giktak 7 #1 Публикувано 17 Февруари, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги. Онзи ден ми откраднаха катализатора и ламбда сондата на колата . Някои да знае за емулатор или нещо подобно да се поставя на местото на сондата зада я замести като изпраща някакви дани на компютъра зада несвети чека. Honda FR-V 1,7 бензин. Редактирано 17 Февруари, 2022 от giktak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #2 Отговорено 24 Февруари, 2022 На 17.02.2022 г. at 11:59, giktak написа: Здравейте колеги. Онзи ден ми откраднаха катализатора и ламбда сондата на колата . Някои да знае за емулатор или нещо подобно да се поставя на местото на сондата зада я замести като изпраща някакви дани на компютъра зада несвети чека. Honda FR-V 1,7 бензин. Здравейте колеги . Някой знае ли каква марка е втората ламбда сонда която е на катализатора за двигател D 17 A 2. Защото ми сложиха на Делфи с някакви номера / pkcp392a / и /es20518-12b1/ v30e . Нямам идея дали такава трябва да е . Никой не може да каже нищо по въпроса за емулатор които да лъже компа ,че има катализатор. Прочетох в по стари писания за проблема , се поставяла някаква втулка която се слагала сондата и нямало проблем гаснела лампата на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Франко 29 #3 Отговорено 24 Февруари, 2022 Каква грешка показва на диагностика? Не винаги втулката решава проблема - понякога просто светва след по-дълъг интервал след изчистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #4 Отговорено 24 Февруари, 2022 преди 31 минути, Франко написа: Каква грешка показва на диагностика? Не винаги втулката решава проблема - понякога просто светва след по-дълъг интервал след изчистване. В събота ще направя диагностика и ще пиша за грешката. Сега като се прибрах и пред блока ми изгасна чека . В момента на мястото на катализатора има резонатор и ламбда сонда на делфи както написах по горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Франко 29 #5 Отговорено 25 Февруари, 2022 Доколкото съм чел, важно е съпротивлението при смяна на сондите, но нямам идея колко е оригиналната - на различи места съм срещал различни данни за съпротивление за оригиналните - от 8 до 15 ома. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #6 Отговорено 25 Февруари, 2022 Ами незнам колко има е тази ламбда сонда на Делфи. Ще видя утре да го замря и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Франко 29 #7 Отговорено 26 Февруари, 2022 (Редактирано) Въпроса е, оригиналната колко ома е Редактирано 26 Февруари, 2022 от Франко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #8 Отговорено 27 Февруари, 2022 Здравей незнам вопще каква марка е оригиналната или пък колко има е защото беше изкубана направо от буквата. Ходих на диагностика вчера и чека изгасна и не разбрах ме каква е грешката. Разбрах ме се като светне да отида веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #9 Отговорено 27 Февруари, 2022 Преди 11 часа, giktak написа: Здравей незнам вопще каква марка е оригиналната или пък колко ома е защото беше изкубана направо от буксата. Ходих на диагностика вчера и чека изгасна и не разбрах ме каква е грешката. Разбрах ме се като светне да отида веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #10 Отговорено 17 Март, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги. Днес майстора ми каза , че на втората ламбда сонда подгряването , не работи . Неказа какъв код изписва . Редактирано 17 Март, 2022 от giktak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове