Jump to content
Yakub

Чип тунинг на N22A двигателя.

Recommended Posts

Карам Акорд 2004 с 2.2 i-CDTI двигателя и си мислех след време да направя някакъв тунинг, че 140 нещо не ми стигат :p. Потърсих и намерих теми относно това от 2009. Мисля, че информацията от 11 години става малко остаряло и създавам тази тема, не само за мен а и за други, които имат същите въпроси.

Ако исках да увелича мощността и икономията на двигателя от къде препоръчвате да почна?  Дали е по-добре да се прави тунинг на главния компютър (ECU) или да се сложи чип? За тези варианти колко мога да очаквам да плащам и къде мога да се направят тези модификации?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ExpandWeinerЗдравей Колега,

Аз направих ремап, 180 коня, 430 нютона. Колата става значително по пъргава, за намаляне на разхода не таи надежди, защото то това зависи от твоя крак, а няма как да не я натискаш защото прави кеф. Очквай моментални щети:

- лагери на главините и вътрешни карета.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви проблеми може да се срещнат след няколко месеци или години?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще ти кажа след години :)

И аз зададох същият въпрос, отговора беше че ако колата е направена както трябва не би следвало да има нищо по различно от обичайните неща и без чипване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, ExpandWeiner написа:

А какви проблеми може да се срещнат след няколко месеци или години?

Съединител, турбина и други. Започва яко да дими отзад и след време ако затегнат положението, може и да не можеш да минеш ГТП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, DAN_DAN написа:

Съединител, турбина и други. Започва яко да дими отзад и след време ако затегнат положението, може и да не можеш да минеш ГТП.

Пак повтарям пушеци и димове нямам никакви, ще имаш ако колата ти не е направена както трябва. Съединител и турбина се износват така или иначе това си зависи как я караш и как я експлоатираш. Колата съм я правил в Пловдив в маднес

Редактирано от Nikolai
Допълване на поста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...