Nerro 5 #1 Публикувано 26 Август, 2020 Здравейте колеги, От 4 години карам 7-ма серия Акорд, 2,2 дизел, 2005-та година. Досега съм много доволен от автомобила, но преди около 3 месеца започна да върви по-спънато. Преди 2 седмици влезе в авариен режим, докато карах на 4-та в около 2700-2800 оборота и светна лампата за свещите. Турбото започна да се появява чак след 2800 оборота. Закачих колата на компютър и показа, че има проблем в турбоподаването. Основна причина - спукан маркуч или тръба. Грешка - P1237. И оттам насетне започна голямото търсене. Прегледахме всички маркучи свързани с турбото - здрави са. ЕГР клапана - работи. Мап сензорът е почистен със спрей. Клапана за управление на турбината работи добре. Запалихме колата с откачен ауспух и ДПФ филтър, нямаше промяна, турбината отново включваше късно. Преди това ги прочиствах водородно на машина, но явно не е там проблема. За капак, колата стана и изключително тромава между 1000 и 2200 оборота. Набира по-бавно от тир. Това не знам дали е свързано с проблем в турбината. Разглобихме половината кола, изпускателният колектор беше спукан. Сложихме нов, но никаква разлика във вървежа на колата. Разглобихме турбото, но няма аксиален луфт, а геометрията е като нова. Днес отново я закачих на диагностика и не показа грешки. Като последна причина остана дебитомерът. Според вас възможно ли е там да е проблемът и има ли нещо, което сме изпуснали ? Смених и въздушният филтър. Горивният е Бошов на 10 000 километра, едва ли е от него проблемът. Нафта сипвам само от Шел, проблеми с дюзи не съм имал. Благодаря за помощта предварително. Всякакви идеи са добре дошли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 26 Август, 2020 Изследвахте ли налягането на горивото в рейла? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nerro 5 #3 Отговорено 26 Август, 2020 23 minutes ago, inspektora said: Изследвахте ли налягането на горивото в рейла? Не, колега, не сме. В какъв сервиз се извършва това нещо ? Предполагам не е на компютър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #4 Отговорено 27 Август, 2020 Тя диагностиката ще покаже какво е налягането в рейла,ще покаже и какви стойности показва дебитомера.Кулера прегледан ли е за пробив? Педала на гаста май правише и той проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nerro 5 #5 Отговорено 27 Август, 2020 1 hour ago, Митко Йотов said: Тя диагностиката ще покаже какво е налягането в рейла,ще покаже и какви стойности показва дебитомера.Кулера прегледан ли е за пробив? Педала на гаста май правише и той проблем. Интеркулера е непокътнат. Колата няма една капка масло под капака. Казаха ми на диагностиката, че не могат да покажат стойностите на дебитомера. Сега ще сложа друг втора употреба, да видя дали ще има разлика. Ако не пак ще я закачам, за да се провери наляганего в рейла. Относно педала на газта, като го натисна съвсем леко всякаш автомобилът върви нормално. Но каква е логиката ако е от него, турбото да се включва чак на 2800 оборота ? Също така, може ли да ми препоръчате някой добър майстор на диагностика, който е наясно с Хондите ? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #6 Отговорено 27 Август, 2020 (Редактирано) Преди 10 часа, Nerro написа: Преди 10 часа, inspektora написа: Изследвахте ли налягането на горивото в рейла? Не, колега, не сме. В какъв сервиз се извършва това нещо ? Предполагам не е на компютър. Не мога да кажа как става, затова има сервизи. В рейла има датчик за налягане и редукционен клапан - и двата трябва да се проверят. Затова трябва грамотен дизел сервиз. Редактирано 27 Август, 2020 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nerro 5 #7 Отговорено 27 Август, 2020 Оправихме машинката. В крайна сметка се оказа, че ЕГР клапанът не работи добре и не отваря достатъчно. Сложихме нов и колата излетя направо. Явно се е прецакал след повредата в изпускателния колектор. Всичко на всичко отидоха към 500 лева за ремонти, но това ми е първата повреда, откак имам Хондата. Тогава отстраних детските проблеми (маркуч на хидравликата и заключване на предните врати) и после само масла и филтри. Определено са много здрави автомобили. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове