Jump to content
Благовест Калински

Резултата от днешния ден

Recommended Posts

Чудя се дали да я правя.... честно казано хич не ми се занимава, предвид че ежедневието ми е достатъчно натоварено,а и не ми се наливат повече пари в колата... от март до сега е сменено , какво ли не по окачването. Буквално е подменено цялото, мотора е след ремонт глава, нови лада сонди , претапицирал съм таван и 6те колонки....Е писна ми...

Ако някой има идея за фейсова броня, и тенекеджия, който да не ми свали кожата от гърба до мастните тъкани- да пише.

Ако някой иска поддържана кола, но евтина предвид състоянието в момента , а може или иска да оправи това.... на лично.

На пръв поглед иска : воден и климатичен радиатор, охладител на хидравликата, броня , маска , халогени .

Калника е сгънат , но имам в същия цвят...

Утре ще я кача и в купува-продава.

 

IMG-98d3474536c8580522e2f68a40519371-V.jpg

IMG-a78b4977ea2a902c278bdd9801de4b7e-V.jpg

IMG-654c6477eb2762b4461b770b95ae7721-V.jpg

Редактирано от Благовест Калински

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за случката, но ако назад колата е в достоен вид, щетите са поправими.

Ще прескочиш хилядарката (особено с нови радиатори), а най-трудно ще е намирането на фарчетата за мъгла с неръждясали рефлектори, но и те се правят при мерак - моите разглобих, зашкурих и бе нанесено ново покритие във вакуум камера.

От друга страна, ако вече си я намразил, заниманието ще ти тежи, а може някой каращ по-малка Хонда да я хареса - моделът, макар и стар, е достоен.

Снощи си бил афектиран, но утрото е по-мъдро от вечерта!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е в достоен вид. Нямам финансовата  възможност- най-вече да я ремонтирам в момента. Като знам  че всичко и е оправено , не бих и помислил да я продам , въпреки този инцидент. Просто средствата в момента са за друг далеч по-важен приоритет, а и взе да ми дотяга...

Нацелих чуден автомобил, но една година по-късно и в протежение на още една година се наложи буквално да е ревизирам изцяло  и моето търпение и желание се уби, както и по-горе изложените обстоятелства... Афектът... отвратително е стъпиш на разлята нафта или масло на платното(не съм задълбавал да разследвам какво точно беше, хич не ми беше до това)... и знаейки , че освен ламарините можеше да е нечии живот в това и на първо число- моят, афектът е че като видя камион с течащи горивни филтри за бъдеще и ще идкам да изкривя една щанга в главата на шофьора..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Мога да препоръчам тенекеджия. За "кожата от гърба" не мисля, че е добър критерий - от такова нещо не се пести, да не стане по-зле.

+359899104015. Максим.

accord_before_01.png

accord_before_02.png

accord_after_01.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли снимка на предницата след ремонта и? Тази "здравата" е преди удара.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната снимка е след удара ремонта (със сменен капак и фар).

Редактирано от SpaceCowboy
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно. Сега разбирам защо казваш: За "кожата от гърба" не мисля, че е добър критерий - от такова нещо не се пести, да не стане по-зле.

 

Това е моята - след ремонта, при аналогичен удар. Не намерих снимка преди.

Калпав им е АBS-a и ударих 1 Меган - спря на зелено точно преди кръстовището, а имах намерение да мина след него. :) Естествено бях виновен за неспазване на дистанция, но добре че имах каско. То обаче не покри всичко ОЕМ и се наложи да избирам.

Преден капак от морга - всеки знае че сгънатите му ребра не се оправят. Маската в него си е моята.

Бронята бе здрава (понеже с тая ниска предница влязох под Мегана), но бе охлузена по горния ръб.

На фаровете им се натрошиха крачетата (външно бяха ок), та взех нови, но на DEPO. Достатъчно добри са и вече над 10 години са на колата, но тя от 6 вече не е при мен.

Спестените от тях пари вложих в нов радиатор, понеже бе с полипи и вехт, но от удара бе подпрян в питата (но не течеше), та склоних "описващият щетите" да го сменяме.

Пред него "очиларката" бе крива, но разкъсване нямаше никъде, та майстора я оправи.

След като "нареди" новите компоненти, ме викна да видя кое как ляга и после нова боя - цялостно на капака и бронята.

Човек или си плаща, или си плаща щот не си е платил.

1872557179_CopyofPICT0426.jpg.d9ffe70ab6d38687b873a07bd41b7edf.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...