ShEfA 70 #1 Публикувано 1 Юли, 2020 Здравейте, Пиша темата, вероятно с надеждата, че изпускам нещо тривиално и не е заминал компресора. Вчера, при пътуване извън страната карах по магистралата с около 120 и пуснат климатик, защото беше 30 градуса. Спрях за почивка и не съм гасил колата, но изведнъж спря да духа студено. Погледнах и също чух, че компресорът не се включва. Вентилаторите въртят, но не и компресора. Проверих релетата и бушоните, а в едно градче ми замериха налягането, и макар да не бяха супер специалисти - дадоха същата диагноза, която си бях дал и аз - компресор, защото има фреон, но не върти компресора. Проверих и един бушон вътре в купето, който беше маркиран със снежинка - здрав е. Има ли някой идея каква друга проверка да направя и може би - кой майстор препоръчвате да видя, когато се върна в режим "сауна"? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan 78 8 #2 Отговорено 2 Юли, 2020 Бобината на климатика има защита, която най- вероятно е изгоряла. Но трябва да се провери от човек който разбира и може да я запои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Атанас Данчев 4 #3 Отговорено 5 Юли, 2020 Отпред при двигателя има релета и бушони,провери тях.На мен ми беше развалено едно от тях когато го смених климатроника тръгна.Не е скъпо от рода на 10 лева.Или някой познат с Хонда замени релетата и виж дали ще тръгне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #4 Отговорено 6 Юли, 2020 Ха, абсолютно същото ме сполетя и мен днес, но по принцип малко ми изпуска и може просто да е паднало под критичното ниво. Утре ще ходя да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #5 Отговорено 7 Юли, 2020 Нещо не мога да си редактирам горното мнение. При мен беше релето изгоряло + малко допълване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #6 Отговорено 17 Юли, 2020 Здравейте, Оказа се изгоряла термо-защита. Майсторът не е намерил заместител, затова я шунтира. Докато беше отворен компресора смени лагера и гумичките. Някой знае ли дали тази термо защита е вътре в компресора, тоест трябва да се сваля, или има достъп и отвън? Японецът я е сложил с причина там, знаете ли каква и какво да очаквам сега, когато я няма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове