Revinggton 2 #1 Публикувано 13 Май, 2021 Здравейте имам Хонда акорд 7 генерация дизел, седан от 2004г. със следния проблем - когато двигателя поработи малко и позагрее на празни обороти понякога започва да има нестабилни обороти (падат под обичайните 750) и двигателя изгася. След като изгаси мога веднага пак да го включа но колкото повече го карам толкова по-често изгася. Когато съм на скорост го няма този проблем или когато двигателя е студен само на загрят двигател. Не излизат никакви грешки на компютъра нито на таблото. Водих я при 5 майстора и никой не може да каже от какво е. А пък във Варна вече няма и шоурум на Хонда и не мога да и закарам и там да я погледнат. Изчистиха и дюзите, двигателя, дросела, егр запоиха алтернатора и му смениха шайбата и пак няма разлика. Ако някой има някакви идеи от какво може да е или е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели. Иначе е много приятна за каране и не ми се иска да я сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #2 Отговорено 13 Май, 2021 Здравей , идва ми на ум за горивният филтър , този модел е капризен ако не е оригинален . Малко вероятно това да е причината щом нямаш прекъсване на скорост ама все пак , кога е сменян за последна и с какъв точно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #3 Отговорено 14 Май, 2021 (Редактирано) Не знам дали ще помогна с нещо но да си споделя опита. Не съм запознат с дизелови двигатели но имах точно същия проблем с бензинов двигател. Пак Хонда само, че мотоциклет. Моля да не ми се смеете много за коментара. След като загрее добре двигателя или като карам из града и го оставя на свободна - гасне. Както казваш ти колкото повече е каран толкова по - често го прави. Оборотите също играеха. Ако спра някъде за 10 - 20 мин., проблема изчезва за известно време, пак докато покарам. Извън градско или като се кара на високи обороти - няма никакви проблеми, върви перфектно. И аз правих какви ли не гимнастики. Но едно от първите мнения, които ми казаха и които ме учудиха, беше недостиг на гориво. Не се вслушах и си троших главата да търся проблема на други места. Наистина се оказа проблем с горивната помпа а също така предния собственик си е играл с електрониката и се опитвал да направи двигателя по икономичен. Ремонтираха ми помпата и оправиха настройките на електрониката и сега всичко е 6. Моята помпа е с високо налягане - инжекция е двигателя. Не знам дали дизела е с подобна горивна помпа. Но както е писал колегата по - горе - може да си поиграеш с горивни филтри и някой да ти провери помпата и евентуално надтрийки. Редактирано 14 Май, 2021 от Г.Писаров 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Revinggton 2 #4 Отговорено 14 Май, 2021 Горивния филтър го смених с оригинален на Бош преди няколко месеца, но проблема си остана. Помпата не съм я проверявал, честно казано не знам и къде се прави. Ако някой знае такова място във Варна, мога да проверя за нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Revinggton 2 #5 Отговорено 14 Май, 2021 И на моя двигател са си играли с електрониката. Виждат се някакви афтърмаркет кабели са свързани с акумулатора, пробвах да ги махна и да карам без тях ,но нямаше разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #6 Отговорено 14 Май, 2021 Щом си от Варна посети сервиза на Дидо - Миямото. Ако не знаеш къде е, в гугъл излиза. Ако не може да ти помогне, ще те насочи къде да отидеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Revinggton 2 #7 Отговорено 14 Май, 2021 Ходих при него но каза че не знае от какво е и не може да ми помогне. Днес говорих по телефона с едни хора които ремонтират горивни помпи те пък ми казаха, че вероятно няма връзка между проблемите и горивната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #8 Отговорено 14 Май, 2021 А при Дидо Чикирикито - пробва ли. Аз моя Акорд го правя при Димитър и Янко. При тях ходил ли си? M_D Auto се казва сервиза им. Даже колата ми в момента е там и я правят. Не се знае къде може да срещнеш човек, който се е сблъсквал с проблема. При мен електрониката беше ръчкана с настройки през компютър. Нямах манипулация на кабели. Що се отнася до помпата - и аз се чудих как на ниски обороти ще има недостиг на гориво а когато юркаш двигателя няма проблеми. Но такъв се оказа проблема. И както казах - не знам дали принципа на работа помпа - инжектор при бензина и помпа - дюза или там както се води при дизелите е еднакво. Пожелавам успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #9 Отговорено 14 Май, 2021 На някаква истинска диагностика закачи ли я? Не знам къде във Варна има но някой може да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Revinggton 2 #10 Отговорено 14 Май, 2021 Благодаря, за отговорите. Ще я закарам в понеделник да видят помпата и пак ще пиша дали има резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Revinggton 2 #11 Отговорено 25 Май, 2021 Намериха проблема. Беше в регулатора на горивната помпа. Смениха го и сега всичко е наред. Ако някой има подобни проблеми може да провери дали и при него не е същото. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове