Jump to content

Recommended Posts

Колеги помагайте, вчера Хондичката /Civic sedan D15B2, 1993 g./ угасна и няма палене, закарах я на майстор, днес като ходих при не го каза, че проблема бил - запалителен модул, той щял да звъни да търси, ориентирайте ме ако не откъде да търся и аз, че точно в почивните дни без кола :afro: а и колко може да струва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като дадеш на контакт светва ли ти лампата за чека и чува ли се помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като дадеш на контакт светва ли ти лампата за чека и чува ли се помпата?

да светва и се чува помпата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Идват ми на ум 2 проблема: Нямаш ток до свещите-(лесно се проверява)- прецакана бобина или комутатор в делкото, или палец, или спукана капачка и тнт., придърпаи на ръка всички висящи кабелчета за някое откачено. И второ- Имаш ли катализатор, не вярвах че кола няма да запали със задръстен катализатор ама вече вярвам защото се убедих лично...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на изгоряла бобина. Лесно можеш да го провериш като видиш дали на свещите идва искра. Е, може и друга да е причината, но на мен това ми се е случвало :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на изгоряла бобина. Лесно можеш да го провериш като видиш дали на свещите идва искра. Е, може и друга да е причината, но на мен това ми се е случвало :worthy:

А ако има искра и бобината е ОК остава или гл.реле/спойки/,или комутатор за смяна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от къде ша доде таа искра кат не му баца комутатора :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest taratorrra

проблема - комутатор сега чакам нов, жалко че почивните дни бях без кола:stretcher:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на бобина :stretcher:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от къде ша доде таа искра кат не му баца комутатора :)

Явно идва от някъде,щом при мене беше същото...Не искам да споря с разбиращите,но факт - бобината работи,релето и то,сигнала от комутатора прекъсва и кво правим? - сменяме го :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хората сменили комутатор: Имаше ли някакви симптоми преди да откаже тотално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hofa.mfg

На хората сменили комутатор: Имаше ли някакви симптоми преди да откаже тотално?

При мен понякога не пали от първия път.Има нужда от няколко завъртания на стартера,а и ако това не помогне след 10тина мин.изчакване пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как се разбира, че комутатора не работи като хората?И при мен триабва да чакам да запали, но пали.

Редактирано от didka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се разбира, че комутатора не работи като хората?И при мен триабва да чакам да запали, но пали.

А после работи ли нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при инжекционите същото ли е?защото и аз немога да я запаля? до делкото има ток влиза ама неизлиза кум кабелите:cool: и колко пари е тоз комунатор и бобината ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнеш капачката и вържеш една обикновенна крушка към бобината там където идва сигнала от комутатора ще разбереш дали комутатора работи - ако работи крушката трябва да мига като въртиш двигателя. Ако мига значи е бобината.Май неоригиналните са към 100-150 лв. Много лесно горят бобините ако въртите двигателя без свещи, примерно да мерите компресия. Тогава бобината остава без товар и се претоварва много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако немига? докато въртя? какво е? аз утре ще го пробвам и ще пиша ама все пак да знам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако не мига - комутатор (най-вероятно) - той кара крушката да мига, действа като ключ на този извод към маса. Т.е. веригата е 12в - първична на бобината - ключ (комутатора) - маса. Т.е. връзваш крушка паралелно на комутатора. Когато е отворен свети защото получава напрежение през бобината. Като се затвори - не свети. Но първо премери дали идва захранване до делкото :cool: Е, бобината и с ом-метър можеш да я мериш, но не знам за нея точните стойности какви са. Мери се от този извод (на комутатора) към захранване - това е първичната намотка и към палеца - това е вторичната.Сподели резултата, че има вариации по темата :cool:

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...