Jump to content
Revinggton

Акорд дизел изгася на празен ход

Recommended Posts

Здравейте имам Хонда акорд 7 генерация дизел, седан от 2004г. със следния проблем - когато двигателя поработи малко и позагрее на празни обороти понякога започва да има нестабилни обороти (падат под  обичайните 750) и двигателя изгася. След като изгаси мога веднага пак да го включа но колкото повече го карам толкова по-често изгася. Когато съм на скорост го няма този проблем или когато двигателя е студен само на загрят двигател. Не излизат никакви грешки на компютъра нито на таблото. Водих я при 5 майстора и никой не може да каже от какво е. А пък във Варна вече няма и шоурум на Хонда и не мога да и закарам и там да я погледнат. Изчистиха и дюзите, двигателя, дросела, егр запоиха алтернатора и му смениха шайбата и пак няма разлика. Ако някой има някакви идеи от какво може да е или е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели. Иначе е много приятна за каране и не ми се иска да я сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , идва ми на ум за горивният филтър , този модел е капризен ако не е оригинален . 

Малко вероятно това да е причината щом нямаш прекъсване на скорост ама все пак , кога е сменян за последна и с какъв точно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам дали ще помогна с нещо но да си споделя опита. Не съм запознат с дизелови двигатели но имах точно същия проблем с бензинов двигател. Пак Хонда само, че мотоциклет. Моля да не ми се смеете много за коментара. След като загрее добре двигателя или като карам из града и го оставя на свободна - гасне. Както казваш ти колкото повече е каран толкова по - често го прави. Оборотите също играеха. Ако спра някъде за 10 - 20 мин., проблема изчезва за известно време, пак докато покарам. Извън градско или като се кара на високи обороти - няма никакви проблеми, върви перфектно. И аз правих какви ли не гимнастики. Но едно от първите мнения, които ми казаха и които ме учудиха, беше недостиг на гориво. Не се вслушах и си троших главата да търся проблема на други места. Наистина се оказа проблем с горивната помпа а също така предния собственик си е играл с електрониката и се опитвал да направи двигателя по икономичен. Ремонтираха ми помпата и оправиха настройките на електрониката и сега всичко е 6. Моята помпа е с високо налягане - инжекция е двигателя. Не знам дали дизела е с подобна горивна помпа. Но както е писал колегата по - горе - може да си поиграеш с горивни филтри и някой да ти провери помпата и евентуално надтрийки. 

Редактирано от Г.Писаров
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър го смених с оригинален на Бош преди няколко месеца, но проблема си остана. Помпата не съм я проверявал, честно казано не знам и къде се прави. Ако някой знае такова място във Варна, мога да проверя за нея.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя двигател са си играли с електрониката. Виждат се някакви афтърмаркет кабели са свързани с акумулатора, пробвах да ги махна и да карам без тях ,но нямаше разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Варна посети сервиза на Дидо - Миямото. Ако не знаеш къде е, в гугъл излиза. Ако не може да ти помогне, ще те насочи къде да отидеш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при него но каза че не знае от какво е и не може да ми помогне. Днес говорих по телефона с едни хора които ремонтират горивни помпи те пък ми казаха, че вероятно няма връзка между проблемите и горивната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при Дидо Чикирикито - пробва ли. Аз моя Акорд го правя при Димитър и Янко. При тях ходил ли си? M_D Auto се казва сервиза им. Даже колата ми в момента е там и я правят. Не се знае къде може да срещнеш човек, който се е сблъсквал с проблема. 

При мен електрониката беше ръчкана с настройки през компютър. Нямах манипулация на кабели. Що се отнася до помпата - и аз се чудих как на ниски обороти ще има недостиг на гориво а когато юркаш двигателя няма проблеми. Но такъв се оказа проблема. И както казах - не знам дали принципа на работа помпа - инжектор при бензина и помпа - дюза или там както се води при дизелите е еднакво. Пожелавам успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някаква истинска диагностика закачи ли я? Не знам къде във Варна има но някой може да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отговорите. Ще я закарам в понеделник да видят помпата и пак ще пиша дали има резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намериха проблема. Беше в регулатора на горивната помпа. Смениха го и сега всичко е наред. Ако някой има подобни проблеми може да провери дали и при него не е същото.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...