Petargazdov89 4 #1 Публикувано 1 Май, 2020 (Редактирано) Колеги имам много странен проблем-на 2-ра предавка при рязко спиране на светофар оборотите ми падат към 500-600 и след секунда две се връщат към нормални с вибраций от двигателя... Дори при освобождаване от скорост съпътсвано с натискане на спирачка в нисък диапазон на 30-40 км оборотите също падат и се връщат в нормално състояние.... не се проявява всеки път но доста често в деня... Забелязвам, че след всеки престой на колата в загасено положение не зависимо 10мин или 1 час прч педала на спирачката е камък. Това колебание в оборотите го забелязвам след като смених и комплект дъединител,демпфер... преди смяната нямаше това явление с оборотите....може да е съвпдение Някой да ме насочи на къде да търся проблема ще съм благодарен Редактирано 1 Май, 2020 от Petargazdov89 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 1 Май, 2020 Връзка м/у спирачки и обороти е единствено чрез вакуума от всмукателния колектор към серво усилвателя на спирачката за бензиновите, но дизелите си имат отделна вакуум помпа, та не знам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sinan 11 #3 Отговорено 1 Май, 2020 (Редактирано) Здравей, колега! Абсолютно същия проблем имах с Фолксваген Венто (Господ ме спаси от него и си взех истински автомобил). Двигателят спеше, преди съединителя да забуксува. Смениха го и настъпи нещо страшно. Появиха се побъркващи вибрациите при загрял мотор на празен ход. Смених свещи, кабели, бубина, моноинжекция, дистрибутор, палец, тампони на двг, генерация и накрая CPU и никаква промяна. Ако някой желае да ме убеди, че проблема е другаде, да заповяда, но съм страшно убеден, че проблема беше в недобре фабрично баслансиран к-т съединител, който сам по себе си е като куршум с изместен център на тежестта. Искрено се надявам, твоя проблем да не е сходен и да се реши по-хуманно! Редактирано 1 Май, 2020 от Sinan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #4 Отговорено 1 Май, 2020 (Редактирано) аз карам така вече има няма 3000 4000 км от смяната....има ли вариант да се отвори на ново за смяна ако го върна за рвкламация след тоя пробег .... всякаш като натисна спирачката и усещам като хлабавина някъде заклащане от към отсека към скоростната кутия съединителя ..... може би гл определям когато демфера си отива и при гасене се усещат вибрацийте Но може да си въобразявам.... затова исках да се допитам до някой от форума запознат или с сходни проблем минал през тях ..... Съединителят е Ексайд а Демфера Валео .... Редактирано 1 Май, 2020 от Petargazdov89 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sinan 11 #5 Отговорено 1 Май, 2020 Аз бих се убедил, че горивната, запалителната и спирачната системи са изправни и тогава ще потърся проблема като механичен. Нека я закачат и прочетат през OBD - то! Ако всичко е наред, да се прегледа вакуума! Един съвсем лек прорез на вакуумен канал създава повече главоболия от лоша свещ или бубина, а при сваляне на ск.кутия може да се случи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #6 Отговорено 1 Май, 2020 колата е дизел 2.2 друго много странно нещо което наблюдавам е че при преминаване от 1ва на 2ра предавка и при отпискане на педала на газта колата не поема да се движи а почва да се сецва и да се дави всякаш .... преди на 2ра 3та без газ си подържале обороти и си вървеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sinan 11 #7 Отговорено 1 Май, 2020 Марешки??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #8 Отговорено 1 Май, 2020 никога ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sinan 11 #9 Отговорено 1 Май, 2020 Тук вече ми улекна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 1 Май, 2020 Преди 1 час, Petargazdov89 написа: аз карам така вече има няма 3000 4000 км от смяната....има ли вариант да се отвори на ново за смяна ако го върна за рвкламация след тоя пробег .... всякаш като натисна спирачката и усещам като хлабавина някъде заклащане от към отсека към скоростната кутия съединителя ..... може би гл определям когато демфера си отива и при гасене се усещат вибрацийте Но може да си въобразявам.... затова исках да се допитам до някой от форума запознат или с сходни проблем минал през тях ..... Съединителят е Ексайд а Демфера Валео .... Малко объркано обясняваш и смесваш няколко проблема...съединител, спирачки, обороти, 2-3та... Каква връзка имат спирачките със съединителя. Ако съединител/демпфера са кофти, то ще има вибрации при пр. ход и други обороти, какво общо има със спирачките? Дизеловият ми Акорд и при палене и при гасене разтрисаше, не разбрах какво е и май е срещан проблем. Набеждават тампони на двг, но бяха в ред...и не приех съвети от типа- нищо, че изглеждат добре, сменяй ги подред докато се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #11 Отговорено 1 Май, 2020 да прав си смесих ги малко нещата като цяло играта на оборотите ме притеснява .... просто се чудя от къде да се хвана за да излезна от проблема по безболезнено ,че наринах сума и пари по майстори .... няма да задълбочавам.... та ще изчакам още някое мнение и ще се хващам на хорото за последно ... ако не се справиме я оставям за музеен експонат много е красива но явно все целя късите клечки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ageorev1 23 #12 Отговорено 2 Май, 2020 Въздухът изяден ли е? Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #13 Отговорено 2 Май, 2020 как изяден ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ageorev1 23 #14 Отговорено 3 Май, 2020 Имах в предвид, изрядна ли е въздушната струя към дроселът? Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #15 Отговорено 3 Май, 2020 закачаха я двама майстори всичко било ок гледаха дани стойности и нищо .... на какво може да се дължи това с въздушната струя ако не е Ок и какво имате в предвид ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове