krasimir22 2 #1 Публикувано 9 Октомври, 2020 Колеги да попита.Сина ходил да си мие колата и в багажника имало досата вода,казва корите в багажника са сухи,но около резервната гума имало вода.Някой може ли да каже от къде може да влиза тая вода. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitty 177 #2 Отговорено 10 Октомври, 2020 (Редактирано) Здравей колега, Мисля че има доста голяма тема за този проблем, но обобщено става въпрос за лепенето на страничните панели с тавана и шасито. Пука се заводския силикон горе в двата ъгала като (може да се види при отворен багажник и демонтирани гумени релси по протежение на тавана) и през пукнатините влиза вода по панела и чак долу в багажника. Аз имах този проблем и на двата ни джаза и с добър силикон го реших за няма и час време. Ето един линк които ще ти даде бърза и точна представа за какво става въпрос и къде да гледаш. http://www.beardmorebros.co.uk/website pages/jazz_leak.html Редактирано 10 Октомври, 2020 от kitty 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir22 2 #3 Отговорено 10 Октомври, 2020 Преди 14 часа, kitty написа: Здравей колега, Мисля че има доста голяма тема за този проблем, но обобщено става въпрос за лепенето на страничните панели с тавана и шасито. Пука се заводския силикон горе в двата ъгала като (може да се види при отворен багажник и демонтирани гумени релси по протежение на тавана) и през пукнатините влиза вода по панела и чак долу в багажника. Аз имах този проблем и на двата ни джаза и с добър силикон го реших за няма и час време. Ето един линк които ще ти даде бърза и точна представа за какво става въпрос и къде да гледаш. http://www.beardmorebros.co.uk/website pages/jazz_leak.html Благодаря ще го огледаме и после ще драсна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir22 2 #4 Отговорено 10 Октомври, 2020 Преди 14 часа, kitty написа: Здравей колега, Мисля че има доста голяма тема за този проблем, но обобщено става въпрос за лепенето на страничните панели с тавана и шасито. Пука се заводския силикон горе в двата ъгала като (може да се види при отворен багажник и демонтирани гумени релси по протежение на тавана) и през пукнатините влиза вода по панела и чак долу в багажника. Аз имах този проблем и на двата ни джаза и с добър силикон го реших за няма и час време. Ето един линк които ще ти даде бърза и точна представа за какво става въпрос и къде да гледаш. http://www.beardmorebros.co.uk/website pages/jazz_leak.html На жената взех от една 80годишна баба една тойота айго 2009та на 62 000км,гаражна още в купето се носи миризма на ново,но оне ден реших да погледна резервната дали не е паднала че автомобила от март е спрян от движение и имаше доста влага около гумата възможо е и там да го има тоя проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prodigy_12 6 #5 Отговорено 11 Октомври, 2020 И аз го имам този проблем след като го забелязах тази сутрин, и мисля утре да го оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir22 2 #6 Отговорено 19 Октомври, 2020 На 10.10.2020 г. at 22:26, krasimir22 написа: Благодаря ще го огледаме и после ще драсна На 10.10.2020 г. at 8:00, kitty написа: Здравей колега, Мисля че има доста голяма тема за този проблем, но обобщено става въпрос за лепенето на страничните панели с тавана и шасито. Пука се заводския силикон горе в двата ъгала като (може да се види при отворен багажник и демонтирани гумени релси по протежение на тавана) и през пукнатините влиза вода по панела и чак долу в багажника. Аз имах този проблем и на двата ни джаза и с добър силикон го реших за няма и час време. Ето един линк които ще ти даде бърза и точна представа за какво става въпрос и къде да гледаш. http://www.beardmorebros.co.uk/website pages/jazz_leak.html Да имаш напуквания и от двете страни,вчера го силиконирахме и сега чакам дъжд,да видим дали сме свършили работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 31 #7 Отговорено 16 Март, 2021 Споделям един абсурден казус който открихме в една от семейните коли. При регистрацията на колата в КАТ, техниците които са мотирали задния номер при смяната на пластмасовата рамка са строшили единия от двата дюбела за закрепване и съответно по български са решили проблема с 4 самопробивни винта директно в ламарината. Пораженията освен 2-та пръста вода под резервната гума са: капало е върху бравата на багажника и оттам нова брава заради моторчето на централното; изгорял парктроник, който съм сложил в джантата на ревервната гума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове