neno_11 15 #1 Публикувано 22 Декември, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги.Купих си акорд 8ма генерация 2.0 бензин 2009г. Има проблем в управлението. Когато се запали колата,няма значение дали е топла или студена,волана е тежък и се върти трудно.След като потегля може би 10 или 15 метра волана олеква и всичко е наред.Грешката на таблото е постоянна и не се влияе от тежкия волан или като се оправи.Акумулатора е наред.Колата е закачана за прочитане на грешки но няма активна грешка.Ако някой има идеи да споделя.Благодаря предварително. Редактирано 22 Декември, 2021 от neno_11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #2 Отговорено 22 Декември, 2021 (Редактирано) Индикатор за неизправност електрически усилвател на волана контрол (EPS) Индикаторът светва при завъртане ключа за запалване в положение ON (II) и изгасва след стартиране на двигателя. Ако сигналът засядането се включва във всички други случаи, тогава, по всяка вероятност електрическата система неизправност на сервоусилвателя на волана. В този случай трябва да спрете на безопасно място и спрете двигателя. Нулирайте системата, стартиране на двигателя отново. Сигнално устройство ще остане включено, но след известно време времето трябва да изтече. Ако не изгасне или изгасва, но след това отново светва, след това свържете се със сервизния център за диагностика усилватели на кормилното управление. Имайте с оглед на факта, че когато индикаторът свети сервоуправлението може да не работа и затова ще ти бъде по-трудно завъртете волана.Ако превозното средство е неподвижно или време за пътуване с много ниска скорост завъртете волана няколко пъти, докато спрете надясно и след това наляво, тогава можете усетете увеличаване на усилието за управление колело. Това е за предупреждение чака прегряване на кормилния механизъм и не е неизправност. Намалена ефективност може да настъпи и интензификация в случай, че за някои дръжте волана в едно от крайни позиции. В допълнение към включването на алармата Многофункционална информация на дисплея се показва символ, който може може да бъде придружено от съобщението „CHECK СИСТЕМА ”(Проверете системата). Транслатора нещо бърка словореда но иначе се разбира чудесно. Редактирано 22 Декември, 2021 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #3 Отговорено 22 Декември, 2021 Тоя гугъл преводач само може да ни обърка! По конкретно че нищо не разбрах?Модула да се е прецал,така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #4 Отговорено 22 Декември, 2021 Щом свети, значи има записана грешка. Доре е да се прочете с хондов тестер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #5 Отговорено 22 Декември, 2021 преди 38 минути, neno_11 написа: Модула да се е прецал,така ли? Модул тук няма. Просто сервото отказва. Причина според мен (понеже си с ел. рейка) ако си свалял рейката за рециклиране или нещо друго и а откачвана буксата трябва да погледнеш дали всичко е включено както трябва. Не си написал така ли купи колата или се появи проблема изведнъж и след колко км от както е при теб. За да се помогне трябва да се даде максимално инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavel_pl 1 #6 Отговорено 22 Декември, 2021 Не е баш като да няма модул - https://www.youtube.com/watch?v=7GzY35pRB7I 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #7 Отговорено 24 Декември, 2021 Така купих колата,има 600км.минати така извънградско без проблем но я спрях понеже градско/гаси-пали/ да не се прецака нещо повече.Рейката не е сваляна .То и заради тоя проблем я продават колата.Този клип го гледах ще проверя първо бушона но не ми се вярва понеже ако е изгорял няма да работи рейката след два метра изминаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #8 Отговорено 28 Декември, 2021 Прочетохме грешката,свързана е с EPS модула но показва че няма връзка с оборотите на колата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове