IIradoII 0 #1 Публикувано 17 Октомври, 2021 Здравейте колеги. От скоро съм собственик на Хонда црв 2000 година 147 коня. Двигателя ми е доста шумен правих на два пъти прословутия реглаж на клапаните ,при майстор не съм се учил сам!! Първия път 15 на 25 втория път 15-20 . Звука леко се изчисти но все още работи като френски дизел hdi докато е студен се чува повече и така да се каже по метален звук като загрее е по плътен и тих. Държи ми около 730 оборота стабилно +-10 мощност има .до сега не съм карал автомобил с делко и механични клапани , звука ми наподобява малко на лада нива. Преди да я закупя може би съвпадение но всички 147 коня които гледах бяха със същия или подобен звук 5 на брой двете 128 които гледах работеха като часовник. Моля някой който е запознат да удари рамо какво да правя като ремонт. Звука не прилича на лагери или бутални болтове твърде" ситен " е и на често в смисъл няма паузата като на цял ход на буталото. Махах лулите една по една но промяна в звука няма. Прилагам клип , звука е малко пресилен така да се каже но се чува. . Ще съм адски благодарен ,ако някой успее да ме насочи към отговор на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IIradoII 0 #2 Отговорено 17 Октомври, 2021 https://youtube.com/shorts/k9ZKVHXfymk?feature=share Автомобила е на газ слагана преди 6 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IIradoII 0 #3 Отговорено 17 Октомври, 2021 На тихи и обороти има вибрация 730 на 900 вибрацията изчезва или се свежда до минимум в рамките на нормалното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #4 Отговорено 18 Октомври, 2021 Износени кобилици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 18 Октомври, 2021 (Редактирано) Не знам кой се е учил на твоя двигател но явно това е станало от майстора ти. Ето ти на какви стойности трябва да са клапаните. тук има и други стойности Направете ги по средата като стойностите са по ръководство вх-0.08-0.12 и изх-0.16-0.20 Какви са тези стойности 0,15 на входящи???????? Оправете това и на газ на колко ги проверяваш,изобщо регулирани ли са имаш ли информация. Quote Махах лулите една по една но промяна в звука няма. Това не го прави повече може на лада,така може да изгори бобина или комутатор. Следващия път като взимаш Хонда гледай ти да си сложиш газта,явно но ще си проличи впоследствие,предния собственик явно не е правил нищо. Какво масло като вискозитет караш сега. Редактирано 18 Октомври, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kapanec 4 #6 Отговорено 20 Октомври, 2021 Провери за прегорял клапан! При мен със същите симптоми се оказа точно това на 3-ти цилиндър.И един не поискан съвет ако се окаже това след като оправиш главата за да не правиш двойна и тройна работа направо си смени сегментите и биелните лагери ! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IIradoII 0 #7 Отговорено 21 Октомври, 2021 Майстора каза ,че го оставя по хлабави за да намали риска от затягане и прегаряне заради газта . Да се има в предвид ,че шума от клипа е брутално по силен от на живо . 10/40 е маслото диванол. Ходих при майстор с опит с хинди каза ако ги направи на долни граници ще замърка и няма нищо притеснително в звука в момента. Той също потвърди ,че по добре да тракат леко от колкото да прегори клапан. За сега я оставям така след 6к километра ще регулирам на нова на минималните стойности като мисля по следващия реглаж да е след 10к макс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 22 Октомври, 2021 (Редактирано) Оправете стойностите на входящите дал съм ти ги,колата е твоя може и да не ме слушаш. Изкарай тия лайна дравиньол ли квото е там и сложи нещо хубаво в двигателя да не е 10на 40. Имаш избор от общите поръчки тук, при Фена има също хубави масла. Тракането ще се засълбочава с падането на студа,горната граница на входящите ти е 0 .12. Това масло 10на40 също ще влоши тракането при студ,става на абсолютен мазут гъст и не мазнещ нищо, първите минути при студения старт. Редовно проверяват ли се клапаните,това с презастраховането на горна граница не ти е нужно. Вече тук идва и каква е газовата, настройката и, от там дали ще ги проверяваш на 10,15 или 25 хил.км. Редактирано 22 Октомври, 2021 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IIradoII 0 #9 Отговорено 2 Ноември, 2021 Колега номера в профила дали ти е актуален ,опитвам се да се свържа с теб за няколко въпроса ,първия опит без сигнал вторият никой не вдигна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове