Jump to content
Alexa777

Проблем след ремонт на делко

Recommended Posts

Здравейте,

След ремонт на делкото при запалване колата прекъсва и тресе. В движение се усеща вибрации в цялото купе и колата няма мощността която имаше преди ремонта. Сменени са свещите. Направена е диагностика на елкон но все още се усеща прекъсване.

Моля за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кабелите на свещите, някой да е разбутал "бобината" в делкото? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му ремонтирахте на делкото? Преди ремонта имаше ли прекъсване  ако НЕ, търсете повредата в последното което сте правили?  След като е тествана запалителната система, какво видя на осцилоскопа "елкон-аджията" Бобина, кабели свещи ,палец?? Да не би бобината да има вътрешен пропуск на високо, към първична намотка а "специалиста" да е гледал умно дисплея и да не е видял аномалиите в развивката на искроподаването?
Инжекторите как са, щото прекъсване и лоша работа може да идва и от тях, но това хипотетично, няма как да се открие и отстрани проблем по интернет, така от разстояние, може само напътствия, но тозикойто работи по колата трябва да знае какво прави!
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото беше свалено защото имаше теч на масло. Сменени са лагер, семеринг и о пръстен. Освен това са сменени свещи NGK Френски за съжаление. После разбрах че старите са били Японски но новите бяха вече сложени. Освен това са сменени гарнитура на капака на цилиндрите и 2 семеринга на вала. Всичко това е направено заради теч на масло. Преди този ремонт колата вървеше перфектно и нямаше прекъсване. След този ремонт при запалване на студено се усещаше прекъсване, което първо усетих във скоростния лост, а също от вън се чуваше от гърнето. При движение губеше мощност. Откарах я на елкон при което са настройвали делкото и растоянието на новити свеши е било по-малко от необходимото. Направена е и диагностика с компютър, която е показала 1 грешка - богата смес в ламбда сондата. След тези настройки и диагностики при запалване на студен двигател пак се усещат прекъсвания но по леко от преди. Усещат се и леки вибрации във волана и цялото купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбутал сте центровката май, а и свещите дали са със същите числа като старите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...