Jump to content
Ztb

Honda Civic 2006 2.2 icdt проблем със студен старт

Recommended Posts

Здравейте, имам Honda Civic 2006 2.2 к.с., когато температурата е под 4 градуса колата не иска да запали и докато я пускам надолу веднага се запалва. Проверени нагреватели чрез реле и директно върху акумулатора, сменени маркучи за връщане на масло, сменен маслен филтър, заменени помпа и сензор за високо налягане, заменен сензор за подаване на гориво, заменена батерия, монтиран възвратен клапан. Но проблемът не е решен. Когато го запаля след това, той свети без проблем до следващата сутрин. имал ли е подобен проблем или знаете ли какъв може да бъде? Благодаря за помощта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не пали при студено време, можеда е релето, което ги загранва.

 

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нагревателите и релето се проверяват и работят отлично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух в горивото. При мен от горивния филтър дърпаше и не можеше да направи първоначалното налягане, за да запали, като запали вече нямаше проблеми. Сложих един гумен О=пръстен там където се навива горивния филтър и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених горивния филтър, тъй като забелязах, че има влага във въздуха, имах възвратен клапан пред помпата за високо налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема, че от самия филтър дърпа въздух, сложи един или два опръстена и виж дали не е от там проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cucy , филтъра му не е като на CR-V- то.

 

Ztb , абе  много объркано пишеш и трудно се разбира. Примерно тези неща:

Цитат

......сменени маркучи за връщане на масло, сменен маслен филтър.....

......Когато го запаля след това, той свети без проблем до следващата сутрин.....

......Смених горивния филтър, тъй като забелязах, че има влага във въздуха, имах възвратен клапан пред помпата за високо налягане.....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.02.2021 г. at 1:41, Emicha написа:

cucy , филтъра му не е като на CR-V- то.

 

Ztb , абе  много объркано пишеш и трудно се разбира. Примерно тези неща:

 

Сори, мислех, че е същия, защото на баща ми на Фрв-то с 2,2 дизел е същия като на Срв2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...