Jump to content
Guest chopper1969

и аз да се оплача

Recommended Posts

Guest chopper1969

Значи, компресията ти се осигурява от компресионните сигменти, които при теб явно са си ОК. Заминали са ти маслените сигменти и за това ти гори масло, а може да е и от маслообиращите гумички на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да гори толкова много масло само от гумички ??? - защото и аз съм по същият начин :) иначе колата си ускорява добре, като върнеш газта и забива муцунта не е да си продължи се едно е по инерция. Ако трябва да се сменят само гумичките пак ли ще трябва да се отваря главата ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не можещ да си сигурен че са само гумички, по вероятно е и сегменти да са заминали. Ако правиш ремонт по добре да е наведнъж за да не отваряш двигателя 2 пъти. и да - трябва да отвориш двигателя за да смениш гумичките на главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Ползвай търсачката на "масло"!Всичко е написано, :) ама на 150%.За маслени сигменти си ,а гумичките само провери,рядко е от тях....И внимавай с 7000/8000 об. да не ти светне лампата на маслото,че ще роди мотора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и да - трябва да отвориш двигателя за да смениш гумичките на главата

Аз друго знам, но може и да бъркам, моля някой компетентен да се произнесе по тоя въпрос, понеже ми се струва важен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

... и да - трябва да отвориш двигателя за да смениш гумичките на главата

Аз друго знам, но може и да бъркам, моля някой компетентен да се произнесе по тоя въпрос, понеже ми се струва важен.
Точно затова питам, защото и аз съм чувал, че можело да стане като се отвори само капака..............., но както и да е, то се е видяло, че ще се ходи при чичо доктор за някой друг сеанс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

колега аз като ти казвах на предната среща че пушиш яко ......ти ми говориш че на 8к оборота и аз съм щял да изпуша.....мойта мина през същото.....1-1.5литра на 1000км...уж маслообирачи само ама...греда...и сегменти и сичко останало си смених за да не правя цигански истории...в момента съм минал 5000км след ремонта и неще и да си помисли да бутне маслото милата...ако искаш пиши ми ще те свържа с майсторчето ми...това че му е вече 3-4 такава процедура...работи качествено.....успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©


И мойта като я шпора между 6 и 7 000 ми бара от маслото
ама чак пък 1-1,5 на 1000 км б*х мама му :)

ПС Нормално ли е на 10 000 да се долива 1 л. като не я жаля мно мноо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

но1елсе аз по принцип си я правя сам колицата щото си имам сервиз но просто реших да се "похваля" до къде съм я докарал.Но това е след 70 000 км каране по този начин и исках да разбера за какъв ремонт да се глася лек или тежък но все пак реших да отворя и да сменя всичко.

Редактирано от morskija

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest G_M

ЗДР. ЗНАМ ОТ ОПИТ 4Е ОТ ГУМИ4КИ НА КЛАПАНИ МОЖЕ ДА СИ СПРЕТНЕШ ДО 1,5 Л НА 1000 РАЗХОД НА МАСЛО ОСОБЕНО КАТО Я СТРЯЛКАШ. СьРБАХ Я ТАЯ ПОПАРА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

какъв е тоя двигател с тия 8-9000 оборота бе колега :) 1.3 или 1.5 на газ?значи ако е само от гумички, значи или ти или някой преди теб ги е пипал. Фабричните хондови гумички бая има да ги износваш за да докараш този разход. Да, могат да се сменят без да махаш главата... не е лесна работа но е напълно възможно. И ако решиш да ги сменяш, дай си 120лв за оригиналния комплект и не се цигани за по-евтини защото при гумичките на клапаните по-евтиното е по-скъпо със сигурност.Според мен си си за сегменти, а и 10.5 ми звучи малко ниско да ти кажа... по-скоро трябва да е около 11.5-12 компресията ако не се лъжа. За справка, мойта степен на сгъстяване е 10.7 и компресията ми беше 13.5-14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък ще дам друг акъл... виж си въздушния филтър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все ми се струва че от зацапан въздушен филтър се качва разхода на гориво....не на масло ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest G_M

ако имаш заминали сегменти-като извадиш щеката на маслото когато дв работи на място от там ще духа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hEka

все ми се струва че от зацапан въздушен филтър се качва разхода на гориво....не на масло :offtopic:

може, но не е нелогично :lol: първо се гледат дребните работи преди да се фърлят големите пари за ремонти не мислиш ли ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До края на седмицата приключвам с колекторите и главата на мойта и ще почна блока.....и буталата...ако искаш Морски ела да ми бършеш сълзите.после аз ше помагам ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...