semionov 0 #1 Публикувано 20 Май, 2007 Здравейте,От вчера педалът на съединителя започна да ми скърца като го натискам. Като потеглих валеше дъжд. Днес се повтори същото (и пак валеше като потеглих). Не знам дали има общо с мокрото време.Скърцането е най-силно в началото, и после като покарам 20-тина минути постепенно изчезва.Някой имал ли е същия проблем, и от какво се получава това?Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #2 Отговорено 20 Май, 2007 Аз имам точно същия проблем отскоро..съединителя и на мен ми скърця..незнам причината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #3 Отговорено 20 Май, 2007 липсва му смазка трябва грес ... някой хора практикуват WD40 ама това си е временно решение защото е прекалено тънко и бързо изсъхва ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenski 0 #4 Отговорено 20 Май, 2007 (Редактирано) липсва му смазка трябва грес ... някой хора практикуват WD40 ама това си е временно решение защото е прекалено тънко и бързо изсъхва ...точно така колега аз преди време имах същия проблем ама с малко грес се оправи и за сега няма проблеми значи земате малко грез и отпред на двигатела има един гумен маншон слагате ватре грез и сте готови Редактирано 20 Май, 2007 от kamenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #5 Отговорено 20 Май, 2007 (Редактирано) .......скърца........... Скърцането не е ли като от разтягане на пружина ПС .........земате малко грез и отпред на двигатела има един гумен маншон слагате ватре грез.......Можеш ли да го снимаш въпросният маншон, колега Редактирано 20 Май, 2007 от slus4o© Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MZPRX 0 #6 Отговорено 23 Май, 2007 (Редактирано) Хубаво е да се смаже челото на буталния прът на работния цилиндър (отпред на скоростната кутия, под гумения маншон), но трябва да се използва молобденова (високотемпературна) грес.Все пак е хубаво да се определи откъде точно скърца - дали работния или главния цилиндър. Съвсем ясно може да се различи откъде точно е скърцането. Ако се чува около педала и главния цилиндър и най вече при отпускане на педала - най-вероятно уплътненията на главното буталце са заминали. Ако човек се нагъзи под волана с едно фенерче може хубаво да огледа главния цилиндър за теч. Ако има такъв, майката му е сваляне на цилиндъра и смяна на гумичките... работа за около час. Редактирано 23 Май, 2007 от MZPRX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xags 4 #7 Отговорено 25 Май, 2007 Нищо му няма на твоя съеденител просто са ти се намокрили обувките от дъжда и за тва се чува скърцането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #8 Отговорено 25 Май, 2007 И моят се е разскърцал от 2 дни. И хидравликата на волана свири. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове