CHIPSI 1 #1 Публикувано 28 Май, 2007 Помош колеги..... Както си карам по магистралата със 150 и стрелката тръгна нагоре..."лелеее" викам си аз "това никога не е било".Намалих до 100-110 и стрелката слезе на мястото си...после си направих няколко леки експеримента , но резултатите бяха същите...като мине 130 км/ч или 3500 оброта започва да загрява.......много лоша работа .... моля за компетентни мнения.....не знам какво да правя , може ли радиатора да ми е запушен или пък нещо друго ??? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 28 Май, 2007 прегледа ли стандартните неща, нивото на антифриза в радиатора и разширителния съд. Това само над 130 ли става или винаги над 3500 оборота... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #3 Отговорено 28 Май, 2007 Аз си мисля че може би ти се е фитнала водната помпа и не върти достатично хантифриза за да поеме повечето отделена топлина от двигателя при засилващия се тормоз а как е по светофарите на място загрява ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sirakoff #4 Отговорено 28 Май, 2007 на баща ми toyota-та прави така... и като я оставя след това на място и се чува като е тихо как ври антифриза.... поне аз малко си мисля че може да е от гарнитурата на главата...но не взимай предвид моето мнение....нека хората дето имат идея от какво е да кажат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #5 Отговорено 28 Май, 2007 на баща ми toyota-та прави така... и като я оставя след това на място и се чува като е тихо как ври антифриза.... поне аз малко си мисля че може да е от гарнитурата на главата...но не взимай предвид моето мнение....нека хората дето имат идея от какво е да кажат!Гарнитурата мисля , че си е добре защото иначе щеше да надува и да изхвърля антифриза...., а и аз не съм я прегрявал много за да се прецака ами като видя че стрелката минава половината и започва да се изправя веднага намалявам скоростта и се охлажда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #6 Отговорено 29 Май, 2007 На мен така ми правеше Рекса EW3 - като карам над 130-140 или ако я изръчкам 2-3 пъти до към 6000-7000rpm и почва да загрява. Тогава пусках парното на 4 да духа топло и карам леко - температурата си спада пак.Така и не разбрах от какво е, но си мисля, че беше от радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest trick #7 Отговорено 29 Май, 2007 (Редактирано) И при мен на магистрала с над 130 на 5та почва да ми загрва, а градско колкото и да я ръчкам в 9к оборота няма проблем. Забравих.. аз съм със Сивик 5та. Редактирано 29 Май, 2007 от trick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest at_chuchev #8 Отговорено 29 Май, 2007 И на мен ми се случи абсолютно същото тези дни като ходих до пловдив...ако поддържам 150, 160 км и почва да загрява..и аз незнам защо..досега не го е правила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo #9 Отговорено 29 Май, 2007 лятото е нормално да загряват малко повече, но не и да излизат извън нормалния, работен, темпиратурен диапазон. Проверете си нивото на антифриза, термостата, дали няма някакво запушване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #10 Отговорено 29 Май, 2007 Колега аз преди като карах 3gen. с EV2 мотор се получаваше следното лятото в голямата жега като караш над 130-140 стрелката заставаше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest trick #11 Отговорено 29 Май, 2007 А при мен какъв ли е проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #12 Отговорено 29 Май, 2007 Правилно казват колегите, почистете си радиаторите от вън с водоструйка от зад на пред, Да не би да сте махали нещо от маската на колата, един авер махна долният ръб на предната броня който стърчи на пред 5 см. и колата му почна да загрява-въздуха си беше променил посоката и не минаваше всичкият през радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #13 Отговорено 29 Май, 2007 Не прочетох всичко , за което моля да бъда извинен, НО имах подобни проблеми съвсем скоро всякви страности се слочваха с различни симптоми ... един колега написа че може да ти е свършила водната помпа и когато види зор да не върти достатъчно добре водата и от там да се качва темперетурата. При мен се оказа точно това водната помпа има два отвора -дренажа - провери дали от тях сълзи или тече когато тръгне да свършва водната помпа протича от там ... не прави като мен да си мислиш че като няма гьол няма проблем.Айде със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 29 Май, 2007 скоро сменях водна помпа на рекса,но 4есно казано не праве6е проблем,просто прокапа от дренажа,огледаи се.са6то-карах gsi преди рекса и го карах с 80%антифриз и загрява6е пове4ко от нормалното през лятото,така 4е?????виж с кво кара6.са6то ако колата е карана пред това само с вода има опасност да са се позапу6или каналите на водата за охлаждането и тогава пак се полу4ава това явление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #15 Отговорено 30 Май, 2007 Благодаря за изчерпателните отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #16 Отговорено 30 Май, 2007 Същия проблем го реших с подмяна на радиатораБеше почнал да се задръства.Не помогна почистване с нищо.Дори и киселина.В Лясковец има майстор който ги отваря и почиства.Моят бе много загнил и затова е подменен с друг.Има вероятност ако си с неразреден антифриз да се появят тези проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lud fen #17 Отговорено 30 Май, 2007 и аз имах такъв проблем и се оказа че бяха изгнили ламелите на радиатора и точно срещу отвора за въздуха бяха разрушени от камъчета виждаха се направо тръбичките на радиатора проблема се реши с подмяна на радиатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #18 Отговорено 30 Май, 2007 Радиатора е измит,антифриза в системата е 3л.концентрат и съм обезвъздушил.Ще трябва да си купя някаква добавка за почистване на охл. система но не знам коя е най-силна.Един познат (уж разбирач - химик) ми казва да не си слагам добавки , че били едни и същи и никаква работа не вършели , ами да сложа лимонтозо(демек лимонена киселина) в антифриза , че ставало най-добре за котл.камък и др.Някой да е чувал за такова нещо ??? Да не се прецака нещо друго с това лимонтозо ???.............................Пък и след почистване и продухване отвсякаде ако не стане ще пристъпвам към смяна на радиатор или водна помпа..........Преди не ми е загрявала и със 170 - 180 дори и сега изведнъж - хей ти НА , ама все пак старата баба(20г.) си казва думата , по тази охл. система не е пипано нищо от 1986 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #19 Отговорено 30 Май, 2007 Виж по горе какво съм ти писал, че даже киселина пробвах ,която изяде слабите места и протече радиатора.А за добавките от магазините нямаше полза.Пробвах и със сода каустиг ,само радиатора обаче.Имаше малък ефект. Трябва чакане и затопляне поне на жарко слънце.Мисли и дерзай.Но в краен случай ще се купува радиатор.Не си заслужава цялата тази игра / ще стане - няма да стане/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #20 Отговорено 30 Май, 2007 Верно е че лимонената киселина разтваря котленият камък( пробвал съм но не на кола) така почиствам реотаните на боилера, слагам лимонтозу във вода и я кипвам да заври, после топвам реотана и след малко тои светва като нов, но ако не излееш водата веднага, котленият камък се отаява в съдината която си използвал. Мисля че за кола е опасно, все може да остане някъде наситена с котлен камък течност...за свален радиатор става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #21 Отговорено 30 Май, 2007 Моят датчик за температурата си седи малко под средата независимо как и къде я карам, дори и при скорост от 180 не помръдва изобщо( да чукна на дърво)...правете си изводите дали имате проблем или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #22 Отговорено 30 Май, 2007 А проблем ли е като сипах 1 литър концентрат и 2 литра готов разтвор.До колкото си спомням на етикета на шишето (концентрата) пишеше , че да държи до - 36 или - 32 градуса непомня вече трябва да се разреди с 300 грама вода.Няма проблеми. Но все пак принципно е добре да не се прекалява нито само с вода /антифриза освен ,че предпазва от замръзване има и антикорозионно действие/, нито само антифриз /водата охлажда по-добре/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #23 Отговорено 30 Май, 2007 Радиатора е измит,антифриза в системата е 3л.концентрат .Антифризът не трябва да е концентрат. На опаковките си пише в каква пропорция се смесва с вода. Освен разбира се ако не си купил разреден и готов за сипване.Цялата ми охл. с-ма побира към 5л.....Аз я бях източил цялата вкл. и от блока.Тогава сипах 3л. концентрат който се разрежда 1/1 и до горе вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #24 Отговорено 31 Май, 2007 Моят датчик за температурата си седи малко под средата независимо как и къде я карам, дори и при скорост от 180 не помръдва изобщо( да чукна на дърво)...правете си изводите дали имате проблем или не и при мен е така с новия радиатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesko_m 0 #25 Отговорено 31 Май, 2007 Същото явление го имаше на приятел на Акорд 93-та 2.0 карбуратор. Градско си пали перката и си държи където трябва темп, а на магистрала дори със 110 му загряваше много - вдига се над средата и мизерия . Та той я продаде без да я прегрява и без да реши проблема , но си мисля че ако ще си караш колата поне още година - слагаш нов радиатор и нова водна помпа. Няма какво да се заблуждаваме - помпата си е консуматив, а радиатора също при дълга работа се задръства и ..... абе новото си е ново, но 99% тези проблеми идват от помпа и радиатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest miHo #26 Отговорено 31 Май, 2007 (Редактирано) Същото явление го имаше на приятел на Акорд 93-та 2.0 карбуратор. Градско си пали перката и си държи където трябва темп, а на магистрала дори със 110 му загряваше много - вдига се над средата и мизерия . Та той я продаде без да я прегрява и без да реши проблема , но си мисля че ако ще си караш колата поне още година - слагаш нов радиатор и нова водна помпа. Няма какво да се заблуждаваме - помпата си е консуматив, а радиатора също при дълга работа се задръства и ..... абе новото си е ново, но 99% тези проблеми идват от помпа и радиатор бе 99% не са щото и гарнитурата на главата е консуматив да ти кажа и от нея стават такива дивотии дори и съвсем малко да пуска ...понякога това е незабележимо но има начини да се провери Редактирано 31 Май, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #27 Отговорено 31 Май, 2007 Моята пък стрелката е прецакана но като се поразходя около града и преди да паркирам колата слушам че перката се върти а нито съм я напъвал нито нищо като я оставя на място за 1 мин горе доло,спре перката и я изключа Какво може да е двигателя е д16з9 само това е единствения проблем на колата и се тревожа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #28 Отговорено 1 Юни, 2007 Моята пък стрелката е прецакана но като се поразходя около града и преди да паркирам колата слушам че перката се върти а нито съм я напъвал нито нищо като я оставя на място за 1 мин горе доло,спре перката и я изключа Какво може да е двигателя е д16з9 само това е единствения проблем на колата и се тревожа Нормално е но ако върти няколко минути и спре при условие че е много топло навън иначе без да е юркана колата не е нормалнокакво значи юркана неюркана, колата като си загрее до нормална температура почва да си пуска перката отвреме навреме дори и на място на празен ход, какво остава в по-топло време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #29 Отговорено 2 Юни, 2007 само радиатора.Другото е алумин и не се знае как ще понесе тези интервенции.Някое натръпнало място я в главата я в блока да не се отвори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #30 Отговорено 2 Юни, 2007 само радиатора.Другото е алумин и не се знае как ще понесе тези интервенции.Някое натръпнало място я в главата я в блока да не се отвори.По-скоро ме е шубе да не се прецака водната помпа.Ако някаде си е упътнила с котления камък и аз го разкарам да не вземе да протече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове