Jump to content

Recommended Posts

Колега,какво да ти кажа?По принцип 98 го водят по хубав бензин!А относно цената-разликата е минимална!Последно маи е 95-2.02 и 98-2.08!!!на разли4ните места е разли4но!Аз ли4но ве4е сипвам 98,но не намирам някаква съществена разлика ;)!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм със същия двигател и от много време още с предишните си коли ползвам само горива на ОМВ и съм много доволен.Сега слагам 2 към 1 95/100 от ОМВ цената му е 95-2.02 100-2.21Според мен има промяна във вървенето и това го осетих за път за София, доста по-динамичен става двигателя а и както ти каза горивата тук не отговарят на Европейските стандарти затова според мен де е нужно да смесваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Знаете, че за да усетите разликата веднага, е нужно да ресетнете ECU-то, за да изчистите запаметените knock-моменти от стария бензин, нали? ;) Инак ще ви трябва бая каране, за да се апроксимират новите характеристики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 2 месеца карам с ОМВ 100 разлика в варвенето няма а расхода на бензин е с 1 литар по малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

здравейтеИ аз нямах никакво понятие от бензини, но моля колеги хвърлете едно око на този сайт:http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%...%B7%D0%B8%D0%BDОт там разбрах, че октановото число е само да се намалят или изчезнат напълно детонациите при работа на двигателите (детонационно горене), октановото число няма почти никакво отношение към мощността според менНа моята Хонда и дават бензин А91, но за Австрия. Предполагам така е с повечето коли, внесени от Европа, разбира се, има значение и какъв е точно моделаБлагодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Знаете, че за да усетите разликата веднага, е нужно да ресетнете ECU-то, за да изчистите запаметените knock-моменти от стария бензин, нали? :lol: Инак ще ви трябва бая каране, за да се апроксимират новите характеристики.

Как се ресетва ECU, и то на англичанка ако има разлика???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf
Отговорено (Редактирано)

Знаете, че за да усетите разликата веднага, е нужно да ресетнете ECU-то, за да изчистите запаметените knock-моменти от стария бензин, нали? :lol: Инак ще ви трябва бая каране, за да се апроксимират новите характеристики.

Как се ресетва ECU, и то на англичанка ако има разлика???
Честно да си кажа - т'ва го знам само на теория, че ТРЯБВА да се направи. Практически как се реализира - нямам идея. Трябва да прочета някъде. :lol: Но англичанка или японка - моторът би трябвало да следва една идеология (или да има минимални вариации при различните модели).JoroHondata - мощността се вдига, но САМО при мотори, които са направени да бягат. Гледах такъв тест по "Fifth Gear" между 3 автомобила. Първото беше някакво изсипано Clio, май, втората не я помня, а третата беше Subaru Impreza WRX STi. Та, тестваха ги с 3 различни вида бензини и Реното си държеше 81 коня мощност. Втората каруца държеше сто-и-не-знам-ти-колко с първите два бензина, а най-якият бензин накрая даде прираст с 2 коня или нещо такова. Субаруто, от своя страна, даде към 30-ина коня горница, ако не ме лъже паметта. Помня, че беше внушителна двуцифрена стойност. А октановото число определя склонността на бензина към самодетонация под компресия, да. И е нормално да ти падне разходът, но дали разликата в цените на бензините не обезсмисля една такава икономия (която много зависи и от карането ти)? :lol: Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднозначен отговор на 95 или 98 няма . Едиствения отговор можеш сам да си намериш. Караш 1-2 месеца с 98 .... после с 95. Гледаш колко харчи по 2та начина и засичаш дали разликата ти избива парите. Ако успее да стане равно ... карай си с 98 :lol: . Имам едно наблюдение аз , че извънградско с 98 харчи повече отколкото с 95. Не го натяквам като твърдение , но с 2 коли които съм пробвал все така ми се случва. Може и случайно да е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за коментарите :lol: , ще тествам само 98 да видя има ли смисъл. До момента поне ми се струва, че се посъбуди колата, но може и да греша.

Редактирано от Ironstone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде сега ми обяснете понеже съм тъп, откъде накъде 98 или 100 ще дава повече мощност и ще харчи по-малко?Октана показва скоростта на горене/склонност към детонации.По-висок октан - по-ниска скорост на горене, по-малка склонност към детонации.Примелно 5ген им дават А92 - препоръчително гориво от японците... с по-висок октан най-много да се получи че ЕКУ-то не успява да измести достатъчно запалването и недоизгаря горивото (както при каране на газ или метан които са с октан над 100)Сега, ако сипваме 95, пък той е 88 друг въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете, че за да усетите разликата веднага, е нужно да ресетнете ECU-то, за да изчистите запаметените knock-моменти от стария бензин, нали? ;) Инак ще ви трябва бая каране, за да се апроксимират новите характеристики.

Как се ресетва ECU, и то на англичанка ако има разлика???
Честно да си кажа - т'ва го знам само на теория, че ТРЯБВА да се направи. Практически как се реализира - нямам идея. Трябва да прочета някъде. :D Но англичанка или японка - моторът би трябвало да следва една идеология (или да има минимални вариации при различните модели).JoroHondata - мощността се вдига, но САМО при мотори, които са направени да бягат. Гледах такъв тест по "Fifth Gear" между 3 автомобила. Първото беше някакво изсипано Clio, май, втората не я помня, а третата беше Subaru Impreza WRX STi. Та, тестваха ги с 3 различни вида бензини и Реното си държеше 81 коня мощност. Втората каруца държеше сто-и-не-знам-ти-колко с първите два бензина, а най-якият бензин накрая даде прираст с 2 коня или нещо такова. Субаруто, от своя страна, даде към 30-ина коня горница, ако не ме лъже паметта. Помня, че беше внушителна двуцифрена стойност. А октановото число определя склонността на бензина към самодетонация под компресия, да. И е нормално да ти падне разходът, но дали разликата в цените на бензините не обезсмисля една такава икономия (която много зависи и от карането ти)? ;)
здрасти :thumbs1: не съм много сигурен в думите си, но предполагам, че в по- високооктановите бензини може да се слагат и някакви добавки за по- пълноценно горене, и от там може би има повишаване на мощността :) до скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде сега ми обяснете понеже съм тъп, откъде накъде 98 или 100 ще дава повече мощност и ще харчи по-малко?Октана показва скоростта на горене/склонност към детонации.По-висок октан - по-ниска скорост на горене, по-малка склонност към детонации.Примелно 5ген им дават А92 - препоръчително гориво от японците... с по-висок октан най-много да се получи че ЕКУ-то не успява да измести достатъчно запалването и недоизгаря горивото (както при каране на газ или метан които са с октан над 100)Сега, ако сипваме 95, пък той е 88 друг въпрос.

Питам бе шефе, не разбирам и питам. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, баба ми гледа кокошки на село, та поне да знаела какво яде. Я че си копам петролен кладенец у дворо, барем да знам к'во горя. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашите бензиностанции са далеч от всякакви стандарти :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашите бензиностанции са далеч от всякакви стандарти :)

мм....да за сажаление аз за туй си карам само с ОМВ ама колко е добър бензина им :thumbs1: знам ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....откъде накъде 98 или 100 ще дава повече мощност и ще харчи по-малко?.......

Ами виж сега аз не съм най-компетентния тук, но според мен по-малкия харч

идва от това че колата като цяло става по-мощтна (незнам защо) от А-98 или

А-100 и дава нещо като дизелова опция за колата ни, там където сме минавали

на по-ниска предавка поради липсата на мощтност при по-високия октан няма

такива филми с една дума колата повече дърпа като дизеларите

 

ПС Няма начин ако сложиш А-98 или А-100 на бензиностанцията и после да

не се усети е разбира се е от значение и колко ти е пълен резервоара с А-95

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето к'во издирих за ресет на ECU-то:http://www.superhonda.com/forum/showthread.php?t=129796В общи линии, във всеки един manual трябва да го пише като манипулация за съответната HONDA. Това казват по форумите.А има и много интересни съвети в тая тема от линка. Хор'та казват, че е хубаво периодично да се прави ресет на ECU-то с оглед избягване на мощностни загуби при зареждане на различни бензини. Точно оня ден си мислех колко би било полезно да се ресетва компютъра на всяко зареждане, предвид качеството на нашите горива. :blink: Замислете се преди да ходите на гонки дали само якият тунинг е важен, за да издърпваме пустите турбинирани голфове на старт. :blink:

Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...