Alexa777 1 #1 Публикувано 30 Май, 2020 Здравейте, След ремонт на делкото при запалване колата прекъсва и тресе. В движение се усеща вибрации в цялото купе и колата няма мощността която имаше преди ремонта. Сменени са свещите. Направена е диагностика на елкон но все още се усеща прекъсване. Моля за съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #2 Отговорено 30 Май, 2020 А кабелите на свещите, някой да е разбутал "бобината" в делкото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #3 Отговорено 31 Май, 2020 Какво му ремонтирахте на делкото? Преди ремонта имаше ли прекъсване ако НЕ, търсете повредата в последното което сте правили? След като е тествана запалителната система, какво видя на осцилоскопа "елкон-аджията" Бобина, кабели свещи ,палец?? Да не би бобината да има вътрешен пропуск на високо, към първична намотка а "специалиста" да е гледал умно дисплея и да не е видял аномалиите в развивката на искроподаването? Инжекторите как са, щото прекъсване и лоша работа може да идва и от тях, но това хипотетично, няма как да се открие и отстрани проблем по интернет, така от разстояние, може само напътствия, но тозикойто работи по колата трябва да знае какво прави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexa777 1 #4 Отговорено 31 Май, 2020 Делкото беше свалено защото имаше теч на масло. Сменени са лагер, семеринг и о пръстен. Освен това са сменени свещи NGK Френски за съжаление. После разбрах че старите са били Японски но новите бяха вече сложени. Освен това са сменени гарнитура на капака на цилиндрите и 2 семеринга на вала. Всичко това е направено заради теч на масло. Преди този ремонт колата вървеше перфектно и нямаше прекъсване. След този ремонт при запалване на студено се усещаше прекъсване, което първо усетих във скоростния лост, а също от вън се чуваше от гърнето. При движение губеше мощност. Откарах я на елкон при което са настройвали делкото и растоянието на новити свеши е било по-малко от необходимото. Направена е и диагностика с компютър, която е показала 1 грешка - богата смес в ламбда сондата. След тези настройки и диагностики при запалване на студен двигател пак се усещат прекъсвания но по леко от преди. Усещат се и леки вибрации във волана и цялото купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 1 Юни, 2020 Разбутал сте центровката май, а и свещите дали са със същите числа като старите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове