Благовест Калински 17 #1 Публикувано 18 Октомври, 2021 (Редактирано) Чудя се дали да я правя.... честно казано хич не ми се занимава, предвид че ежедневието ми е достатъчно натоварено,а и не ми се наливат повече пари в колата... от март до сега е сменено , какво ли не по окачването. Буквално е подменено цялото, мотора е след ремонт глава, нови лада сонди , претапицирал съм таван и 6те колонки....Е писна ми... Ако някой има идея за фейсова броня, и тенекеджия, който да не ми свали кожата от гърба до мастните тъкани- да пише. Ако някой иска поддържана кола, но евтина предвид състоянието в момента , а може или иска да оправи това.... на лично. На пръв поглед иска : воден и климатичен радиатор, охладител на хидравликата, броня , маска , халогени . Калника е сгънат , но имам в същия цвят... Утре ще я кача и в купува-продава. Редактирано 18 Октомври, 2021 от Благовест Калински Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #2 Отговорено 19 Октомври, 2021 Жалко за случката, но ако назад колата е в достоен вид, щетите са поправими. Ще прескочиш хилядарката (особено с нови радиатори), а най-трудно ще е намирането на фарчетата за мъгла с неръждясали рефлектори, но и те се правят при мерак - моите разглобих, зашкурих и бе нанесено ново покритие във вакуум камера. От друга страна, ако вече си я намразил, заниманието ще ти тежи, а може някой каращ по-малка Хонда да я хареса - моделът, макар и стар, е достоен. Снощи си бил афектиран, но утрото е по-мъдро от вечерта! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #3 Отговорено 19 Октомври, 2021 Определено е в достоен вид. Нямам финансовата възможност- най-вече да я ремонтирам в момента. Като знам че всичко и е оправено , не бих и помислил да я продам , въпреки този инцидент. Просто средствата в момента са за друг далеч по-важен приоритет, а и взе да ми дотяга... Нацелих чуден автомобил, но една година по-късно и в протежение на още една година се наложи буквално да е ревизирам изцяло и моето търпение и желание се уби, както и по-горе изложените обстоятелства... Афектът... отвратително е стъпиш на разлята нафта или масло на платното(не съм задълбавал да разследвам какво точно беше, хич не ми беше до това)... и знаейки , че освен ламарините можеше да е нечии живот в това и на първо число- моят, афектът е че като видя камион с течащи горивни филтри за бъдеще и ще идкам да изкривя една щанга в главата на шофьора.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpaceCowboy 3 #4 Отговорено 19 Октомври, 2021 Здравейте! Мога да препоръчам тенекеджия. За "кожата от гърба" не мисля, че е добър критерий - от такова нещо не се пести, да не стане по-зле. +359899104015. Максим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #5 Отговорено 19 Октомври, 2021 А имаш ли снимка на предницата след ремонта и? Тази "здравата" е преди удара. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpaceCowboy 3 #6 Отговорено 19 Октомври, 2021 (Редактирано) Последната снимка е след удара ремонта (със сменен капак и фар). Редактирано 19 Октомври, 2021 от SpaceCowboy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #7 Отговорено 20 Октомври, 2021 Да, ясно. Сега разбирам защо казваш: За "кожата от гърба" не мисля, че е добър критерий - от такова нещо не се пести, да не стане по-зле. Това е моята - след ремонта, при аналогичен удар. Не намерих снимка преди. Калпав им е АBS-a и ударих 1 Меган - спря на зелено точно преди кръстовището, а имах намерение да мина след него. Естествено бях виновен за неспазване на дистанция, но добре че имах каско. То обаче не покри всичко ОЕМ и се наложи да избирам. Преден капак от морга - всеки знае че сгънатите му ребра не се оправят. Маската в него си е моята. Бронята бе здрава (понеже с тая ниска предница влязох под Мегана), но бе охлузена по горния ръб. На фаровете им се натрошиха крачетата (външно бяха ок), та взех нови, но на DEPO. Достатъчно добри са и вече над 10 години са на колата, но тя от 6 вече не е при мен. Спестените от тях пари вложих в нов радиатор, понеже бе с полипи и вехт, но от удара бе подпрян в питата (но не течеше), та склоних "описващият щетите" да го сменяме. Пред него "очиларката" бе крива, но разкъсване нямаше никъде, та майстора я оправи. След като "нареди" новите компоненти, ме викна да видя кое как ляга и после нова боя - цялостно на капака и бронята. Човек или си плаща, или си плаща щот не си е платил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове