Jump to content
plamenlg

Проблем с обороти на газ

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Става дума за Сивик 5-та хеч D15b2 с обикновена газова. Получава се падане на оборотите на празен ход до към 500-600 някъде, едвам се форсира и няма мощност. На бензин като я обърна и изфорсирам и после пак на газ се оправя за малко, после пак същото. Колата е с емулатор на мощното и ламбда сондата.. Тоя на ламдата има някакъв проблем защото чека светва като я карам с еднаква газ. Питането ми е точно за ламбдата,при не работеща такава или емулатор, корекциите дето прави компа само в горивната смес ли са или променя и ъгъла на запалването? Имам чувството че бие яко на закъснение и на газ се усеща много. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно имаш и емулатори на инжекторите(може би 2 резистора по 18ома new9gag_smile.png )

Емулатор на ламбда сонда за хонда няма и с него става само по зле.

Тоя двигател трябва да работи на газ в авариен режим, тоест без емулатори на инжекторите и естествено емулатора на сондата трябва да махнеш, личен опит. Ако върнеш на бензин в движение на бензин връщаш ключа една позиция на зад и после пак напред за да излезе от авариен режим че иначе е до 3500обр. Възможно е да имаш и друг проблем но горещо ти препоръчвам да махнеш всички емулатори. При неработеща сонда работи зле но основно на свободен ход. Ако искаш да я тестваш намери мълтицет с жичка в букста и гледаш дали напрежението се мени дори и на място малко под 1V. Горно напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди десетина години като слагаха газовата за дюзите емулатор беше(още си е същия) AEB446, дето го дават точно за D15b2, а за ламбдата си е обикновен за такава с един кабел. Не е правила доста години проблеми на газ, нито чека е сетил, разхода на дълго около7-8 литра. Май имам някакво подобрение като презапоих главното реле откъм палене и обороти, но докато се занимавах с тия неща забелязах,че оборотите главно падат като припомпаш спирачката, а стъпковия никак не компенсира това.. Смених го със свален от работеща кола, но промяна няма. Кой е датчика който гледа промяната предполагам на вакуума в колектора и казва на ЕКУ то да коригира? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може изпарителя да е задръстен вече при мен 25000 вече гаснеше и след чистене без смяна на мембраните беше като нов.
Бобината ако не е сменяна може да работи по зле на газ, от старост.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...