Jump to content

MZPRX

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно MZPRX

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    United Kingdom
  1. Хубаво е да се смаже челото на буталния прът на работния цилиндър (отпред на скоростната кутия, под гумения маншон), но трябва да се използва молобденова (високотемпературна) грес.Все пак е хубаво да се определи откъде точно скърца - дали работния или главния цилиндър. Съвсем ясно може да се различи откъде точно е скърцането. Ако се чува около педала и главния цилиндър и най вече при отпускане на педала - най-вероятно уплътненията на главното буталце са заминали. Ако човек се нагъзи под волана с едно фенерче може хубаво да огледа главния цилиндър за теч. Ако има такъв, майката му е сваляне на цилиндъра и смяна на гумичките... работа за около час.
  2. Няма смисъл да се сваля тампона. Много лесно можеш да прецениш дали си е заминал - просто рябва да се вдигне на крик и да се размърда яко носача - напред-назад и нагоре-надолу. За целта колата трябва да е много стабилна - или на голям крик (който да я вдигне цялата), или поне да я сложиш на стойки от двете страни. Не ти препоръчвам да се пъхаш под и да клатиш кола, вдигната на нейния си крик Та значи вдигаш, хващаш носача с две ръце и клатиш. Може и с някакъв лост да понапънеш леко. Ако няма чуствителен луфт (носача може да мръдне малко, ако го напънеш силно, колкото еластичността на тампона позволява), тампона си е ОК. Ако гумата на тампона е много напукана или направо разрушена на места си е за смяна. Абе с две думи - като го погледнеш от близо, веднага ще си проличи.
  3. еми представях си схема с разглобени частите сяка по отделно и подредени готови за сглабяне във същата форма ама мисля че и тази може да свърши работа мерси много Ето тук има каталог с номерата на всяка една част: Hondaworld.ru Hondaworld.ru
  4. По принцип полиуретановите тампони позволяват една степен на свобода по-малко в окачването, отколкото оригиналните каучукови тампони. Полиуретановите тампони позволяват на носача да се върти около оста на тампона (хоризонталната ос) и да се плузга странично по същата тази ос. Каучуковите тампони, освен тези две движение, позволяват на носача да се осуква и около вертикална ос, минаваща през тампона. Имено това последното движение на носача е много важно за т.нар. самозавиване на задния мост в завой. С две думи - полиуретановите големи тампони осакатяват окачването. Аз първоначално мислех да си слагам полиуретанови (тъй като си сменях сам тампоните и полиуретана ми се виждаше по-лесен за слагане). Но след като попрочетох тук и там се отказах, поиграх си и си сложих каучукови тампони, купени от Хонда.Иначе за другите тампони няма проблем да се нахакат полиуретанови - по издържливи са от каучука.
  5. Всъщност причината за буксуването на съединителя може и да не е в самия съединител. Като я купих моята Хондела, на 57 хиляди мили (няма и 90 000 км) съединителят и отделяше много високо, при потегляне придърпваше и т.н. Абе с една дума - беше си за смяна. Карах я така около полвин година и накрая почна и да буксува по малко... след дълго каране (200-300 км), когато загрее и почваше да буксува... Интересното е, че буксуваше само на 3-та, 4-та и 5-та. На първа и втора по никой начин неможех да го накарам да пробуксува. Както и да е... смених съединителя с качествен комплект, при майстор на когото имам пълно доверие и който ми взе една камара пари След смяната педалът стана по-лек, отделяше по-ниско (баш където трябва според мен) и потеглянията станаха като по мед и масло Обаче буксу се влоши! След няма и два дена му я върнах на майстора и му казах, че не става... Пред мен я отвори пак, съединителят беше перфектен, всичко се движеше гладко и мазно. Огледахме главния и изпълнителния цилиндър на съединителя - от никъде не течеше. Изобщо никакви проблеми, но съединителят буксува И отново само на 3-та и 4-та основно. На първа и втора грам не буксува... Колкото и да я пържа, колкото и да е карана и да е загряла... не буксува. Направо незнам вече, но причината със сигурност не е в съединителя.Сега помпата на педала започна да ми скърца подозрително, а пък майсторът ми беше казал, че може да е и от помпата на педала... да не позволява да залепне съединителя хубаво.Мисля да сменя помпата в скоро време и ще видим дали ще има някаква промяна с буксуването.
×
×
  • Създай нов...