taratorrra 0 #1 Публикувано 24 Май, 2007 Колеги помагайте, вчера Хондичката /Civic sedan D15B2, 1993 g./ угасна и няма палене, закарах я на майстор, днес като ходих при не го каза, че проблема бил - запалителен модул, той щял да звъни да търси, ориентирайте ме ако не откъде да търся и аз, че точно в почивните дни без кола а и колко може да струва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 24 Май, 2007 като дадеш на контакт светва ли ти лампата за чека и чува ли се помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taratorrra 0 #3 Отговорено 24 Май, 2007 като дадеш на контакт светва ли ти лампата за чека и чува ли се помпата? да светва и се чува помпата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #4 Отговорено 24 Май, 2007 Идват ми на ум 2 проблема: Нямаш ток до свещите-(лесно се проверява)- прецакана бобина или комутатор в делкото, или палец, или спукана капачка и тнт., придърпаи на ръка всички висящи кабелчета за някое откачено. И второ- Имаш ли катализатор, не вярвах че кола няма да запали със задръстен катализатор ама вече вярвам защото се убедих лично... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #5 Отговорено 25 Май, 2007 Аз залагам на изгоряла бобина. Лесно можеш да го провериш като видиш дали на свещите идва искра. Е, може и друга да е причината, но на мен това ми се е случвало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #6 Отговорено 25 Май, 2007 Аз залагам на изгоряла бобина. Лесно можеш да го провериш като видиш дали на свещите идва искра. Е, може и друга да е причината, но на мен това ми се е случвало А ако има искра и бобината е ОК остава или гл.реле/спойки/,или комутатор за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #7 Отговорено 25 Май, 2007 И от къде ша доде таа искра кат не му баца комутатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest taratorrra #8 Отговорено 27 Май, 2007 проблема - комутатор сега чакам нов, жалко че почивните дни бях без кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #9 Отговорено 27 Май, 2007 Аз залагам на бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #10 Отговорено 28 Май, 2007 И от къде ша доде таа искра кат не му баца комутатора Явно идва от някъде,щом при мене беше същото...Не искам да споря с разбиращите,но факт - бобината работи,релето и то,сигнала от комутатора прекъсва и кво правим? - сменяме го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #11 Отговорено 28 Май, 2007 На хората сменили комутатор: Имаше ли някакви симптоми преди да откаже тотално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hofa.mfg #12 Отговорено 30 Май, 2007 На хората сменили комутатор: Имаше ли някакви симптоми преди да откаже тотално?При мен понякога не пали от първия път.Има нужда от няколко завъртания на стартера,а и ако това не помогне след 10тина мин.изчакване пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didka 0 #13 Отговорено 4 Юни, 2007 (Редактирано) Как се разбира, че комутатора не работи като хората?И при мен триабва да чакам да запали, но пали. Редактирано 4 Юни, 2007 от didka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #14 Отговорено 4 Юни, 2007 Как се разбира, че комутатора не работи като хората?И при мен триабва да чакам да запали, но пали. А после работи ли нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #15 Отговорено 4 Юни, 2007 при инжекционите същото ли е?защото и аз немога да я запаля? до делкото има ток влиза ама неизлиза кум кабелите и колко пари е тоз комунатор и бобината ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #16 Отговорено 4 Юни, 2007 Като махнеш капачката и вържеш една обикновенна крушка към бобината там където идва сигнала от комутатора ще разбереш дали комутатора работи - ако работи крушката трябва да мига като въртиш двигателя. Ако мига значи е бобината.Май неоригиналните са към 100-150 лв. Много лесно горят бобините ако въртите двигателя без свещи, примерно да мерите компресия. Тогава бобината остава без товар и се претоварва много лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #17 Отговорено 4 Юни, 2007 ами ако немига? докато въртя? какво е? аз утре ще го пробвам и ще пиша ама все пак да знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #18 Отговорено 4 Юни, 2007 (Редактирано) Ако не мига - комутатор (най-вероятно) - той кара крушката да мига, действа като ключ на този извод към маса. Т.е. веригата е 12в - първична на бобината - ключ (комутатора) - маса. Т.е. връзваш крушка паралелно на комутатора. Когато е отворен свети защото получава напрежение през бобината. Като се затвори - не свети. Но първо премери дали идва захранване до делкото Е, бобината и с ом-метър можеш да я мериш, но не знам за нея точните стойности какви са. Мери се от този извод (на комутатора) към захранване - това е първичната намотка и към палеца - това е вторичната.Сподели резултата, че има вариации по темата Редактирано 4 Юни, 2007 от blueeye Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове