Jump to content

Recommended Posts

ZdraveiteOt 1 mesec karam Honda Civic 1,3 16V 75 konq (dvigatelq e D13B2 ako ne se laja) Zabelqzah 4e vseki pat kogato q palq oborotite koito darji sa razli4ni (ot 1000 - 1200 - 1500 - 1800) Mejdu drugoto ima oborotomerStruva mi se 4e tova ne e normalno (da darji takiva visoki oboroti 1500 - 1800) Otna4alo se samnqvah 4e go pravi za6toto dvigatelq e studen (sutrin rano naprimer), no se okaza 4e ne zaradi tova za6toto i pri topul dvigatel mi napravi toq nomer. Iskam da popitam vazmojno li e tova da e ot vakuumnite marku4i ili ot ne6to drugo ..... i dali 6te moje da se opravi .... ? Vazdu6niq filtar sam go smenil. Stariq be6e naistina zadrasten. Sega s noviq varvi po dobre. No pak namomenti pri zapalvane tragva na 1500 i nagore.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е нормално това .... незнам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичен смукач предлагам аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 ми е по същия начин. Настъпи рязко газта и я пусни. Оборотите трябва за малко да паднат докъм 1000 и пак да се покачат. Автоматичният смукач е настроен така нормално. Няма страшно. Страшно ще е да държи високи въртележки на празен ход даже и след дълго каране. Спи спокойно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

---

Редактирано от dimy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Da taka e ..... padat do kam 1100 - 1000 no ne vseki pat ..... sled izvestno vreme karane padat do 1000 ..... Oba4e ne trqbva li oborotite na kakvato i da e kola da sa v granicite 600 do 800 (govorq za normalna rabota na dvigatelq bez podavane na gaz). Za Hondata 4uh 4e bilo normalno da sa kam 900 - 1000 ..... No vapreki vsi4ko ne mi se nravqt tezi visoki oboroti koito gi dava na momenti .... No 6te iz4akam o6te malko predi da q zakaram na maistor!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Паля си колата студена, оборотите се покачват до 1500, след няколко минути почват да спадат до 1100, по-надолу не падат, ако я изгася за половин час и я запаля-оборотите пак са около1400. Автоматичният ти смукач ги поддържа и си ги настройва сам. Между другото който каквото ще да ти казва но обороти под 1000 не са достатъчни за коя да е бензинова кола, особенно за високооборотна Хонда. Сещам се за една възможна причина за това ненормално дълго време да са ти високи оборотите, провери си нивото на антифриза, ако е ниско-двигателя сам покачва оборотите за да върти по- бързо антифриза и да се охлажда ефективно... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Между другото който каквото ще да ти казва но обороти под 1000 не са достатъчни за коя да е бензинова кола, особенно за високооборотна Хонда.

Те хората са си казали 770+/- 50 rpm поне за моя мотор F20Z1, а доколкото знам и на доста други коли оборотите на празен ход са в близки граници. Можеби те цели отдели на големите автомобилни компани живеят в голяма заблуда. :) При мен стрелката на оборотомера при празен ход стой на едно деление под 1000 rpm и в зависимост от консуматорите си ги компемсира и пак там стой. Щом е тествано и така е направено, значи си е ОК и няма да си слагат главата в торбата (да направят гаф) за 100,200 или 300 оборота на милиони автомобили по света :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са го казали, а са го написали :) В манУела :) Четете повече и пишете на КИРИЛИЦА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студен двигател оборотите се регулират от едно винтче под жилото на газта.При топъл двигател се регулират от една врътка на карбуратора,която се намира отзад на карбуратора( към купето )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 RPM за свободен ход си е нещо като общоприет стандарт. 1000+ оборота на свободен е нормално да имаш, ако си правил яко силов тунинг. ;) Говорим за загрял вече двигател след няколкоминутна работа. Пич, виж си бензиновия филтър също, да няма трески и парцали вътре. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При студен двигател оборотите се регулират от едно винтче под жилото на газта.При топъл двигател се регулират от една врътка на карбуратора,която се намира отзад на карбуратора( към купето )

Така е колеги. 870 оборота са златната среда за нашите малолитражки. Регулирайте си оборотите на празен ход и загрял мотор. Не е нормално да са 1000+ при топъл мотор. :blink: Регулирането става на стенд, а не по слух. Май си правите догатки, по отчитането на оборотомера. Все пак точно в ниските обототи той мери най криво. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ааа много ми е интересно къде точно се намира този автоматичен смукач, аз съм с 6-та генерация Civic 1.4 Hatch и имам същите проблеми с оборотите, искам да го изчистя или поне да го намеря къде се намира...някой може ли да ми каже как да го локализирам, или примерно снимков материал? :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и нещо друго.дроселовата клапа се износжа със времето и и се отваря някакъв минимален отвор от които влиза въздух и затова държи високи обороти.надявам се да съм ви бил полезен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...