chulio 0 #1 Публикувано 2 Юни, 2007 Имам сивик 94 5г. на 128000км и ми тропа рейката, по скоро 4ука -супер гадно и досадно, все едно е разбита целата предница. няма те4ове. Имате ли напредстава ако се натегне отдолу освен 4е ще се втварди волана да ли може да се обере този луфт. Или има ли смисал да я давам за рецикле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 3 Юни, 2007 На ЦРХ-а бях със същия проблем.На рейката има една втулка,която се подменя или прави от подходящ материал и рейката става като нова На мен цялата работа ми излезна 70лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 3 Юни, 2007 Чукането може да е и от износен накрайник ... усеща се на волана, ако е накрайник ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chulio 0 #4 Отговорено 4 Юни, 2007 Чукането може да е и от износен накрайник ... усеща се на волана, ако е накрайник ! Определено не е от накрайник или от шарнир, а има некав луфт вътре в рейката и затва се полу4ава 4укане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RENZO 0 #5 Отговорено 8 Юни, 2007 Имах същия проблем преди 2 години. Нова втулка от Бултрако и вече рейката не трака... (опс и един накрайник се наложи да се смени...). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chulio 0 #6 Отговорено 9 Юни, 2007 Имах същия проблем преди 2 години. Нова втулка от Бултрако и вече рейката не трака... (опс и един накрайник се наложи да се смени...).благодаря за съвета, ще го имам в напредвид! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #7 Отговорено 9 Юни, 2007 с механична или хидравлична рейка си?аз съм с хидравлична и при мен от 10 тина дни се появи същото тропане а всичко по предницата ми е сменено и направо откачих ,а нямам течове ,ходих в сервиза в който си правя колата и ми казаха ,че ги рециклирали и ставали като нови ,аз за по сигурно се обадих на бате Сашо (ОМБРЕ) и той ми каза същото ,че ги правели добре.Обаче пичовете ми обадиха цена 280лв Днес обаче отидох до един друг сервиз и там гледаха колата без да им казвам ,че съм ходил другаде и те казаха същото -рейка обаче ми казаха цена от 160-170лв правели ги на Симеоновско шосе до зоологическата градина и ся незнам ко да прая ,че ще се сваля е ясно обаче да я давам да я рециклират или сам да си сменя втулката????? едно време имах фиат регата ама тя беше с механична рейка и сам си я правих ама на това много ,много не му разбирам ,МАМКА МУ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #8 Отговорено 13 Юни, 2007 На ЦРХ-а бях със същия проблем.На рейката има една втулка,която се подменя или прави от подходящ материал и рейката става като нова На мен цялата работа ми излезна 70лв.Бате светни ни по въпроса къде и как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #9 Отговорено 14 Юни, 2007 аз също го имам този проблем но съм с механична рейка я направо кажете в кой сервиз ги правят в Сф да закарам колата В моя сервиз ми казаха че е заминала рейката и направо нова трябва да се взима \ не правели такива мудификаций\ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #10 Отговорено 16 Юни, 2007 айде кажете сервиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #11 Отговорено 18 Юни, 2007 някои ще кажели коя от двете втулки се сменят и някакви цени на тези втулки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hunterat 0 #12 Отговорено 18 Юни, 2007 (Редактирано) Понеже имам и един Нисан и дълго време имах проблем с рейката. Ходех при един майстор в Обеля, олеле три пъти я прави и три пъти направо изхвърляше течноста като бремена Накрая я закрепи, но волана почна да се върти като на стара мивка кранчето. Та рейката я оправиха във Мотоексперт на 'Симеоновско шосе', сваляне и качване 80 лв и я носиха в МИ-то за ремонт 120 лв. От тогава никакви проблеми. Този вариант е удобен защото повечето сервизи за хидравлика не извършват демонтаж и монтаж, трябва да ходиш да ти я свалят, да я носиш сам и пак да я връщаш, което си е разправия. Но, първо трябва да се убедиш че проблема е в рейката, щото може и да е накрайник. А много страно ако е разбита да не тече Редактирано 18 Юни, 2007 от hunterat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valri 6 #13 Отговорено 20 Юни, 2007 Понеже имам и един Нисан и дълго време имах проблем с рейката. Ходех при един майстор в Обеля, олеле три пъти я прави и три пъти направо изхвърляше течноста като бремена Накрая я закрепи, но волана почна да се върти като на стара мивка кранчето. Та рейката я оправиха във Мотоексперт на 'Симеоновско шосе', сваляне и качване 80 лв и я носиха в МИ-то за ремонт 120 лв. От тогава никакви проблеми. Този вариант е удобен защото повечето сервизи за хидравлика не извършват демонтаж и монтаж, трябва да ходиш да ти я свалят, да я носиш сам и пак да я връщаш, което си е разправия. Но, първо трябва да се убедиш че проблема е в рейката, щото може и да е накрайник. А много страно ако е разбита да не тече При мен е същото разбита е усеща се дори на волана уфта но не течеТова накрайник ли е???