Jump to content
KrastevK

Малко помощ за Сивик-а

Recommended Posts

Здравейте, след като преди месец купих въпросната кола 2.2  дизел 2007г. Произведена в Англия(ако това има значение) и вече е обслужена и регистрирана. Бих помолил за информация относно блутут и гласови команди, нито едното, нито другото работи както трябва, гласовото работи но каквото и да кажа то прави каквото си иска и много мисли, а със синьозъбата технология хептен нищо не става, пробвал съм всичко описано в менуала и в ютуб, но уви никакъв успех. Другото е миризма в купето, но малко странна, появи се след обслужването, преди това нямаше тези ядове. Турбото при рязко ускорение вие като мотор във високи обороти.Другият ми въпрос е възможно ли е от ауспуха да мирише странно понеже ползвам добавка за прочистване на DPF филтъра.Понеже вградената навигация не е нещо особенно мога ли дисплея да го ползвам примерно за задна камера.Сетих се че и парното когато го пробвах нещо не ме впечатли с топлина или има нещо нередно или ще се мръзне. Предният ми ляв амортисьор изпуснал мога ли да карам малко така или е належащо да се смени веднага т.е. Двата нали само един няма как да се сменя т. Е. Може но не е желателно. Също за което не намерих информация е има ли възможност при излизане от колата когато заключа да вдига стъклата, какво ли не пробвах, но нищо не става. Благодаря предварително. 

Редактирано от KrastevK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да отговоря на всички въпроси, но ще взема отношение по проблема с парното. Да, този двигател загрява бавно, но след като загрее парното е много добро. Ако не усещаш топъл въздух от духалките може да провериш дали правилно работи моторчето, което управлява клапата за смесване на топъл със студен въздух. При мен се беше счупил палеца на това моторче и не можеше да прехвърли на "топло". Описание как се сваля това моторче:

http://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00G24100012701KBRT10.HTML

Доколкото знам този модел Сивик няма фабрична възможност за автоматично затваряне на стъклата, а дисплеят на навигацията може да се използва за задна камера.

Аз лично бе бих карал кола с изпуснал преден амортисьор, освен на кратки разстояния в града докато си организирам час за сервиз и знам, че предните амортисьори се сменят винаги в комплект.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела нямам наблюдения, но с изпуснал амортисьор не е хубаво да се кара много, защото влияе изключително много на спирачния път. Също така се разбиват тампоните или лагерите (не помня точно но беше в края на амортисьора и го ограничава - едно гумирано). Аз така карах няколко седмици докато се усетя какво става и накрая смених всичко по окачването отпред освен пружините. 

 

Иначе за парното погледни и антифриза. Дребно е, но и това ми се е случвало. Пак от простотия мръзнах една зима и псувах колата, че "има слабо парно".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...