Jump to content
Bizzito

Ново двайсе, грешка EGR - P1401

Recommended Posts

Здравейте,

 

Пак проблеми със скъсаната чанта. Днес два пъти ми набива грешка P1401 и влиза в авариен режим, грешката показва проблем с EGR. Направи ми впечатление, че само на студен мотор. После си я изчиствам през OBD с телефона и няма проблеми. Гася тръгвам по няколко пъти няма грешка. Ходих да я продухвам на магистралата и се надявам някъде дълбоко да не светне чека сутринта , но знам, че шанса клони към 0.

Предполагам, че или ще е запушен ЕГР или някакъв проблем по системата.

 

Някой сблъсквал ли се е с P1401?

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От влажното време е. Сваляш ЕГРа и го почистваш, после почистваш и пътищата свързани с него. Друг лек няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А те не са ли 2 ЕГР-а? На N22A2 май са два, овързани с едни тръби. единия е отпред другия е до филтърната кутия. ти преди двойка или тройка имаше? 

Дали може сам човек да се справи без професионални инструменти, гарнитурите сменят ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм имал. Принципа е почти един и същ на всички.

Аз лично съм си ги почиствал сам на едни мои дизели, трябва една евтина гидория и два спрея или литър бензин. Трябва си малко повече разглобяване и да помниш реда (снимай с телефона), разглобявай смело, не е Боинг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази точно изглежда доста професионално. Благодаря за споделянето! :) 

 

Между другото след снощното продухване днес не съм имал проблеми. Това ми говори, че е по-вероятно да е просто начален стадий на запушване, а не проблем. Тогава помагат и добавките и спрейчета като този. Обаче аз мисля първо да пробвам с Shell V Power Diesel и продухване отново на магистралата. Имам двама познати, които така си оправиха запушено турбо. На единия му беше препоръчано от майстор, като първа стъпка.

 

Да допълня към драмата от вчера, продухване за мен е 1-2-3-4 на пълна газ до 4000 оборота+. Та при това продухване първите 2-3 километра някъде, зад мен беше буквално димна завеса. Явно е задържала много сажди от градското. До сега пак е пропушвала но след първото форсиране се изчиства. Който е от Варна знае разстоянието от изхода на града до летището. Зад мен не се виждаше. 😂

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...