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valri 6 #14 Отговорено 20 Юни, 2007 Завърти си волана на едната страна и разклати гумата, ако е накрайник ще видиш кой точно ти прави луфт и сменяш! като го завътя на едната страна трябва да не клопа така ли ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shestia 0 #15 Отговорено 20 Юни, 2007 като го завътя на едната страна трябва да не клопа така ли ???Не, завърташ на една страна колелата за да може да гледаш накрайниците и рейката, после движиш(клатиш) гумата и следиш какво ще стане - има два накрайника вътрешен и външен захванати един за друг като посредата има контра гайка. Вътрешния накрайник е с ябълковиден болт който би трябвало да е скрит под маншонче и е вързан за рейката, а външния е с едно като шарнирче и е възан за колелото. Като мърдаш гумата ако има луфт при маншончето значи е вътрешен накрайник, ако има луфт при шарнирчето значи е външен. Ако няма луфт на нито едно от двете тогава мислиш за рейка, кутия или пък може и каре от кормилната щанга към кутията и т.н. Като видиш при едната гума , завърташ колелата в обратна посока и тичаш от другата страна като повтаряш упражнението! Сори че толкова подробно, но като го видиш ще се сетиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бай Гуджан 0 #16 Отговорено 20 Юни, 2007 аз съм с хидравлична и при мен от 10 тина дни се появи същото тропане а всичко по предницата ми е сменено и направо откачих ,а нямам течове ,ходих в сервиза в който си правя колата и ми казаха ,че ги рециклирали и ставали като нови ,аз за по сигурно се обадих на бате Сашо (ОМБРЕ) и той ми каза същото ,че ги правели добре.Обаче пичовете ми обадиха цена 280лв Аз съм правил тези операция при Омбре, но за съжаление не помня колко пари излезе. По-важното в случая е, че колкото и да не ми се вярва, вече 10 000 км нямам никакви проблеми и се надявам това да продължава. В началото не ми се вярваше, че рециклирането ще свърши работа, но когато фактите говорят...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #17 Отговорено 21 Юни, 2007 имам едно малко странно чувство че Омбре не ги носи в МЕИ.... но може и да греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valri 6 #18 Отговорено 22 Юни, 2007 Не, завърташ на една страна колелата за да може да гледаш накрайниците и рейката, после движиш(клатиш) гумата и следиш какво ще стане - има два накрайника вътрешен и външен захванати един за друг като посредата има контра гайка. Вътрешния накрайник е с ябълковиден болт който би трябвало да е скрит под маншонче и е вързан за рейката, а външния е с едно като шарнирче и е възан за колелото. Като мърдаш гумата ако има луфт при маншончето значи е вътрешен накрайник, ако има луфт при шарнирчето значи е външен. Ако няма луфт на нито едно от двете тогава мислиш за рейка, кутия или пък може и каре от кормилната щанга към кутията и т.н. Като видиш при едната гума , завърташ колелата в обратна посока и тичаш от другата страна като повтаряш упражнението! Сори че толкова подробно, но като го видиш ще се сетиш! Благодарение на това обяснение аз накарах в сервиза да не ми пипат рейката.След по обстойно разглеждане на предницата сега се реши че са тампони на носачи! Еби му маиката ако им бях дал да ми свалят рейката "да я ремонтират" поне в ценово отношение,да сменят някои друг накрайник и тя да си продължи да трака щеше да има смъртни случай в Плевен Ебали са си майката тия по сервизите секви неграмотници мааму стара!!Благодаря на всички!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Бай Гуджан #19 Отговорено 22 Юни, 2007 имам едно малко странно чувство че Омбре не ги носи в МЕИ.... но може и да греша.Мисля, че ги носи при Жан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #20 Отговорено 26 Юни, 2007 Аз знам за един сервиз на Симеоновско шосе зад газостанцията .на мен от две независими места без да съм им казвал какво си мисля ми казаха ,че е рейка .Имоята не тече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #21 Отговорено 3 Юли, 2007 Дайте евтин майстор но да свърши тая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове