Jump to content
stoichokolev

Проблем с ел. стъкла.

Recommended Posts

Здравейте.Случи ми се следната случка. Преди няколко дена на път предното ел. стъкл (шофьорското) при затваряне тръгна накриво, след което вече неможеше да се затваря или отваря. Ходих на майстор. Той разглоби вратата. Причината беше, че носещата щанга (затваряшият механизъм - незнам как се казва) се беше изкривила. Изправи го. Но след 1-2 дена се получи същото. Стъклото тръгва над уплътнението отляво и не се затваря плътно, даже бих казъл изобщо. Опитах се да си изясня причината, но неможах. Нещо изкривява стъклото, не върви направо а настрани (навън). (Незнам дали някой ше разбере какво имам предвид, но се опитвам да го обясня). Стъклото сякаш е пропаднало в предната част и незнам каква може да е причината. Някой имал ли е подобен проблем? Много е кофти, че е точно шофьорското. Някакви предположения и / или съвети?Мерси предварително.:stretcher:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имам абсолютно същия проблеми мисля да отварям вратата да го гледамама имам и леки съмнения че и в оплътнението може да е проблемаако науча нещо ще споделя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за да върви стъклото правилно, задният ( той е по-важен)ръб трябва да е плътно влязъл в канала, явно при теб не е така. Аз не съм отварял моята врата но ти качвам схема според която има винтове от които се центрова точно това.Публикувано изображение

Редактирано от chopper1969
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах същия проблем, реши ми го един майстор в Пловдив, вече писах на Draik ЛС за това...При мен проблема беше че този ножичен маханизъм дето се вижда на схемата дадена от chopper1969, по средата точно на X-а се беше разбило това дето го държи, не е точно някакъв прост нит ами нещо по-hi-tech и в резултат, целия механизъм играеше напред назад (погледнато така на схемата, все едно да се отдалечава от теб и да се приближава към теб, като го натиснеш с ръка), майстора каза че изобщо не трябва да мърда ако е наред. Така че, при мен само с центроване не се размина...Координатите на майстора ги взех от тук.65 лв. ми струваше ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за съветите. Аз колата съм я поверил тази седмица на 1 майстор, имам и някои други дребни неща за изкусуряване. Ще споделя с него каквото понаучих (т.к. той не се е сблъсквал с такъв проблем преди) и се надявам да я оправим в най-скоро време:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :D И схемата ще ми помогне доста.Трябва само да намеря смазващ спрей и силиконова смазка и започвам разглобяването, мисля всички стакла да ги смажа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го имал същия проблем. Причината (при мен) беше че, на едно място на релсите по който се движи стъклото се беше скъсало уплътнението което стой между релсите и стъклото. Резултата беше стъклото минава между релсата и уплътнението и засяда. Това се случи на сватбата ми и не беше никак приятно да си надзъртам кой се върти около колата докато казвам "ДА" . Как го оправих? Свалих всички релси с уплутнението, махаш уплътнението много силикон поставяш уплътнението чакаш един ден да изсъхне поставяш наново. от отгава повече от 6 месеца няма проблеми. Ако някой иска повече инфо да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stoichokolev

Отстранихме проблема:blink: 1 майстор разглоби цялата система, изправи лостовете (които бяха са понакривили първия път като тръгна накриво). Сега затваря плътно (дано да е за постоянно) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз имах подобен проблем.Разглобих вратата и видях че на едно място стъклото излиза от релсата и така се прешипва извън суплатнението.Но има две релси ,които сами по себе си се държат от болтове.На схемата ясно се вижда че предната почва от страничното огледало ,а задната има болт в долната си част.Те трябва да се разхлабят и после да се центрова местоположението им спрямо стъклото,тоест да го държат стегнато в релси :) Добре е да има двама души за да се направи качествено и по точно.Мисля че може първо от едната после от другата страна.Напръсках вътре в канала на двете шини(релси) със спрей профилактично.За сега всичко е точно и не излизало повече.А по въпроса с назъбената системка съм чувал,че стават некви разхлабвания(луфтове) и след време се прецаква.Мой познат имаше изхабени зъбци-така че можете да притегнете механизма профилактично.Той ми спомена че при свалено стъкло когато се вдигало цялостно без спиране се чувало едно леко моментно припукване ,но той не обърнал внимание и с времето прецакал зъбите на механизма.На слука колеги :bounce:

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...