Jump to content
zhasgagi

Въпрос за спирачки и спирачна течност

Recommended Posts

Привет! Първо бързам да се извиня, ако не на място пускам темата. Нова съм тук и въпреки търсенето, не намерих нещо по моя въпрос.

Преди седмица закарах джазката на сервиз за смяна на накладки, че вече много скърцаха. От там ми казаха, че задните спирачни апарати били много ръждясали и не работят, та трябва да се сменят - хубаво, рециклираха ги и уж всичко точно. Сега сякаш е по-стабилна при спиране, обаче не спира така рязко, ами по-плавно и за да спреш трябва да натиснеш повече педала, а преди не беше така и това малко ме притеснява. Нормално ли е?
Другото е, че след като я покарах  два дни ми светна лампата за ръчната спирачка, на таблото. От предишни коли знам, че явно нивото в съда е малко, та долях спирачна течност в по-големия съд, че беше под минимума. А, да - за какво са два съда? Преден и заден кръг ли има? Или този по-големия е за нещо друго?

След доливането карах я още 2-3 дни без проблеми и взе че пак светна, като понякога в ависимост от това дали карам по наклон или не ту свети ту гасне, сякаш се бъзика от нивото датчика, а е над нивото за минимума. 

Никак не ми се иска да звъня пак на "майстори", защото след тяхната намеса явно почват проблеми (но пък ми оправиха (уж) задните спирачки).
Сега се чудя теч ли има, нещо не е регулирано като хората ли, нормално ли е след смяна на спирачните апарати да се наблюдава нещо подобно, прецакаха ли ме "майсторите"...?

Ще се радвам на съвет, акъл, насока.



 






 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се долее на  MAX  .

 

Малкия съд е за съединителя,  големия за спирачките ,и в малкия  и големия е спир.течнаст Дот 4.

628266003_viber__2021-06-12_07-54-01.jpg.fc9a706cc1c72869d9a21cc73100ef69.thumb.jpg.8a3bbe15520b92154b2de3ff6f828ee1.jpg

Ти в кой долива.

Хубаво е и там да се смени в малкия,трябва като отвориш капачката да е бистро като олио,иначе следва и там ремонт на някоя помпа.В големия също трябва да има нова бистра течнос,освен ако не ги е домързяло да я сменят.

Сменя се чрез източване от долната помпа  при съединителя.

Проблема с неспирането е от евтини накладки, изхабени дискове и тн.

Втория път като светна нивото как беше в съда ако е спаднало,води я на сервиза .

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Много благодаря за отговора!
Долях в по-голямото съдче, дефакто за спирачките, което е.
Вторият път беше на долната граница, като бях сипала 5 мм над нея, за да си следя горе долу какво се случва. Ще проследя довечера какво ще е нивото и ще действам спрямо резултата.

Аз по-скоро се чудя да не би защото не са ми разботили задните спирачки преди, и да е имало въздух или нещо от сорта и сега като заработиха затова да спада така нивото. Странното е, че 2 дни я карам целодневно и няма проблем и после изведнъж спада и светва лампичката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливаш до  горната черта MAX, и следиш .

Въздух не трябва да има в системата, когато се прави нещо по системата задължително се обезвъздушава.

Долей  до горе и ако пак изчезне  вече трети път,не е хубаво.

По твърдите накладки искат малко време да се напаснат към дисковете..

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...