леко покачване на конете върху автоматичната кутия и има ли кой да я ремонтира при евентуални проблеми?
×
×
  • Създай нов...