Jump to content
zmiata29

VTEC и неговите филтри

Recommended Posts

Колеги здравейте, като за начало може ли на мястото на К20А4 да кацне К20 А9, като се има предвид, че ще се ползва само хардуера(желязото).

Или какъв е моя проблем, в епизода на работа на двигателя от 1000 до към 2200оборота, има едно, буквално причукване, след това, нагоре, в оборотите не се чува или работата на мотора става достатъчно шумна и го заглушава, не знам, но не се чува.

При мен има една глава, разкостена, оня ден я турих на тезгяха и разглобих кутиите на  "витека" от двете страни на главата, на задната от към купето филтъра и беше като нов, мрежата чиста, гумата мека, но тази от към радиатора беше бая задръстена с боклуци.

Възможно ли е от задръстения филтър на "витека" самия той да създава това метално причукване. Питам, защото ако се окаже това проблема, като се постопли малко ще ги разглобя и ще сменя филтрите, но ако не е си мисля за смяна на двигателя.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората малката цедка е на втцто и мазането към валовете . ако е била задръстена най вероятно и изпускателния  вал има повреда. Не искам да те отчайвам но в повечето случай това тракане е от буталата и в малко случай от износен вал .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с валовете нямам и аз си мисля ,че е от буталата, но нали до последно е надеждата да е по повръхностен проблем.

От полови година се каня да дойде при теб да го чуеш и все не намирам време. Ще дойда, за всеки случай да го чуеш и ти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 7 минути, zmiata29 написа:

. Ще дойда, за всеки случай да го чуеш и ти.

Нямам против но току що го написах и в темата си за маслата до края на март приемам само заявки за доставка на части масла и консумативи , спирам приемането на коли .  Инак по на там като се успокоят нещата на драго сърце ще я видя и ще сменим по някоя приказка.

 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, аз досега си я карам така, проблеми нямам, колата върви на пушка, не пуши, не хаби масло, просто си потраква  и ме дразни. Едновременно се ослушвам за друг мотор и сега ми попадна един на 61 К мили но от ФРВ-К20А9, на вид е същия като моя, та за това питам дали не мога да го намамя на мястото на тоя???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, zmiata29 написа:

 дали не мога да го намамя на мястото на тоя???

Нямат особено големи разлики , ще имаш по голям проблем с документите само .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...